sobota

Makeup Toleriane Teint od La Roche-Posay


První makeup z mého wishlistu už mám doma. :) Tento makeup s kyselinou hyaluronovou je určen pro normální a suchou pleť.
Dlouhou dobu jsem používala jen bb krémy a pudrový makeup, takže na klasické makeupy jsem si vážně hoodně odvykla. Což dokázala i první zkouška makeupu. Když jsem nanesla makeup jako by se jednalo o bb krém, mi došlo, že je třeba podkladového krému. :D (Jen se mi smějte, zasloužím si to.) Přesto... v poslední době jsem měla možnost vyzkoušet několik makeupů (samozřejmě i s podkladovým krémem, že?) a tento zatím ze všech vychází nejlépe. 
Makeup je k dostání v pěti odstínech, já zvolila samozřejmě ten nejsvětlejší, který mi na pleti moc hezky sedí. To nejdůležitější jsem tedy trefila. Jakmile mi sedí odstín, mám už téměř vyhráno. Jenže...Pak už najít makeup, který nebude zvýrazňovat šupinky na čele a udělá pleť jednotnou. Bez krému jsem měla na čele šupinky viditelné, ale s podkladovým krémem nebyl jediný problém. Hodně se mi líbí, jak pleť sjednotí, zakryje červenání, pupínky a samozřejmě i pihy. Takže krytí bych řekla, že je střední až vyšší. A navíc makeup vydrží na pleti celý den. :)


Vyfotila jsem Vám krabičku od makeupu, kdyby Vás snad zajímalo složení nebo informace o tom, co makeup slibuje. :)


Pro normální i suchou pleť
30 ml balení koupíte za 510 korun :)
HODNOCENÍ: 9/10
 

Dávám devět bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

40 komentářů:

  1. Tak tahle recenze mě potěšila (mojí peněženku už tolik ne :D ), protože jsem po něm koukala minulý týden a takhle vypadá skvěle. Navíc to šetrné složení, co víc si přát :).

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16/2/13 08:50

    Dá se koupit i v lékárně? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to novinka, takže pokud v některé z lékáren ještě není, tak brzy bude. :)

      Vymazat
  3. Mně osobně přijde, že ti perfektně sedí. Vypadáš jako panenka... Krása! (a za foto krabičku děkuji ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ceadynko nejsi moc oranžové v tom? Nevím přijde mi to podle fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? Mně se zdá, že na pleti sedí. Nemůže za to třeba rozlišení barev obrazovky? :)
      Protože je to zrovna jeden z mála makeupů, o kterým bych řekla, že sedí jako ulitý. :)

      Vymazat
    2. mně se barva zdá ok, ale zas mi přijde hodně nepřirozený, jako že ti dělá masku :(

      Vymazat
  5. Mne sa zda na pleti dost neprirodzeny...

    OdpovědětVymazat
  6. Na ten se po výplatě budu muset zajít podívat, opravdu mě moc zaujal :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pihy nekryj! To je na holce a ještě k tomu nazrzlé holce to nejhezčí! x)

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, to by mohlo být něco pro mě, mám spíš suchou pleť :) Akorát když jsem se jednou sháněla po vzorečkách od make-upu LRP, tak ho nikde neměli, ani v partnerských lékárnách, kde je dle mailu od LRP mít měli.. Bojím se, že bych správně neodhadla odstín :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se snažím najít vzorečky a vyzkoušet makeup doma, než si ho koupím.

      Vymazat
  9. Já mám od La Roche-Posay MU Unifiance a jsem teda celkem nespokojená... sice je super, že je pro sušší pokožku, ale neuvěřitelně zvýrazňuje šupinky, i když používám podkladový krém :/ jo a krytí skoro nulové :(

    OdpovědětVymazat
  10. Je strašně oranžový, jde hrozně vidět, na tvé pleti... Nebo se mi to zdá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní. Netuším, zdali za to může špatná fotka nebo monitor. Protože já vidím odstín před i po stejný.

      Vymazat
    2. Anonymní16/2/13 14:38

      taky mi příjde, že ten makeup je strašně viditelný, že prostě jde vidět, že na sobě máš makeup...a nevím...píšeš, že ti sedí, přitom na ruce je celkem oranžový a vím, že u jiných makeupů co mělo téměř stejný odstín si napsala, že jsou tmavé..tak to moc nechápu.

