pondělí

Clinique - Chubby stick stíny


Slibovaný článek o novinkách od Clinique je konečně na světě. :) Chubby sticky si našly jak své příznivce, tak samozřejmě i odpůrce. Pro mnohé se stal i produktem roku. Ale i já příznivce tohoto produktu, jsem našla několik vad na kráse, přestože jsem za poslední měsíce měla vždy stále nějaký odstín při sobě. Po tom, co jsem vyzkoušela několik odstínů, musela jsem uznat, že některé mají opravdu nízkou pigmentaci. Mrzelo mě to a zároveň jsem pochopila, proč některým z Vás nepřirostl k srdci, když jste si vybraly odstín, který odpovídal spíše jemně barvícímu balzámu na rty. 

Moje prosby byly vyslyšeny, protože se Clinique rozhodl vytvořit Chubby Stick Intense. Inzenzivní odstíny jsou na světě, není třeba přetírat rty několikrát, jako tomu bylo dříve (viz. video s chubby sticks). Rty jsou i bez "tlačení" tužkou na rty ihned zabarvené, až jsem tomu nemohla uvěřit. Stačilo "tužku" jemně přiložit ke rtům. Přesto bych řekla, že rty budou dříve vysušené, ale zase chubby stick vydrží o nějaký ten týden déle. :)

Druhou novinkou jsou stíny chubby stick, které budou dostupné ve dvanácti odstínech. Na krémové stíny jsem nikdy moc nebyla, a pokud už, tak jsem je používala jako bázi pod oční stíny. Jenže tento produkt neberu jako klasické krémové stíny. Díky tomu je výdrž stínů vyšší (okolo šesti hodin), obejdete se i bez pudrových stínů, kterých je třeba u krémových k fixaci. 
Jejich aplikace může být pro někoho snadná, pro mě osobně byla zpočátku komplikovanější. Jakmile jsem si zvykla, přišla jsem na to, že jsem nalíčená velice rychle bez námahy. Řekla bych tedy, že to bude ideální produkt na cesty, nejenom že se rychle nalíčíte, ale také nemusíte mít strach, že by se Vám v kufru stíny rozbily a následně rozsypaly.


popisek k fotografii výše: "Moje první aplikace stínů"
Už se nemohu dočkat dubna, až budou chubby stick stíny k dostání v Čechách. Protože mám zálusk i na jiné barvičky. :)
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. vždycky mě inspiruješ tím, jak krásně zpracováváš fotky, jen tak dál! :)
    btw. ty stíny mají super odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší! :)
      Děkuju

      Vymazat
  2. Tak já už se také nemůžu dočkat dubna:)moc se mi líbí obojí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, ať už je duben :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. Vybrala sis opravdu krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, tak to se asi taky začínám těšit na duben :D

    OdpovědětVymazat
  7. to na rty, to má nejkrásnější barvu!

    OdpovědětVymazat
  8. moc krásná barva stínů :) nějak mě tyhle tužky ale nelákají, stačí mi moje Jumbo Pencils od NYX:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle odstín Ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní4/2/13 16:38

    Ahoj, můžu se tě jen na něco zeptat? :) Stále přemýšlím nad pleťovou vodou Sensibio od Biodermy. Pomáhá i na začervenání problematické pleti? Poslední dobou se mi špatně hojí pleť a pupínky. Děkuji za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Stíny mají moc krásnou barvu. Nicméně tyhle "tužky" mě nechávají naprosto chladnou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné odstíny :)!

    OdpovědětVymazat
  13. ach ta červená je božská!

    OdpovědětVymazat
  14. Vybrala sis krásné odstíny. Ty stíny na fotce jsou krásné :).

    OdpovědětVymazat
  15. Ty stíny mě teda moc nelákají, ale to patlátko na pusu je prďácký! :)

    OdpovědětVymazat
  16. ty stíny vypadají fakt krásně, ale já mám radši klasický práškový v krabiččce se štětečkem :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©