neděle

Moji oblíbenci od Biodermy


Biodermu mám ráda. Ne všechny produktu si mě získaly, ale určitě s víc jak s polovinou mám opravdu dobré zkušenosti. A když jsem přemýšlela nad tím, které produkty, bych označila za top, ke kterým se stále a dokola vracím, které se u mě vyskytly více než dvakrát, jsou to tyto dva kousky, odličovací mléko ( Někdy bych Vám ho mohla ukázat v akci. Pokud tedy o to budete stát. ) a všemi milovaná micelární voda ( U kosmetiček v poslední době nevidím jinou "micelárku" než tu od Biodermy. Pro ty, které na ni nedokážete ušetřit a hledáte levnou alternativu, která mi vyhovuje, i když ne všichni jsou s ní spokojeni tak jako já, doporučuji zkusit Lirene. Stojí okolo 75 korun. ) .
Hodně se mě ptáváte na jaké produkty nedám od různých značek dopustit. A tak tady mám pro Vás první článek ze série "Moji oblíbenci od ...". Brzy se můžete těšit na mé oblíbence dalších značek.  :) Doufám, že Vám tento typ článku usnadní rozhodování, co si od značky, kterou třeba ještě neznáte, pořídit. :)

Máte své oblíbence od Biodermy? Prozradíte jaké?

SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Anonymní17/2/13 20:13

    Micelární vodu od Biodermy zbožňuju! To mléko jsem zkoušela a taky není špatné.

    OdpovědětVymazat
  2. micelárku od B. mám zelenou, ale jsem s ní taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak první produkt samozřejmě je micelární voda, druhý odličovací šlehačka pro suchou pleť. To je pecka. Máš s ní zkušenosti? Pokud ne, určitě vyzkoušej.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  4. U obou se s tebou shoduju, tyhle dvě flaštičky vedou!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Micelárka je klasika :) Mléko jsem nezkoušela, ale vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní17/2/13 20:26

    Skvělé tipy. Stále nad micelárkou od B uvažuji a konečně už si ji pořídím. Zítra naběhnu do lékárny.

    OdpovědětVymazat
  7. zítra frčím koupit sensibio oční krém, je teď akce, tak tuhle 250ml micelárku bych měla dostat k němu zdarma, sama bych na ni neměla, ale takhle tomu už nemůžu odolat a doufám, že to budou zítra ještě v té lékárně mít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ji měli, už se moc těším až je vyzkouším, měla sem sice vzorek na micelárku, ale myslím, že z těch dvou použití se nedá nic moc vysledovat. Ještě víc jsem zvědavá na ten oční krém, snad aspoň trochu zmírní ty moje pytle pod očima..

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč? Mnohým přijde micelární voda drahá, a tak si raději koupí něco levnějšího. Ne všichni šetří, aby si koupili jeden kosmetický produkt, ale třeba jako studenti peníze nazbyt nemají a nebo šetří na něco jiného.

      Vymazat
    2. Omlouvám se, tohle opravdu nebylo v mojí režii..

      Vymazat
    3. :-) Nic se neděje. :-)

      Vymazat
  9. Koukám, že zůstat přihlášená na blogger ve společnosti, kteří si dělají z bloggování srandu se nevyplácí.

    Od Lirene mám teď po novu tonikum a jsem s ním spokojená, takže by teoreticky i micelárka měla být dobrá :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu větu jsem upravila, protože mi došlo, že asi bude špatně chápána podle tvého komentáře.
      Doufám, že to nevadí.

      Vymazat
  10. Anonymní17/2/13 20:38

    Děkuji za tip. :-)
    Jinak na to mléko už koukám nějaký ten pátek a čekám, kdo ho zrecenzuje. Takže jsem pro video.

    OdpovědětVymazat
  11. bioderma sensibio je skvela ale skusim aj lirene, aspon usetrim :D

    na mojom blogu prebieha GA ked chces zapoj sa :)

    http://veronika-life-in-picture.blogspot.sk/2013/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Micelárku používám taky, je skvělá, bohužel mám jen 100ml balení, takže je za chvilku včudu... :(

    OdpovědětVymazat
  13. Na nový druh článků se těším:) Zní to zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak u sensibia není o čem mluvit <3 nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  15. Já ještě na nic od Biodermy nenašetřila :D.

    OdpovědětVymazat
  16. micelárku od Biodermy miluju! měla jsem růžovou a teď zkouším tu zelenou, ale víc mi vyhovuje právě růžová :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jojo, růžová voda od Biodermy je i moje stálice :-) . To mléko mě už kolikrát lákalo, ale nevím, jestli bych nebyla líná se s ním odličovat, s tou micelárkou je to přeci jen raz dva. Nevíš prosím, zda ta voda od Lirene obsahuje parabeny nebo alkohol?

    OdpovědětVymazat
  18. stále čítam o micelárke,tak už ju musím vyskúšať..
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  19. Já uvažuju o této vodě na citlivou plet, sice je drahá, ale zase si říkám, že se přeci do toho investovat vyplatí.

    OdpovědětVymazat
  20. Keď som kukla tvoje posledné video, nemohla som uveriť, žeby sa Lirene vyrovnala Bioderme a vyskúšala som ju a mala si úplnú pravdu! Vôbec ma neštípala ako všetko ostatné okrem lekárenských miceláriek. Je úplne super! A keď dopoužívam Biodermu asi sa vrhnem na túto lacnejšiu alternatívu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©