neděle

Čím provonět byt?


Jako mladší jsem měla ráda vonné tyčinky. Jenže postupně se mi zprotivily až se mi zdálo, že pokoj tak akorát zasmradí (:D). V součastnosti jsem si zamilovala difuzéry, které se hodí do velkých prostor, protože dokáží nádherně provonět celý dům. Kromě toho jsem si je oblíbila asi právě proto, že voní neustále stejně silně. Nemám totiž ráda vůně ve spreji ve stylu Air wick, které jednou za půl hodiny rozpráší vůni, která je při vystříknutí silná, ale během několika minut vyprchá. Navíc, když procházíte v nepravou chvíli kolem a máte rozprašovač namířený do prostoru, tak jste vůní rázem postříkáni. U difuzérů, i když nejsou nejlevnější, se ukázalo, že se do nich vyplatí investovat. Právě ve srovnání s již zmiňovanými spreji mnohem déle vydrží. Tento difuzér je ze stránky svetbytovychvuni.cz. Balení, které je na fotce, má pouhých 250ml, avšak tohle čtvrtlitrové balení vydrží hravě půl roku. A cena difuzérů v této velikosti se pohybuje okolo jednoho tisíce korun.

Máte také rádi difuzéry? 

SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Já mám difuzér z A LA MAISON, krásně voní, ale zdá se mi že poměrně rychle ubývá na to v jaké velikosti prostoru ho mám. Jinak mám ještě hodně ráda aroma lampy, to je taková moje stálice.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa z akejkoľvek vône zvykne rozbolieť hlava, hlavne tie vône v autách nenávidím! ... ale difuzér je možno fajn, treba vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak z vůni v autě je mi taky zle. Jako malá jsem vždy kvůli stromečkům v autě zvracela. :D

      Vymazat
  3. Wow, 250 ml mi přijde hodně, věřím, že to na toho půl roku opravdu vydrží. :D My párkrát doma měli takovou malou padesáti mililitrovku, ale na dlouho to nebylo no.
    Strašně moc mi voní vůně citrónová tráva. Asi se to spíš hodí na záchod nebo tak něco, ale úplně na tom ujíždím. :D
    Vůni v pokoji udržuji dvěma vonnými svíčkami. Už je tady mám asi tři měsíce, takže si můj nos už na ně navykl, ale vždycky, když někdo nový přijde do mého pokoje, říká: ,,Páni, co ti tady tak nádherně voní?'' :D
    Ale takový difuzér si určitě plánuji koupit, třeba nějaký menší,ale i tak. :)
    A vonné tyčinky už nemůžu ani vystát, je to hrozně těžké a motá se mi z toho hlava. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja milujem vône do domácnosti. Aj vonné tyčinky ale našim to strašne smrdí a tak si ich pálim len keď niesu doma :(

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. určitě musí krásně vonět, ale přijde mi docela drahý :( já mám v pokoji vonné svíčky a myslím, že pokoj taky docela dobře navoní :)

    OdpovědětVymazat
  6. o difuzéri som nikdy nepočula, ale vyzerá to byť výborná vecička. len nerozumiem, ako to funguje. na čo tam sú tie drevené paličky?
    navyše by to mohol byť skvelý darček pre mamku k narodeninám. ďakujem za tip;)

    http://charmingdragonfly.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní17/2/13 12:44

      funguje to tak, že tím, že jsou tyčinky ponořené v té "voňavce" tak do sebe nasají její vůni a ta se z toho dřívka postupně uvolňuje.;)

      Vymazat
  7. Anonymní17/2/13 11:38

    Já difuzéry miluji. Souhlas s vonnými tyčinkami.
    Máme difuzéry v koupelně. Nemají tam chybu

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem ještě žádný neměla, ale asi pořídím :).

    OdpovědětVymazat
  9. To by mě zajímalo, jaký je rozdíl mezi difuzérem a vonnýma tyčinkama...:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní17/2/13 12:43

      vonné tyčinky můžou být i ty, jak se na konci zapálí a postupně odpadává popel.hlavně v zimě v období Vánoc se to hodně pálí (jako např. Františky;)

      L.

      Vymazat
    2. Já myslela, že jiné vonné tyčinky než ty, které se zapalují, neexistují. :)

      Vymazat
  10. Difuzéry znám, vyzkoušela jsem jednou a moc mě nepřesvědčil. Pravda asi nebyl nejkvalitnější, ale tisíc korun za vůni do bytu mi přijde až moc :(

    OdpovědětVymazat
  11. Tak mě si difuzéry získaly. přesně jak píšeš, cena na začátku vysoká, ale ta výdrž je skvělá, takže nakonec jsou levnější než ty smrady, které jsou v reklamách.

    OdpovědětVymazat
  12. Jeden doma mám. Višňový. Vůni levandule naprosto zbožňuji! :) V.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten :/ smajlík, protože jsem v podstatě do dneška o difuzéru nikdy neslyšela a mě strašně štve, když jsem v něčem totální amatér (a nepoznám ten rozdíl ani z obrázku):D

    OdpovědětVymazat
  14. omg i totally love diffusers in my bedroom! they make my room smells so much better and feels really good as well!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. To poznám, je to dobré ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Nic takového jsem ještě neměla, ale vypadá to zajímavě :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. taky jsem ještě žádný nezkusila, ale je to dobrý nápad :))

    OdpovědětVymazat
  18. Jednou jsem to měla a bylo to skvělé.. pořád hledám něco čím pokoj provonět, minule jsem zapálila vonnou tyčinku a málem jsem se tu udusila.. občas zapálím svíčku a miluji tu vůni po sfouknutí :D. A jinak používám osvěžovače vzduchu... ale máš pravdu, vydrží to vonět jen chvilku.

    OdpovědětVymazat
  19. mmm vůně levandule, tu naprosto miluji..Já spíš dávám přednost voňavýk svíčkám, např. od YC, kterou jsem teď dostala od přítele..:) A hádej jakou? :D :D Levandulovou.. bojím se jí zapálit, že mi rychle vyhoří :( :D :D

    OdpovědětVymazat
  20. U nás doma vedou vonné vosky od YC a nebo svíčky Air Wick :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tedy, teď jsi mě navnadila. Těch vůní je tolik, že nevím, jakou si vybrat. Nemáš radu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda květinové vůně, ty nikdy nezklamou. A tahle levandulová je také moc příjemná. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©