středa

Jarní novinky od Essence


Essence přišlo na trh s jarními novinkami. Já jsem měla možnost vyzkoušet právě tyto... A jak jsem s nimi byla spokojená?
Velice mile mě překvapila houbička na makeup, se kterou se mi nanášel makeup mnohem lépe nežli se štětcem. Přesto má houbička své proti ...a to, že část makeupu nasaje do sebe. Ale pokud tohle překousnete, máte na pleti moc hezky přirozeně nanesený makeup.
Laky, i když moc pěkné při nanesení, jsou zase jako vždy na "prd". Možná mám špatné nehty, protože mám poslední dobou pocit, že mi na nehtech nic nevydrží a možná jen používám nekvalitní laky. Tyto nové laky od Essence mi nevydržely na nehtech ani dvanáct hodin.
Další, co mě také neoslovilo je gelová barva na rty, která je mi až odpudivá. Vadí mi příchuť, která je příliš silná. Takže pokud Vám bude chutnat, tak ji rychle slížete a nebo jako já, rychle smyjete. A tak jsem gel vyzkoušela pouze jednou a ihned ho odložila. Přesto mu neupírám to, že rty obarví. To ano, ale k čemu to, když se Vám z něj zvedá žaludek.
Ale nepohaním většinu, protože nový korektor se mi opravdu zalíbil. Zvláště mě upoutalo jeho jednoduché balení, a také to že obsahuje jak světlý, tak tmavý odstín. Odstíny můžete použít jak samostatně, tak je můžete smíchat. Myslím, že některé z Vás to ocení. Já samozřejmě míchat nic se svou bílou pletí nebudu. Korektor je krémový, a tak se docela hezky nanáší a musím uznat, že celkem i slušně kryje. 


Na jaké produkty od Essence máte zálusk?

SHARE THIS POST

44 komentářů:

  1. NO teda, ten gel tint som chcela skusit. Inak laky ani mne jede cas vobec nedrzali, lebo sa mi stiepia nechty. Tie sa mi stiepia stale, ale stacilo zmenit podlak a uz drzia tie tri-styri dni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký podlak používáš? Mám stejný problém, ale bohužel s podlakem i bez mi lak vydrží den :(

      Vymazat
    2. mám stejný problém, ať podlak použiju nebo ne, stejně mi lak vydrží 1 maximálně 2 dny..

      Vymazat
  2. Od essence mam doma pár laků na nehty a tužku na oči. Nějak to nesleduji takže ani nevím co je jaká kolekce. Když se mi něco zalíbí prostě si to koupím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se těším právě na ten gel tint, mám je ráda, tak snad tento nebude tak tragický. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ale škoda, ty laky vypdají hezky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dante Alighieri13/2/13 08:57

    Můžeš specifikovat, čím je ti odpudivej ten gel tint? Plánovala jsem koupi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vadí mi jeho silná parfemace a neuvěřitelně divná sladká chuť na rtech. Nemám to ráda.

      Vymazat
  6. Mě se líbí ty korektory, možná si je i koupím až je uvidím v drogérii. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, taky jsem se moc těšila na tint...Jinak houbičku mám úplně obyč z ebay za dvacku a jsem strašně spokojená :) Jen jsem často líná chodit jí namáčet do koupelny, takže to střídám se štětcem :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já sem byla vždycky z Essence unešená, ale čím dál míň si tam něco koupim - prostě to není taková kvalita, jakou bych si představovala. A neboj nehty máš v pořádku, mě taky nevydrží - s vyjímkou černého a třpytkovatých které teda drží jak přibité.

    OdpovědětVymazat
  9. určite houbička a glitrovy lak na nechty, oboje vyzera dost v pohode. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tu houbičku na make up, mám docela zálusk, tak jsem na ni zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty novinky už jsou v prodeji? Tak to musím do drogerky :))

    http://janescolours.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Chystám se zaútočit na tu houbičku a korektor :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten tint už jeden od Essence mám, z limitky. A tuhle barvičku bych také rozhodně chtěla, pro mě je to lepší než rtěnka, kterou neustále opravuji :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní13/2/13 09:57

    je to škoda make-upu když tak houbička ho nasaje a pak také ta hygiena ... zlatý štětec :-) P.

    OdpovědětVymazat
  15. Aby ta hubicka nenasiakla tolko make-upu do seba, stac ked ju kusok namocis pod vod...aby nebola mokra ale taka vlhka...fakt len kusok..mam to odskusane :-)

    OdpovědětVymazat
  16. no s těmi laky,momentálně mám pocit,že mi na nehtech nevydrží ani 7 hodin,a můžu mít vrstev kolik chci a stejně se to hned odloupne,jinak asi možná zkusím ten korektor

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, mě zaujal ten třpytkovaný lak, takže ho určitě půjdu omrknout. Jinak vyzkoušej na nehty Top Coat od NYC - Turbo Dry Top Coat (177), schne opravdu rychle, laky na nehtu vydrží a jako bonus ani moc nesmrdí :-) L.

