čtvrtek

Kompaktní makeup od Biodermy


Další novinkou od Biodermy, kterou Vám tady mohu zrecenzovat je kompaktní makeup pro velmi citlivou pleť s problémem červenání. K dostání jsou dva odstíny, světlý a tmavý. Já jsem dostala ke zrecenzování světlý odstín, který je zase na mou pleť příliš oranžový. (viz foto níže)
Po rozetření tedy není tak světlý, jak se zdá při otevření balení, ale pomerančovou pleť opravdu nemám.

Tento makeup je mastnějšího charakteru, proto bych jej doporučila těm, kteří mají normální až sušší pleť. Díky tomu, že není matovací, pleť moc hezky rozzáří. Balení obsahuje houbičku, se kterou se makeup opravdu dobře nanáší. Přesto si myslím, že se dá nanést i prsty.
 Jeho krycí schopnosti jsou spíše nižší. Je to tedy ideální makeup na sjednocení tónu pleti (pokud máte oranžovou pleť). Na nic jiného jej bohužel nevyužijete. Takže vy, které máte problematickou pleť, ruce od toho makeupu pryč.
Co jsem u něj ocenila bylo to, že byla pleť po nanesení jemná, ani nevytvářel šupinky. Výdrž makeupu není zrovna nejdelší, ale řekněme, že to bude takový průměr.
P.S.: Testování probíhalo doma hezky za zdmi, aby se mě nikdo nelekl. :)

Bohužel, jak už jsem zmiňovala u předchozího produktu od Biodermy, u makeupů je padnoucí odstín to nejdůležitější. Toho jsem se opět nedočkala. A tak makeup stejně jako bb krém putoval k mamince.


Máte s tímto kompaktním makeupem zkušenosti?


Spíše pro suchou pleť (normální pleť)
10 g balení koupíte za 449 korun :)
HODNOCENÍ: 4/10
 

Dávám čtyři body z deseti možných. :)


SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Vypadá dobře. Ale pro mě jsou tyto značky jako pro studenta cenově docela přemrštěné. x\ Uplně si vystačím s pudrem od miss sporty, který mi maximálně vyhovuje. Je to teď nějaká móda, kupovat si nedrogistickou kosmetiku. :D I když věřím, že je moc dobrá. Ale kde na to ty prosimtě bereš? :D Nevím o tobě moc, ale tuším, že jsi taky student. Nebo nějaká brigáda?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Biodermou spolupracuji. Takže jsem novinky dostala zdarma. :)
      A možná kupování kosmetiky mimo drogérii hitem je a nebo je to spíše tím, že čím jsme starší, tím více vyhledáme "kvalitnější" značky.

      Vymazat
  2. celkově co tak čtu tak jsou zatím s kompaktními make-upy a BBčkami od Biodermy spíše zklamaní.. A já taky, protože jsem čekala víc :/

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu nechci vidět, jak vypadá ten tmavý odstín. Bioderma je má oblíbená značka, ale žádný make-up od ní nikdy nebudu moci vyzkoušet, protože odstín pro "průměrnou češku" v nabídce prostě nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chceš objednám si ho a následně udělám strašidelné líčení i s tímto odstínem. :D

      Vymazat
  4. Škoda té barvy, protože jinak mi koncept přijde zajímavý. :)

    OdpovědětVymazat
  5. škoda toho odstínu, docela jsem ho chtěla vyzkoušet :( i když asi by to nebyla dobrá volba, mám smíšenou pleť...

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín je opravdu velmi tmavý, jinak popis zní lákavě, mohl by mi i sednout, Biodermu mám moc ráda, ale možná raději sáhnu po tom tekutém tónováku.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní21/2/13 11:11

    Mám tmavší pleť a ten světlý mi sedí dobře. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní21/2/13 11:46

    Někdy mě překvapuje, že si firmy dají takovou práci s vývojem výrobku, jeho celkovým konceptem, výrobou, někdy i designem obalu, reklamou a celkovým PR, u Biodermy to bylo doslova marketingové tornádo a pak to "pokazí" tím "nejdůležitějším detailem" - odstínem. Je to omýlané u všeho - make-upy, pudry, bbkrémy, tónovací krémy a pořád ta zbytečně (nejen pro nás z ČR) tmavá a ještě k tomu oranžová! je nejčastější (a často jediný) odstín, který kosmetický průmysl zvládne sem vyexpedovat.

    Dá se jen říct: Milí kosmetičtí mágové, my sakra nechcem vypadat jako obrpomeranče, chceme, aby nám to za ty prachy, co vám za výrobky cpeme, aspoň pořádně slušelo! Koukejte se polepšit, protože za tohle my peníze utrácet nebudem!

    (Chápu, že tmavším typům může tmavší odstín pasovat, nicméně nevěřím, že oranžová ve stylu "pálená cihla" se někomu na obličeji opravdu líbí.)

    Iwi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jé, Iwi, miluji tvoje komentáře! :)
      Nevím, co jiného bych dodala. Protože takhle jsem reagovala po vyzkoušení. Ale teď už s klidnou hlavou píšu hezky bez nervů a bez řečí "Copak si společnosti myslí, že máme barvu pleti jako pomeranče?" :D
      Přesně jak píšeš, propagace veliká, ale to nejdůležitější není zrovna vychytané. :)
      Snad by mohl vzniknout ještě světlejší odstín, na základě dožadování zákaznic. A nebo ještě tmavší, aby si přišli na své "všichni". :D

      Vymazat
    2. ja si myslim, ze ono sa skratka vyrobi priemer. akoze farebny priemer. niekde si zoberu vzorku ludi, alebo si pozru najpredavanejsie odtiene. lenze nevieme odkial (z akeho geografickeho regionu) ta vzorka ludi pochadza. cize medzi nimi mozu byt cernosi, alebo kludne "iba" tmave primorske typy. a tak vyrobia dva odtiene a tie potom distribuuju do vsetkych krajin, kde predavaju svoje produkty

      Vymazat
  9. No jestli tohle je světlý odstín, nechci vidět ten tmavý :DDD

    OdpovědětVymazat
  10. Popravdě jak ho máš na hřbetu ruky tak trochu na mě působí jako zlatavý oční stín.

    OdpovědětVymazat
  11. No ja som mala tento kompaktný, ale z rady photoderm a bol rovnaký ako píšeš, skôr na suchšiu pokožku, takmer nijaké krycie schopnosti, akurát pred slniečkom chránil dobre, kedže obsahoval aj 50tku ochranný faktor.

    OdpovědětVymazat
  12. Asi zustanu pouze u kremu na citlivou plet, tohle by ze me udelalo pomeranc :D

    OdpovědětVymazat
  13. tohle má být světlý odstín? tak to ani náhodou :D hrozný, to by mi vůbec nesedlo

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní21/2/13 15:05

    ... díky za info!:) plánovala jsem si ho pořídit, ale mám mastnější pleť, takže by se na mě asi nehodil a byly by to vyhozené peníze, díky moc :)Eliška

    OdpovědětVymazat
  15. To si snad v Biodermě myslí, že jsme všichni pomeranči,ne?

    OdpovědětVymazat
  16. Teda, ten je pořádně oranžový! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní22/2/13 13:45

    Na co samoopalovák, stačí oranžáda od Biodermy :D

    OdpovědětVymazat
  18. Pokud budeš souhlasit,ráda odkoupím..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©