úterý

Co se chystá v Clinique?

fotky z jarního katalogu Clinique
Co si Clinique pro zákaznice připravilo pro letošní jaro 2013?
Inovované a intenzivnější odstíny chubby sticků, mimo to i chubby stick oční stíny, voděodolnou řasenku a nakonec i naprostou novinku, CC cream. Tím se můžete těšit na recenze všech těchto produktů.
Máte na některé z produktů zálusk? :)

SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. ty rtěnky vypadají božsky :)

    OdpovědětVymazat
  2. CC krém? Tak to se opravdu těším na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky jsem chtěla vyzkoušet chubby sticks :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na chubby sticks! Pořád se rozhoduji, ale už není na co čekat :)

    OdpovědětVymazat
  5. CC krém! :D Jasně, proč ne. BB creamy už jsou pasé. A příští rok bude DD cream a popříští rok bude FF cream fabulous face :D Bahahaha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale musíš uznat, že to je skvělý marketingový tah kosmetických firem. No ne? :D

      Vymazat
  6. Tak chubby stick oční stíny mě vážně zajímají! Stejně tak bych ráda vyzkoušela CC krém, neumím si představit, k čemu by to mělo být dobré a co by to mělo dělat.

    OdpovědětVymazat
  7. Značka Clinique se mi začíná líbit čím dál, tím víc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní26/2/13 21:30

    Ach jo. Máš strašně úžasnej blog, díky kterýmu se vždycky dozvím hrozně moc nových věcí, co se kosmetiky týče. A taky už jsem toho díky tobě a díky tvým recenzím hodně vyzkoušela! Jsi takový můj blogový vzor, strašně tě obdivuju a máš nádherný vlasy!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty rtěnky vypadají perfektně. x)

    OdpovědětVymazat
  10. ty čubiny mě lákají, ne že ne!

    OdpovědětVymazat
  11. CC cream pobavil, jsem zvědavá o co půjde :) Chubby Stick intense nezní vůbec špatně, že bych konečně neodolala? :)

    OdpovědětVymazat
  12. CC teď používám a dobrý! ; )

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©