pátek

DEN ZA DNEM: Kecka ukecaná


Já vím, jsem kecka ukecaná. Naslibovala bych hory doly, ráda bych je splnila, ale času není nazbyt a také mám děravou hlavu. Občas si připadám, jakoby mi bylo snad devadesát a trápila mě demence. A když už mě netrápí ta, tak zase je tu ten pocit, že jsem něco slíbila a nesplnila to. (K tomu sedí právě to "xichtění" na fotografii výše.) To jsem celá já. Od teď nebudu slibovat, ale budu psát, co bych ráda udělala. 
Mám spoustu plánů, dokonce jsem si to konečně zapsala do diáře. Takže doufejme, že když už se mi nemá co vykouřit z hlavy, tak se mi naskytne čas vše zrealizovat. A hlavně... že už se konečně dokopu k dalším videím. :) 
Určitě jste postřehli, že se poslední dobou věnuji jen kosmetice. Bohužel mi kamarádka odjela do Velké Británie. Nepřišla jsem tím jen o kamarádku, ale také o fotografku. Takže v tomto ohledu jsem nahraná a dohadovat se mi s přítelem zrovna nechce. :D
Teď si asi říkáte, co jsem tímto článkem chtěla říct. Řekněme, že jsem se chtěla svěřit, jak teď zápasím s blogováním. :) Snad mě trochu pochopíte a překousnete to. :)
P.S.: Fotka je více jak měsíc stará. Aneb jak vypadají mé vlasy, když přestanu používat oleje a masky na vlasy. 
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Závidím kamarádce,ale tobě ne :) tak ať jde plnění toho, co si přeješ uskutečnit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si články zapisuku do diáře. A mám stejný jako ty ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že kosmetika ti jde super! ;) těším se na nové recenze a až budu v Praze, tak se ozvu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na Tebe těším, Baru. :)

      Vymazat
  4. My se s tím rozhodně popereme :) Ostatně já zápasím s časem (i zapomětlivostí) úplně stejně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní8/2/13 20:46

    Měla by sis dát nějakou masku na vlasy... Vypadají hrozně suché.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fotka je bohužel víc jak měsíc stará, teď mám vlasy zase hezky lesklé. Foto mělo být právě k článku, kdy jsem nepoužívala na vlasy žádné oleje ani masky, abych mohla otestovat jednu vlasovou značku a měla fotky před a po. :)

      Vymazat
  6. Ty tvoje vlásky, závidím ti je!!:)
    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. To víš že překousneme a těšíme se na další články! :)) LL*

    Vyhraj stíny MAC i TY!

    OdpovědětVymazat
  8. Můj přítel, když mě má fotit na blog, tak příšerně remcá a je z toho nervní, takže ho musím chválit i za naprosto otřesně fotky, na kterých jsem jen z půlky, aby se na mě příště nevykašlal:D:D
    M.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc dobře to znám, plánů milion ale na nic není čas.. ale pořád lepší než se nudit bez plánů :) jooo a máš uplně skvělou barvu vlasů :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©