pátek

Moje oblíbené vůně


Nedávno se mě jedna ze čtenářek ptala, jaké voňavky používám. A tak jsem se rozhodla odpovědět skrze článek, ve kterém Vám ukážu na fotce své oblíbené toaletní vody.
Nemám ráda těžké vůně, jako je vanilka. Mám ráda květinové lehké vůně, ze kterých nebolí hlava. Nikdy netuším, co k vůním napsat, protože popisovat vůně neumím, a tak bych stejně tak jako tak opisovala text z oficiálních stránek. A tak vás odkážu na stránky, na kterých jsou jednotlivé vůně popsané.
Info o voňavkách: Clinique vůně TADY, Guess vůně TADY a Pure Dkny vůně TADY

Jaké voňavky používáte Vy? :)

SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Anonymní15/2/13 17:11

    Clinique vůně miluji! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda takové ,,rozpolcené" voňavky jako je Rockmantic od B.U. nebo Rock Angel od Oriflame. Voňavky na jednu stranu dívčí, romantické a sladké, na druhou stranu s příměsem pánské vůně.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda novou řadu Elite. ^^

    OdpovědětVymazat
  4. na dkny pure si brusim zubky aj ja!

    OdpovědětVymazat
  5. já mám cavaliho a bottegu venettu a jsou úžasný! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. neznám ani jednu, škoda, že si nemůžu přičichnout přes internet!! :/

    OdpovědětVymazat
  7. Ani jednu neznám, ale vypadají dobře, snad i tak voní:)

    OdpovědětVymazat
  8. Koukala jsem na stránku coty. Ta vůně Guess má super cenu.

    OdpovědětVymazat
  9. teď střídám různe Playboy vůně a dřív jsem měla hodně ráda Miss by Miss Sporty

    OdpovědětVymazat
  10. Já momentálně používám Celine Dion :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mam rada Loccitane vone, su svieze, ovocne, kvetinove :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní15/2/13 22:20

    Já miluju Ninu Ricci, potom mám malinovo-rybízovo-vanilkovou vůni od Oriflame a pak ještě jednu levnou čistě vanilkovou z Rossmanna :D Jsem vysazená na hodně sladké vůně :)
    Bára

    OdpovědětVymazat
  13. Pure je prý dokonalá vůně, ale bohužel jsem si k ní ještě nikdy "nečuchla" :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mam od Victoria's Secret - secret sweet mood carving, to je taková těžší večerní, sladká vanilka ... to já miluju! :)
    Pak na léto mam lehkou květinovou Guess - Seductive, byla to LE Summer time na loňské léto
    A teď jsem si pořídila Beckham - Intimately yours .. taková přitažlivá dámská s pánskym podtonem, bych řekla :)) Miluju je všechny :D

    OdpovědětVymazat
  15. Super výběr :)

    Já používám tyhle: http://petulabook.blogspot.cz/2012/09/nejoblibenejsi-parfemy-1-cast.html

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní18/2/13 17:07

    já mám taky ráda svěží vůně, ze sladkých mě bolí hlava. teďka nejvíc používám Hugo Boss Woman
    :)
    T.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©