pátek

Moje zlatíííčko na suchou pleť


Krémy na pleť neustále střídám, protože hledám ten nejlepší z nejlepších. Vyzkoušela jsem už mnoho značek, od těch nejlevnějších (Ziaja, Ryor, Garnier), přes středně drahé, jako je Bioderma, až po ty dražší, jakými jsou krémy od Clinique. Přesto se nestalo, že bych se do nějakého krému přímo zamilovala. Ale v tomto případě se jedná o lásku na první pohled, na první i poslední rozetření. :) Proto onen název článku. Tím zlatíčkem pro suchou pleť se stal krém Nutritic Intense Riche.


La Roche Posay se mi stále více zamlouvá. Tento krém je hutný, tak hutný, že když otočíte kelímek vzhůru nohama a zatřepete, krém je stále na svém místě. Přesto není natolik hutný, abyste po zaboření, nevytáhli prsty od krému. :) Je to takové máslo.
Hodně oceňuji to, že pleť není po aplikaci mastná. Právě s tím jsem mívala problém u super krémů, které mi nakonec vyvolaly akné. Asi to zní zvláštně, když mám pleť hodně suchou, ale jednoduše krémy, které mi pomohly od šupinek na čele mi i způsobily promaštění pleti a tvorbu akné. Ale u tohoto krému tomu tak nebylo. Krém je na pleti lehounký a hezky se vstřebává. A to nejdůležitější, na pleti ho cítím po celý den, jakoby pleť zklidňoval. :) A taková maličkost na závěr... krásně, ale opravdu krásně a dlouho voní. Takže mi stále přítel čichá k pleti. 


Pro velmi suchou pleť
50 ml balení koupíte za 500 korun :)
HODNOCENÍ: 10/10
 

Jednoznačně deset bodů z deseti možných. :)

Máte s tímto produktem zkušenosti? :)
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Ou jé...
    Viem čo si kúpim ďalšiu zimu :D

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš, ty to máš zase tak dokonalé. Hlavně tu ilustraci :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní22/2/13 09:23

    To vypada slibne. Jinak doporucuju na noc uplne obycejny norkovy krem (pouzivaly ho uz nase maminky), je skvely..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Maminka na něj zrovna nedávno vzpomínala.

      Vymazat
  4. tie fotky su podarene :D :D :D
    sice som tento krem nemala ( pouzivam iny s ktorym som momentalne veeeelmi spokojna, takze nebudem kupovat iny), ale mala som iba vzorky a musim povedat ze bol dobry, moja pokozka ho dobre znasala a bola hydratovana :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá slibně i ta konzistence se mi líbí.. :)
    Jedinou nevýhodou je ta cena.. 50ml za 500,- mi přijde dost zbytečné. Ale tak je to La Roche Posay, tak co bych chtěla, že jo :).

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře, už dlouho hledám nějaký krém, který by fakt hydratoval a přitom nebyl mastný, tenhle docela vypadá, že je to on :)
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Skúsenosti nemám, dokonca som si ešte nevšimla ani v lekárni. Avšak som prekvapená, že má takú hútnu konzistenciu, ale i tak sa rýchlo vstrebáva a pleť nie je mastná.

    OdpovědětVymazat
  8. jak děláš ty ilustrace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilustrace vytvářím díky grafickému tabletu. :) Pořídila jsem si ho po Vánocích. Nejprve jsem si říkala, že to byla hloupost a že to jsou vyhozené peníze. Ale čím déle ho mám, tím více jsem za koupi ráda. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©