    OdpovědětVymazat
  18. Jeee já bych chtěla tu houbičku, tradá! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Dívala jsem se na ty novinky už na stránkách, a musím říct že mě to nějak moc nezaujalo .. barevné laky od Essence jsou pro na nic, ty podlaky a nadlaky a všechny tyhlety věci už jsou lepší .. Houbička vypadá dobře, ale stejně to vidím tak maximálně na ten korektor ;)

    OdpovědětVymazat
  20. já jsem zvědavá asi nejvíc na ten gel tint, ale nejspíš ho teda prvně pořádně očuchám :D

    OdpovědětVymazat
  21. pekné vecičky..essence mám veľmi rada, a s hubkou sa mi asi nanáša makeup najlepšie..i keď aj štetec ak je kvalitný,tak je dobrý na nanášanie :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  22. ak môžem poradiť, od Essence som mala ten lak na posilnenie, ale nič mi s nechtami nespravila :P odporúčam radšej od Miss Sporty, tie dvojité, mala som len ten ružový, ale je úplne perfektný :)

    OdpovědětVymazat
  23. Novinky mě nechávají poměrně chladnou. Možná si koupím nějaký lak twins reloaded. Sice nevydrží, ale jelikož si barvu nehtů měním téměř každý den, tolik mi to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  24. Já si rada kupuji laky od essence, protoze mají neskutečnou škálu barev. Určitě se zase po nějakém podívám. :) V.

    OdpovědětVymazat
  25. Na houbičku na make-up se vyloženě těším :) Ač nejsem na lesky, tak mě zajímá matný lesk na rty, který by se v novinkách měl také objevit. A nějaký ten lak na nehty se nikdy neztratí. :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  26. já mám zálusk na tu houbičku, na tu se už dlouho těším :-) celkem by mě zajímal i ten gel na rty i přesto, že píšeš, že je ti z něj špatně...a korektor vypadá taky skvěle...:-)

    GIVEAWAY o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  27. Taky mám pocit, že mi teď na nehtech nic nevydrží. >.< Dřív mi lak a nehtech někdy vydržel i týden! A teĎ tak dva dny, někdy ani to ne. při tom používám pořád stejných pár značek. Tak nevim..asi to ve výrobě flákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní13/2/13 21:59

      Presne! Driv, jeste nedavno mi lak vydrzel tyden, i osm dni. A ted tak 1-2 a taky pouzivam stejne laky. Cim to muze byt..?

      Vymazat
  28. to už jsou v prodeji? já se chystám určitě na houbičku jinak uvidím, co mě zaujme až na místě :) od laků essence bych asi ani žádnou závratnou kvalitu nečekala, na druhou stranu méně než 12 hodin je opravdu slabé.

    OdpovědětVymazat
  29. Práve ty si mala všetky veci, ktoré chcem vyskúšať. A stále si ma neodradila :D Páči sa mi ten gél a musím ho ovoňať a auvidím :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  30. Asi máš fakt blbý nehty ;)
    mě laky od es. normálně drží :)) a dlouho ;)

    OdpovědětVymazat
  31. já se těším na ty laky. Od Essence mi docela vyhovují a mají krásné barvy!

    OdpovědětVymazat
  32. Ty laky jsou krásné, dneska jsem koukala na nějakou zimní kolekci, taky se mi líbila :).
    Jinak make-up nanáším prsty, nikdy jsem to nezkoušela ani štětcem, ani houbičkou.. takže by mě docela zajímalo, jak to funguje. Možná bych popřemýšlela a koupi té houbičky :))

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem zvědavá na jejich BBčko a transparentní fixační pudr!

    OdpovědětVymazat
  34. To BB na to jsem taky zvědavá, jinak od Essence mám v plánu moji milovanou řasenku takže klasika. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Zatím toužím jenom po té houbičce :).

    OdpovědětVymazat
  36. Asi blbej dotaz,ale chtěla jsem se zeptat jestli se ty houbičky musí před používáním když jsou nové vyprat.

    OdpovědětVymazat
  37. četla jsem zahraniční recenze na tu houbičku a bylo tam vidět v porovnání s tou pravou makeup houbičkou, že ta od Essence popraskala, tak pak dej vědět, jestli se ti to taky stalo, docela bych si jí ráda pořídila :-)

    OdpovědětVymazat
  38. když tu houbičku namočíš a vymačkáš z ní vodu tak do sebe nenasaje make-p :) koupila jsem si podobnou na e-bay a mam ji už dva roky, ale dosluhuje, nebyla jsem k ní zrovna šetrná :D i když ji často peru..tak si poběžím pro novou, a schválně jestli bude srovnatelná..

    OdpovědětVymazat
  39. Ja by som chcela ten gélový rúž alebo lesk ale ako vidím ho radšej obídem a ten korektor vyzerá fajn a taktiež aj tú hubička:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©