čtvrtek

Den za dnem


Recenzuji jako divná divá. Dokonce do recenzí, když už toho mám příliš, zapojuji celou rodinu. Znáte to, dostanete produkt na vrásky, tak jej darujete mamince. Krém na pigmentové skvrny zase babičce a šampon pro muže nedáte nikomu jinému než vlastnímu příteli. :D Nejprve se všichni zdáli být nadšeni, že dostanou něco jen tak, ale nakonec jim moje věčné dotazy, "jak jsou s produktem spokojeni nebo co jim zrovna vadí apod.", začalo docela lézt na nervy. Protože já jsem poctivka poctivá a neuvěřitelně dotěrná, takže jsem schopna ptát se pokaždé, když dotyčné vidím a vyslýchat je několik minut, jestli jsou si vážně jisti se svými tvrzeními. :D
Taky bylo zajímavé, když přítel v posledních dnech poznamenal, že se bez haldy kosmetiky nikam nehnu. :D Jako malá jsem nikam neodešla bez svého plyšového medvídka, v současnosti mám dražší hračky. :D Je to smutné. A hrůzostrašné je, že má asi pravdu. Stal se ze mě kosmetický maniak. 

SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. No co, člověk si potřebuje s něčím hrát! :) Hdyž to vezmu trochu s nadsázkou, přijde mi pořád lepší, když u někoho vystřídá plyšového medvídka kosmetika než třeba střelná zbraň :D (jinými slovy je pořád lepší být kosmetický než např. vraždící maniak)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní povzbudivě. :D Tak bacha na mě, aby mě náhodou nepřestala bavit kosmetika. :D

      Vymazat
  2. :D :D Ale jsem ráda,za tvoje recenze:) :'D

    OdpovědětVymazat
  3. haha :D s tím medvídkem to mám podobně, také se bez kosmetiky už nikam nehnu :)krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Docela ti rozumím :D nedávno se mi přítel smál, jak mi kdysi stačilo vzít si k němu aknecolor a řasenku a teď tam tahám celý kosmetický kufřík :D
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní28/2/13 10:22

    Poctivka poctivá teda pobavila :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Samá kosmetika teda. x) Co třeba nějaké fotky z tvého života? x)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, mám dojem že jsem na tom podobně! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za doporučení Lirene micelárky, je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  9. Love the collage :) sooo beautiful...

    http://tugbaseckin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se bez kosmetiky neobejdu a nenalíčená si připadám jak mumie, ale přítel mě má mnohem radši odlíčenou a když jdeme ven a já se chci namalovat, tak strašně reptá :D holt kosmetický koníček asi chlapi nikdy nepochopí :)

    OdpovědětVymazat
  11. myslím, že kosmetika je důležitá, i když na ní nelpím asi tak moc jako ty :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©