čtvrtek

Makeup pro mastnou pleť - Toleriane Teint


Druhý nový makeup, který představila značka La Roche-Posay, je určený pro mastnou a smíšenou pleť. Makeup má s tím prvním, který je určen pro suchou pleť, společný pouze vzhled obalu. Konzistence a vlastnosti makeupů jsou naprosto odlišné. Zatímco ten první byl krémový, tento připomíná na první pohled, možná i dotek, zdrcnutou šlehačku. Tato pěna ( jak uvádí výrobce ) vytvoří na pleti po nanesení takový samet. Lesknoucí se tvář je po aplikaci rázem zmatněná. Takže za mě jednička s hvězdičkou. Zvláště se mi zamlouvá, jak je makeup na pleti příjemný, žádná těžká hutná konzistence. Na obličeji je opravdu lehounký.  
Krycí schopnosti makeupu za to nejsou příliš veliké. A tak se bez dobrého korektoru neobejdete. Docílíte s ním sjednocení pleti, zklidnění červenání a zamaskuje i drobné červené skvrnky (zarudlé skvrnky od akné jsou po nanesení jakoby "zahojenější"). Krytí bych tedy označila za nižší. 
K dostání je celkem pět odstínů. Já jsem jako vždy vybrala ten nejsvětlejší odstín 01, který nebyl úplně bělostný jak bych si představovala. Poprvé jsem se i lekla, že je oranžový, ale po rozetření už to nebyla žádná hrůza. :) Přesto nebyl stále tak pěkně bledý, jak bych si přála. Takže za to půjde bodík dolů.


makeup pro smíšenou a mastnou pleť
od La Roche - Posay
koupíte za 510 korun :)
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. La Roche dekoratívku(make-upy a rúže) mám rada. A aj tato "zdrcnutá šľahačka" vyzerá dobre, musím sa po nej kuknúť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem po dlouhé době objevila dobrý matovací makeup. :)

      Vymazat
  2. Budu se muset spokojit s levnými variantami BB, protože tohle si dovolit nemůžu. Ačkoliv vypadá opravdu dobře a moje problémy by hravě vyřešil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní28/2/13 17:01

    ...skvělá recenze! díky !...já se na to krytí ptala i v lékárně a paní lékárnice mi řekla, že je slabší kvůli tomu, aby to tolik nezatěžovalo pleť... chjo!:D ... tak teď jsem trošku v rozpacích matuje ale nekryje a teď teda vážně nevím, co je pro mě důležitější :D... Ohh, jak je těžký svět ženy! :D :D Eliška :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestože tolik nekryl, tak jsem byla mile překvapena, že začervenalé pupínky od akné jakoby hojil. Takže zarudnutí se zmírnilo. :) Což beru jako velké plus.

      Vymazat
  4. Ten by se mi hodil, poslední dobou mám nějakou mastnější pleť. Mě dneska přišel BB Cream o Misshy na otestování, tak jsem zvědavá :).

    OdpovědětVymazat
  5. Docela by mě mrzelo to krytí, protože kdo má mastnou pleť, tak má často i akné... Konzistence ale vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Ale zase můžu potvrdit, že akné nevytvoří.
      Právě většina žen s mastnější pletí používá těžké makeupy na zakrytí, které akné podpoří, takže je to takový kolotoč.

      Vymazat
  6. Anonymní28/2/13 20:55

    Vypadá dobře, mám mastnou pleť, ale zároveň mám ráda lehké makeupy. Jen ten odstín...no nejsem úplná bledule, ale spíš mám vyloženě takový odstín pleti do šedo-olivova a tohle se mi zdá fakt jako dost velká oranžáda. Ceady, nevíš jestli jsou v lékárnách dostupné testery? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní1/3/13 13:54

    Ahoj, Ceady. Můžu se zeptat čím děláš ty popisky? To je grafický tablet nebo co ? :) Předem děkuju za odpověd :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Je to psané/kreslené pomocí grafického tabletu. :)

      Vymazat
    2. Anonymní1/3/13 13:58

      V tom případě jsi teda opravdový talent :)

      Vymazat
    3. haha. :D Kreslit ani psát neumím.
      Talent bych měla, kdybych takhle kreslila do obrázků pomocí myši. Protože ač jsem se o to vždy snažila, výsledek byl naprosto tragický. :D Proto jsem se po Vánocích rozhodla udělat si radost a koupila si graf.tablet. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©