      Vymazat
    3. Téměř není stejný. Vím, co je na pleti padnoucí a co je oranžové. Asi bude zkreslovat fotoaparát. Protože jsem vyzkoušela už opravdu hodně makeupů, které byly oranžové. Zkus se podívat na fotky makeupů, které jsem recenzovala a o kterých jsem napsala, že jsou oranžové. :) Uvidíš, že tam rozdíl je a nejenom malý, ale veliký. :)

      Vymazat
    4. Anonymní16/2/13 21:34

      Ceady nech to být tohle je nesmysl, co píšou. Snad koukám na foto bez make-upu a s make-upem. A vidím, že kryje a barevně je téměř totožný. Oranžovou nikde nevidím.
      Maj blbý monitor či co.

      Vymazat
  11. Anonymní16/2/13 13:23

    Taky mi prijde hodne oranzovy, plus mrkni na rozdil krk-brada. Ale slozeni vypada slibne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám a nevidím, fotím objektivem, který pozadí rozmaže, takže možná proto se to zdá. Ale porovnávejte foto před a po.
      Sama vím (když se podívám do zrcadla), kdy mám pleť oranžovou a kdy ne. A v tomto případě jsem měla pleť ve stejném odstínu, jakou ji mívám normálně. :)

      Vymazat
  12. Anonymní16/2/13 13:28

    Mně to připadá jak paštika :D Vůbec se mi k tobě nehodí

    OdpovědětVymazat
  13. Holky, netuším, v čem je u fotky problém, protože mezi fotkou před a po barevně žádný oranžový rozdíl nevidím, ať se koukám na notebooku u sebe, u přítele nebo u sebe na zrcadlovce.
    Bude Vám tedy muset stačit moje hodnocení, že jsem s odstínem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude jiným typem monitoru. Já vidím vše vpořádku. :-) Takže není třeba něco dodávat. Makeup vypadá na pleti skvěle

      Vymazat
  14. Mě nepřijde oranžový. Je pravda, že s make upem máš trochu jiný odstín, ale neřekla bych, že je do oranžova. Popravdě jsem čekala cenu o trochu vyšší.

    OdpovědětVymazat
  15. vypadá dobře a vážně skvěle kryje podle té fotky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní16/2/13 15:14

    To krytí je naprosto skvělé, moc se mi líbí.. bude i nějaký ve variantě pro smíšenou/mastnou pleť? :) Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Varianta pro mastnou pleť je. Ráda na ni napíšu recenzi. :)
      odkaz na makeup: http://www.laroche-posay.cz/lecebne-pripravky/Toleriane-Make-up/Toleriane-Teint-Zmat%C5%88uj%C3%ADc%C3%AD-p%C4%9Bnov%C3%BD-make-up-p8105.aspx

      Vymazat
    2. Anonymní16/2/13 16:42

      ...děkuji :), dneska jsem na těch stránkách brouzdala a tento jsem nenašla, jsem teda strašný hledací antitalent..:-/ Mě s problematickou, velmi nedokonalou pletí velmi zajímá krytí a matující efekt :).. E.

      Vymazat
  17. kamoska si tento make-up kupuje stale a nevie si ho vynachvalit :D
    ja som ho raz u nej vyskusala a bola som s nim spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní16/2/13 21:14

    Já tento makeup miluji! Ve všem souhlasím. Takže váháte-li, dejte na Ceady, makeup se za tu cenu vyplatí.

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se ten makeup náhodou moc zamlouvá. Nechápu, kde jste vzali, že by byl oranžový. A na té ruce jak vidím, je foto nerozetřené a rozetřené.
    Takže po makeupu se stopro podívám.
    Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  20. Krytí je naprosto božské, jen holt není tak nenápadný jako BB cream. Do školy BB, ale na plesy a jiné akce tenhle! ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ten ti opravdu skvěle sedí. Máš krásnou pleť a vůbec to nevypadá, že bys make-up měla :)

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní18/2/13 18:13

    Oranžový není, ale je vidět, tím, jak silně kryje. Šlo by to asi na nějakou večerní akci pod umělé světlo nebo na focení, tam by se to ztratilo. Když nemáš problémy s pletí, přijde mi na tebe příliš hutný. Tohle dělá už takovou tu téměř photoshopově nepřirozeně hladkou kůži. (A pihy nemá smysl zakrývat, vždyť jsou roztomilý. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. vypadá opravdu výborně, ale na suchou pleť :/ hm... nevíš, zda existuje i varianta pro mastnou pleť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, existuje. Doufám, že se mi makeup pro mastnou pleť podaří získat a zrecenzovat. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©