sobota

CLINIQUE řasenka - high impact extreme volume mascara


Do této řasenky jsem se zamilovala na první pohled, baculatý stříbrný obal, to je moje. Pak přišlo první zkoušení a zklamání, ale jak to? Jakmile jsem vyzkoušela řasenku podruhé, ihned jsem jí přišla na chuť. Po čtrnácti dnech už mi bylo jasné, že poprvé jsem musela mít řasy špatně odlíčené nebo slepené po spánku (ve spaní totiž slzím a čas od času se mi řasy slepují). A jakmile jsem jí přišla na chuť, Lancome řasenka už tři týdny leží netknutá v koutě.

Hodně mě u této řasenky zaujal její kartáček, který má štětinky i na konci, hrotu kartáčku, což oceňuji. Navíc směrem k hrotu se délka štětinek zkracuje. Je to naprosto ideální k nanášení řasenky do vnějšího koutku oka, kde se mi u většiny řasenek povede nanést barvu na spodní víčko. A s touto se mi to nestává. :) Takže veliké plus.


Myslím, že už jsem se tady mnohokrát zmiňovala o tom, že mám pár řas a ještě ke všemu nejsou dlouhé. Takže sahám vždy po objemových řasenkách. A právě této řasence jsem vděčná ze přirozený look, který je o poznání objemnější i prodlouženější. Přesto beze žmolků a bez slepení. :)



P.S.: VÝHERCI GIVEAWAY O PLYŠOVÁ SRDCE JSOU
terri.18@email.cz a aleinka.cerna@email.cz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. vyzera fajne ale škoda že to je drahšia značka , ktoru si nemožu všetci dovoliť

    OdpovědětVymazat
  2. dělá opravdu pěkné řasy, ale já mám svého favorita mezi těmi levnějšími kousky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Řasy máš krásně dlouhé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj,ako tak pozerám na tie štetinky, vyzerá to úplne ako moja najoblubenejšia SuperShock od Avonu! Teraz budem mat normálne chvílku dobrý pocit, že som objavila lacnejšiu a rovnako úžasnú kopiu takejto značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip. Kouknu se po ní a uvidíme, třeba budou stejné.

      Vymazat
  5. Ta je vhodná přímo pro mě:))

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ten kartáček vypadá skvěle! Vždycky na to u jiných řasenek nadávám, že se ty štětinky nedostanou všude. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá perfektně, ale nevím, jestli se to za tu cenu vyplatí :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kartáček vypadá skoro stejně jak u mé oblíbené They're Real od Benefit, snad taky stojí za vyzkoušení (:

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný obal má ta řasenka, i když já jsem na jiné kartáčky, klidně bych ji zkusila vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  10. dělá krásně dlouhé řasy!

    OdpovědětVymazat
  11. takovéhle kartáčky mi moc nevyhovují, ale tobě udělala krásné řasy! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá zajímavě a musím říct, že ti řasy neuvěřitelně zvětšila..

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní9/2/13 18:54

    Zkusila sis oči po ránu někdy umýt? Pak nebudou řasy slepené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My doma nemáme vodu, víš? :(

      Vymazat
  14. Anonymní9/2/13 21:58

    Kdy vyhlásíš giveavay?

    OdpovědětVymazat
  15. Hmm, vypadá velmi dobře. Nalákala jsi mě :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©