čtvrtek

Dárek na Valentýna na poslední chvíli


Výhodou toho, že máte partnera je to, že nemusíte platit za masáže. (Pořiďte si přítele, ušetříte. :D) Tedy pokud máte takového partnera jako já, který se nechá ukecat pokaždé, když začnete skuhrat, jak moc vás bolí záda. Tohle praktikuji (to skuhrání) snad každý čtvrtek, kdy se tahám s věcmi z Prahy. Kosmetika, notebook a foťák se neuvěřitelně pronesou a o strhnutá záda není nouze. :D
Klasické krémy nejsou to pravé ořechové a drahé oleje jsou zase rychle vypotřebované. Právě proto jsem si oblíbila Ziaja masážní oleje, které mají půl litru a jejich cena je 170 korun. V tomto případě máte jednoduše za slušnou cenu hooodně muziky. :)

Oba dva oleje mám moc ráda. Přesto doporučuji fialový, pokud váháte, protože je neutrální a bude sedět každému. Zatímco ten červený doporučuji zase těm, které se chcete zbavit celulitidy a máte ochotného partnera, který Vám bude poctivě masírovat nožky. :)

Musím se přiznat, že jsem od Ziaja značky vyzkoušela už pěknou řádku produktů, ať už díky spolupráci nebo proto, že si ji už dlouhou dobu kupovala maminka. A tak mohu říct, že už dobře vím, k čemu se vrátit a k čemu zase ne. Tyto produkty patří právě k těm produktům, ke kterým se opakovaně vracím.
A navíc, je to skvělý dárek pro drahou polovičku, ať už k Valentýnu nebo k výročí. Jen nezapomeňte vytvořit kupony na masáže, které přilepíte k lahvi. Prostý nápad a věřte, že zabere. :) Zvláště na mého přítele, protože já se jen tak ukecat k masírování nenechám. A tak i když já si užiji masáže téměř každý týden, přítel zřídkakdy.


A jak kupony vyrobit? Postup je velice snadný. Přehněte papír na půl, abyste si ušetřili práci s vystřihováním srdíček, nakreslete obrácenou kapku a vystřihněte. Poté do srdíček napište něco inteligentnějšího než jsem napsala já. A nakonec už je stačí nalepit na láhev. A jak? Jednoduše, použijte izolepu, kterou slepíte do tvaru prstýnku, nalepte spojem na srdíčko a můžete srdce umístit na láhev oleje. :)

SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Jéé, vypadá to krásně a za tu cenu si myslím že si nakoupila hooodně dobře :) Krásný Valentýn :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá roztomile :)) přeji ti ať uspěješ :)) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem s dárkem měla úspěch. Jupíííí. :)

      Vymazat
  3. Velmi dobrý nápad.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nápadů... :D Jen většina je blbých.

      Vymazat
  4. Anonymní14/2/13 10:34

    Ahoj,s těmi masážemi to je u nás doma stejný...! Masážní oleje jsem příteli koupila už k Vánocům, ale ne této značky... kde prodávají Ziaju, bežně v drogérii? To velké balení by bylo pro partnera příslibem, že se mu dostane více masáží než obvykle...: ) A to by byla velká radost...! : )
    Díky za skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji kupovala v Rossmannu. Ale teď jsem se dočetla na facebook stránkách Ziaja, že už k dostání v této drogérii nebude.

      Vymazat
  5. dobrý nápad ;)
    přeji ti lepšího Valentýna než budu mít já,pokud ho budu mít vůbec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Teri. :-)
      Držím palce, ať Ti ten Valentýn vyjde.

      Vymazat
  6. Anonymní14/2/13 12:10

    Tak to já mám nejradši masážní olejíčky od Saloosu, Jsou sice malé, ale jsou dost husté což se mi líbí a taky vydrží. A zároveň to používám občas na tělo neosušené po sprchování, krásně uzamkne vlhkost a pokožka je krásně hydratovaná a voňavá. a samozřejmě neskutečně jemná. Ale teď jsi mi vnukla nápad, přistě zkusím tohle, s přítelem si libujeme v masážních olejíčkách;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip. :) Kouknu po něm.

      Vymazat
  7. jééé, no to je úžasný nápad!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám se Ziaja olejy také skvělé zkušenosti. :) Takže jedině souhlas.
    A príma nápad.

    OdpovědětVymazat
  9. perfektný nápad (:
    môj priateľ navyše študuje fyzioterapiu, už len čakám kedy v škole prejdú z teórie na prax a budem mať o relax postarané ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Krása :) Na masírování s přítelem používáme různá voňavá tělová másla a krémy, protože jich máme požehnaně a nejsme pak tak upatlaní, jako po oleji :) Ale díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těch másel vždy hrozně bojím. Netuším vůbec proč, zvláště proto, že jsem je ani nikdy nezkusila. (haha) Takže vždy sahám po olejích. :D

      Vymazat
  11. haha takové poukazy si dáváme uplně na všechno:D
    zúčastni se giveaway u mě na blogu:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě taky. :D Jsem ráda, že v tom nejsme sami. :)

      Vymazat
  12. Pěkný nápad. x) Já Valentýna nijak neslavím, i když bych měla s kým. Nechci mít od někoho nadiktovaný den, kdy svému drahému mám vyznávat lásku nebo dávat dárečky, přece to můžu dělat kdy chci během roku. x) Ale je fajn, že někteří lidi jsou na sebe v tento den milejší. Jenže je smutné, že to dělají právě jen proto, když jim to říká nějaký den v kalendáři.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta srdíčka na tom vypadají hrozně hezky :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je skvělý nápad, je to originální :).

    OdpovědětVymazat
  15. To je skvělý nápad, já mám pro něj taky něco originálního, takovou knížečku s kuponama na společnou večeři, společnou vanu, snídani do postele, atd. :)

    OdpovědětVymazat
  16. to je moc hezký nápad :)) řekla bych, že takovéhle dárky toho druhého potěší nejvíce!

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní17/2/13 19:55

    Masáže miluji a ta cena produktu je boží. Takže jdu do něj!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©