čtvrtek

Den za dnem: Přiznání se k...


Jedním z důvodů, proč tady na blogu nebyly outfity, je to, že jsem neměla svou fotografku. Druhým důvodem, opodstatněnějším, je to, že zkouškové jsem nesla hůře nežli maturitu, a tak jsem se ty dva měsíce stravovala dost děsivě, což se podepsalo i na postavě. Řekněme, že na mém jídelníčku přes týden nebylo téměř nic jiného než čokoláda, Studentská pečeť, a mléko. A tak mám obavy postavit se na váhu nebo vůbec....stoupnout si před fotoaparát. :D  Asi bych měla stres začít řešit jinak než jídlem, třeba jógou.
Takže si to teď žádá tvrdý režim a hlavně žádné rozmazlování se. :) Protože se jinak tento blog stane čistě kosmetickým. Tak a teď už všechno víte.

VÝHERCE SOUTĚŽE o kosmetiku Cowshed ->

SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Anonymní21/2/13 17:57

    Ale no tak...na fotce to vypada docela dobre:))

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu nevidím nic špatného, nemusíš se myslím obávat. :) Ale pokud by se ti náhodou zachtělo sem hodit cosi jako "plán, jak se vrátit po zkouškách zase do normálu" :D ráda si to přečtu a budu se tím řídit. Protože jsem na tom tak nějak stejně...jen je to vidět. :P

    OdpovědětVymazat
  3. zas tak hrozně to určitě nebude)) já teď maturuji, takže tento čtvrt rok jen jídlo a žádný pohyb, bohužel na to už nemám :D klidně přiberu, hlavně at to mám za sebou a mega prázdniny před sebou! a tobě hodně štěstí!)

    OdpovědětVymazat
  4. aaaale no :) .. tak šup šup niečo robiť ;)

    inak to tam je na fotke chi mist? aký je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to Chi Keratin Mist. Brzy napíšu recenzi. :)

      Vymazat
  5. Ceady tu keratinovou mlhu (CHI) dáváš na morké, vlhké či suché? Nedávno mi přišla a zezadu je jen nastříkejte na vlasy a upravte jako obvykle. Tak moc nevím co s tím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sprej používám na vlhké vlasy. :-)

      Vymazat
  6. Vždyť dle fotky máš postavu pořád pěknou :) Ale znám to, s tím zkouškovým :D

    http://anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Kliiid, jistě to nebude tak zlé.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám nahoře téměř 5 kil. :D Myslím, že to je tragédie. :D

    OdpovědětVymazat
  9. myslím že máš stále peknú postavu :-))

    OdpovědětVymazat
  10. dostala jsem chuť na čokoládu.

    OdpovědětVymazat
  11. ale prosim tě,máme stejnou velikost kabátu,takže ani náhodou neříkej,že nejsi štíhlá jak tyčka,stehna já dávno neřeším,protože to je to jediné místo kam se mi na těle ukládá nějaký tuk :D,víš hlavní je být v pohodě a nestresovat se,stačí když trochu omezíš konzumaci sladkého a brambůrků a půjdeš si párkrát projít ven za ten týden a bude to v pohodě,věř mi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatíčko.
      Ale teď se mi udělal i špek a zesílily mi ruce, což je pro mě hrozně depresivní.

      Vymazat
  12. A teď si vem, jak dlouho vysoká škola trvá :) to zvládneš... hlavní je, abys byla spokojená sama se sebou. Váze vůbec nevěř :) třeba mě teď čeká v neděli focení a přijde mi, že jsem přibrala 5kg a váha ukazuje pořád stejně :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě. :D A co když ze mě bude věčný student. To budu jednou stokilová. :D

      Vymazat
  13. To bude ok :) další zkouškové bude lepší, už víš do čeho půjdeš..
    A až se oteplí tak zhubneš ani nebudeš vědět jak. Tělo je celkem fascinující věc a na léto si vždycky nějaký to kilo odloží.. :)

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  14. ja v mym prvnim zkouskovym pribrala 3 kila, jak jsem se nehnula z domu) na fotce ale vypadas dobre)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to je můj případ. :)

      Vymazat
  15. Vůbec se za to neomlouvej, já jsem také na blog přispívala jen tehdy, když jsem si na něj našla čas..:) Přeci jen je blog koníčkem a ne povinností. Těch 5 kilo na Tobě ale vůůbec není vidět, myslím, že ty hubnout vůbec nepotřebuješ!
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji. Jsi moc hodná, Péťo.

      Vymazat
  16. Anonymní22/2/13 23:51

    Můžu se zeptat, kolik vážíš? Podle mě máš hezkou postavu! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to nejraději prozradila, až něco málo zhubnu, abych to nezakřikla a ještě náhodou nepřibrala. Doufám, že tato odpověď nevadí. :-)
      A snad to pochopíš. Protože se za aktuální váhu dost stydím.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©