úterý

MAKEUP WISHLIST

Na jaké makeupy mám zálusk? Jaké bych ráda vyzkoušela? :)
Jaký makeup (případně makeupy) byste rády vyzkoušely Vy? :) 
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Je to neuvěřitelné, já vím, ale teď momentálně na žádný nový make up zálusk nemám, ale, co mám, tak je megastický zálusk na opravdový asijský BB Cream :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní12/2/13 17:41

    Já teda za sebe můžu make-up od la roche jen doporučit, jsou fakt úžasné, vlastním kompakt i fluid verzi, jakmile budeš mít možnost vyzkoušet určitě jdi do nich. Výborná je i řada unifiance se zmatňujícím efektem. Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Já raději zkouším všemožné bíbí :) Vyhovuje mi to víc jak makeup, naposledy jsem měla pěnový a ten byl teda fajn, ale teď raději ty BBčka :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě docela láká ten od Lancome :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já make-up nepoužívám a naštěstí ho ani nepotřebuju. x)

    OdpovědětVymazat
  6. Zkus určitě Dc, na blogu mám recenzi. Tady z tvého seznamu bych asi určitě sáhla po clinique :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych letos chtěla sehnat konečně pravý asijský BB a makeup od Revlonu :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ten od Lancome vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten od Clinique bych rozhodně vyzkoušela. Doposud mě žádný make-up od této značky nezklamal, proto bych se do něj nebála investovat. Obecně nerada zkouším nové make-upy,mám s tím spíše špatné zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  10. You blog is soo awesome :)
    Would you like to follow each other via GFC or more? :)
    Let me know :)

    Kisses!

    http://www.gagcloud.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Určite si v najbližšej dobe chcem zadovážiť nejaký ten naozaj kvalitný make up ♥
    Srdečne ťa chcem pozvať ku mne na veľkú GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  12. Od Cl. bych také ráda nějaký vyzkoušela, ale dnes jsem si koupila BB cream od Maybelline a musím říct, že za cenu 150,- mě opravdu velice mile překvapil. Takže až ho vypotřebuji kouknu po jiném, make-upy jsem asi už dávno (bohužel) zatratila :D

    OdpovědětVymazat
  13. ten od Clinique bych taky brala :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám teď zálusk na bb cream od Holika Holika a Skinfood :) Kompletně jsem se zamilovala do složení a ceny :D

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem si konečně pořídila Colorstay od Revlonu, po kterém jsem už dlouho toužila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Lancome mám teď jako vzoreček, tak jsem na něj moc zvědavá a taky mě dost zajímá ten Clinique :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©