pondělí

Čištění zubů se smajlíkem



Před dvěma měsíci jsem byla oslovena, zdali bych nechtěla zrecenzovat kartáček Braun Oral B Triumph 5000. Na jednu stranu jsem byla ráda, že dostanu kartáček zdarma. (Kdo by nebyl, že?)  Ale na druhou stranu se musím přiznat, že kartáček jsem nikdy nerecenzovala a osobně jsem se dost bála, co o něm budu schopna napsat, aby to nepůsobilo jako pouhý PR článek. Nejideálnější by bylo to, kdyby mi vypadaly zuby. :D To by se o kartáčku psalo skvěle. Ale zuby mi nevypadaly, a tak tuhle verzi článku neuvidíte.
Nikdy jsem na elektrické kartáčky moc nebyla. Když jsem dostala svůj první, byla jsem z něj ze začátku nadšená, ale pomalu ale jistě mé nadšení opadlo. Ale proč? Možná proto, že elektrické kartáčky jsou těžší a nemám chuť převážet je, protože se pronesou... Nebo také proto, že bývají hlučné a ráno je mi jakýkoli zvuk nepříjemný. Jak to bylo v tomto případě? Zoubky jsem si čistila a stále čistím dvakrát denně. Stále mi vadí převážení a na hluk už jsem si zvykla. Asi už mi není třináct a díky tomu, že mi je dvacet, nějaký hluk ráno snesu. :D




Balení kromě kartáčku a akumulátoru obsahuje budík, který Vám při spuštění kartáčku začne odpočítávat čas. Pokud se nebudete věnovat všem částem chrupu stejně, smajlík se začne rázem mračit. Co jsem ocenila bylo i to, že pokud jsem na zuby začala příliš tlačit, šedá část kartáčku se červeně rozsvítila, aby mě na to upozornila. A abych nezapomněla, při čištění máte možnost měnit programy, které se Vám zobrazují na displeji budíku.
Tento kartáček bude ideální pro ty, kteří si zuby čistí ledabyle a nemají ponětí o tom, že si zuby čistí příliš krátkou dobu. Takže to bude ideální dárek pro děti, které se u čištění takto zabaví. A naopak to bude vhodný dárek i pro ty, kteří si sebou nosí do koupelny stopky, aby byli při čištění co nejvíce pečliví. 

Stále jsem si pokládala otázku, v čem je asi tak elektrický kartáček lepší, opomenuli již zmiňované vychytávky. (které nejvíce zaujmou dětičky.) Nakonec jsem přišla na to, že mám pocit čistších zubů a  toho, že mám na zubech méně plaku než tomu bylo před tím s klasickými kartáčky. Ale je to jen můj pocit. Bohužel nejsem zubař, abych přišla na to, jak tomu doopravdy je.

A to je asi vše, co bych o kartáčku dokázala napsat. Zuby mi nevypadaly. :)





SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Anonymní11/2/13 09:50

    A za kolik je k dostání? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceny se různí podle prodejců. Takže se dá sehnat od 2000 do 4000 korun.

      Vymazat
  2. Já mám taky elektrický kartáček, ale rozhodně nemá takové vychytávky jako tenhle. To bych si nechala líbit.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní11/2/13 10:11

    No tak ten vypadá skvěle. Budu se muset po něm podívat.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som maniak do všetkého čo sa týka starostlivosti o zuby! Vyzerá skvele :)


    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. ano, mas menej plaku, ale zaroven si nicis sklovinu, pretoze ju nadmerne obrusujes. zubari odporucaju elektricke kefky len detom a hendikepovanym, ci mentalne postihnutym, ktori si nedokazu poriadne umyt zuby klasickou kefkou

    OdpovědětVymazat
  6. Chytrý kartáček! :D Ale to by mě nebavilo. >.<

    OdpovědětVymazat
  7. Elektrický kartáček jsem vždycky hrozně chtěla jako malá a nikdo mi ho nikdy nekoupil :((( :D:D no a momentálně jsem z toho vyrostla a nějak mě to vůbec nebere :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. No tak tohle je ale super! Já si je čistím fakt krátce, ale nedovedu se donutit čistit déle a pořádně:-) a upozornění na přílišné tlačení je prostě bomba :D !
    M.

    OdpovědětVymazat
  9. Ha, to je vtipné, zvážím, jestli ho nepořídím příteli - sice by asi z praktického dárku nebyl moc nadšený, ale určitě ocení, když mu nebudu stát ráno a večer za zadkem a kontrolovat, jestli si zuby čistí dýl než deset vteřin :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ne-e, smajlík, stopky a všechny ty blbůstky okolo mě moc zaujaly, to je skvělý kartáček :D

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní11/2/13 20:21

    Neřekla bych, že je úplně vhodný pro děti. Ty by se spíš měly nejdřív naučit čistit si zuby správně normálním kartáčkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ono je dítě a dítě. Neměla jsem na mysli čtyřleté děti, ale osmileté. :)

      Vymazat
    2. Anonymní12/2/13 18:40

      Já bych ho teda nedala ani osmiletému :-)

      Vymazat
  12. Anonymní12/2/13 11:38

    To vypadá skvěle, budu se po něm muset podívat.

    OdpovědětVymazat
  13. tak to je hodně dobrej kartáček, takovej bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem nikdy elektrickej kartáček neměla a asi bych ani nechtěla :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle kartáček vypadá opravdu slušně. Zauvažuji nad ním. :)
    Moc děkuji za článek.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní12/2/13 21:34

    Prosím, prosím...nemystifikovat veřejnost, veškeré naše (zubaři) úsilí jde pak do kytek :) Elektrické kartáčky nejsou obecně doporučitelné nikomu, pokud to nejsou speciální typy se správným typem vibračních pohybů, jejichž ceny mnohdy začínají na pěti tisících korun a nebo se nejedná o již výše uvedené postižení nebo obecně osoby,které nejsou SCHOPNY si zuby jinak vyčistit.

    Tento kartáček je zcela nevhodný - málo štětin ve snopcích daleko od sebe a ještě k tomu ty gumové rašple, které při čištění nehrají roli. Ideální kartáček má mnoho štetin velmi blízko u sebe, malou pracovní plochu, je měkký a má stejnou výšku štětin (Curaprox, Tepe, Sensodyne...).
    A hlavně - elektrické kartáčky často vyloženě svádějí k tomu, že lidi na čištění začnou paradoxně víc kašlat - prostě párkrát přejedou kartáčkem (po dvou týdnech začne každý na hodiny kašlat) a mají pocit, že když teda mají ten elektrický kartáček, je poklizeno a hotovo.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©