neděle

Na akné s Ryor maskou s kaolinem



Mastná pleť a akné mě trápilo zejména v pubertě, od třinácti do patnácti let. Dnes už sice nemám mastný celý obličej, ale i tak se najdou na mé pleti mastnější místa a samozřejmě i rozšířené póry, kde se mi opakovaně vytváří akné. Sice už ne v takové míře, ale i těch pár komedonů na bradě dokáže zkazit den.
Proto stále vlastním několik produktů, které bojují proti akné, ať už krémy, které používám lokálně nebo pleťové masky. Právě tato maska je určena na mastnou pleť s rozšířenými póry. Proto ji používám na oblast okolo nosu a také na bradu, kde se mi často vytváří akné.
Tato maska s kaolinem se aplikuje na vyčištěnou pleť, nechá se působit dvacet minut a poté se smyje teplou vodou. Pleť není při nanesení nijak vysušovaná, ani nepociťujete pnutí pleti. Nejedná se tedy o masku, která by byla slupovací (ty vysušují), ale krémovou smývací. Dokonce jsem se dočetla, že se dá v tenké vrstvě použít jako matovací krém. Nedávno jsem to vyzkoušela a musím uznat, že jako matovací krém také není vůbec špatný. A navíc...pleť je po aplikace jemná jako dětský prdýlka. :)
Tuhle masku bych určitě doporučila všem, které trápí mastná a smíšená pleť. Je to jedna z mála masek, které nevysuší, ale zároveň pleti pomohou od černých teček a akné.
S akné si v tomto případě poradí kaolin, olivový a slunečnicový olej a glycerin.




Masku používám dvakrát až třikrát týdně, vždy večer před spaním. 


pleťová maska pro mastnou pleť
masku koupíte za 174 korun :)
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných. :)
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. mmm, ta vypadá dobře:) Ryor mi sice moc nesedí, ale tahle maska mě konzistencí na fotce překvapila! Uvidíme, jestli po ni nešáhnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva!Tu vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře :-) Kde je k sehnání? Děkuju

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ta cena se mi docela zamlouvá. Mám přesně takovu pleť, jakou popisuješ.Po většině masek se bohužel obvykle osypu...kaolinoé masky mi ale nikdy nevadily, takže je dost možné, že by mi tato maska seděla. Navíc jsem nikdy neměla nic od Ryoru...dobrý tip na první nákup :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta by se mi opravdu hodila, černé tečky a smíšená pleť mě trápí až až :(

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní24/2/13 13:37

    Já si teda myslím, že rozšířené póry jsou geneticky daná věc, čili se s nimi až tak moc udělat nedá. Pár pupínků, které se ti tam občas udělají, nejsou akné. :-) Máš naopak obrovské štěstí, žes na akné trpěla jen v pubertě. Podle fotek, co tu máš, máš obvykle pěknou pleť, sem tam flíček, ale to je úplně normální a myslím, že to má 99 % holek. Jsou to fakt řídké výjimky, které nevědí, co to pupínky vůbec jsou a nedělají se jim vůbec nikdy (před menstruací, v T-zóně prostě proto, že tam se to skrz ty póry mastí).

    OdpovědětVymazat
  7. týjo, wow! tak to by mohlo být něco pro mě ;) od Ryoru jsem měla řadu Aknestop a byla jsem nadmíru spokojená! ještě do teď mi zbyla ta gelová slupovací maska, se kterou mám taky na 100% skvělé zkušenosti!! takže o tomhle určitě popřemýšlím, navíc i cena je super ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá moc hezky, možná ho vykouším! :))

    OdpovědětVymazat
  9. tu zkusím! chtěla jsem tedy původně tu z řady aknestop.. takže teď zase přichází dilema! ale stejně díky za článek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní24/2/13 17:18

    ahoj .) kdo vyhrál giveavay?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/02/den-za-dnem-priznani-se-k.html

      Vymazat
  11. Já jsem teď byla týden doma s nemocí a na konci týdne se mi udělalo akné jak blázen, vypadám jako 15-ti letá :D...ach jo.
    Maska vypadá zajímavě, podívám se po ní :)

    OdpovědětVymazat
  12. poslední dobou narážím na čím dál víc takových zajímavých výrobků na akné od Ryoru, budu je muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní24/2/13 22:09

    ... budu muset vyzkoušet :D .. i z toho důvodu, že nedaleko mého bydliště je uzavřený lom kaolinu, kam se chodí děcka koupat - místo známé jako kaolinka :D... jestli to má nějaké blahodárné účinky, tak by se toho dalo využít :D... a to nejen v keramice ;) Eliška

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní11/3/13 23:04

    Masku mám od ledna, používám pravidelně každý týden a jsem velmi spokojená, opravdu krásně vyhladí, zjemní a zmatní plet, doporučuji!:) Simone

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©