středa

Naolejovaný medvídek


Novinka, nutriextra olej, od Vichy mě neuvěřitelně mile překvapila. Zvláště jsem se zamilovala do parfemace oleje, která je naprosto bezkonkurenční. Je to taková hřejivá, sladká vůně, která se zalíbí nejedné ženě. :) Nedávno jsem se zmiňovala, že na sladké těžké vůně nejsem, že dávám přednost právě těm lehkým květinovým. Tato parfemace ale není lehká, přesto si mě získala při prvním přičichnutí. Květinová parfemace obsahuje vůni bergamotu, Ylang a květu z pomerančovníku. Třeba Vám to něco poví. A pokud ne, tak hurá na očichávání. 


Musím se přiznat, že na oleje jsem nikdy moc nebyla. Neměla jsem důvěru v to, že by dokázaly hloubkově hydratovat. Neříkám, že v tomto případě mám pocit, že bych dosáhla té nejlepší hydratace a že už bych se po tomto produktu nevrátila k mým nejoblíbenějším tělovým krémům, které jsou od Biodermy. Přesto musím uznat, že pokožka byla po aplikaci oleje znatelně jemnější. Takže s výsledky jsem byla příjemně překvapená. Přesto po aplikaci nebyla kůže mastná. Čehož jsem se z počátku hodně bála.
Určitě bych se vrátila k té parfemaci, která mě natolik okouzlila, že bych si olej pořídila zaručeně znovu.  Nahradí parfém a věřte, že na přítele to funguje jako skvělá mucholapka. :) Dokonce se mě jedna spolužačka ptala, co používám za parfém. A to už tedy máte třetího člověka, kromě mě a přítele, kterému vůně oleje voněla. Navíc (a to nejdůležitější) voníte po celý den!

TIP pana Medvěda: "Dočetl jsem se, že se dá také využít na vlasy nebo dokonce na obličej. Já jej samozřejmě používám na své chlupy, abych je neměl příliš suché a hlavně abych byl voňavý. A jsem s produktem nadmíru spokojen." Já jsem jej také zkusila nanést do vlasů. A za mě spokojenost. Vlasy hezky voněly a ještě byly vyživené, troufám si říct, stejně tak jako od oleje, který je určen pouze na vlasy. :)

k hydrataci pokožky
125 ml balení koupíte za 350 korun 
HODNOCENÍ: 9/10
 

Myslím, že za tu cenu to bude skvělá investice.

Používáte k hydrataci těla krémy, másla nebo máte zkušenosti i s oleji? Pokud ano, tak s jakými? :) 
Děkuji za reakci! 

SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Já Vichy moc nemusím ale na tohle jsi mě tedy dost navnadila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá super! Ani jsem nevěděla, že se Vichy vrhlo na oleje. Musím ho někde očuchat!

    OdpovědětVymazat
  3. Veronika Š.27/2/13 09:33

    Ahoj :-) super tip moc děkuju. Já jsem milovnice olejíčků, mám skoro vše od Saloos, tohle je něco trochu jiného, ale ráda vyzkouším :-) Věřím, že značku Saloos znáš, ale kdyby náhodou ne :-D http://saloos.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Teda tak to zní hezky, líbí se mi hlavně, že tak krásnš a dlouho voní. x) Parfémy, i když to slibují, přecejen nevydrží celý den, to bych musela mít snad nějaký za dva tisíce. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jediný olejíček na telo, čo používam je detský Johnsons. Používam ho na nohy cez leto. Krásne sa potom lesknú:)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. super nápad s panem méďou :D a olej vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní27/2/13 12:04

    a co fotka složení? docela podstatná věc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč tšak zle?
      Ona se ta lahvička špatně fotí. Tak snad se z ní něco dočteš.

      Vymazat
  8. S oleji jsem začala teprve nedávno, tak jsem zvědavá na dlouhodobější účinky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní27/2/13 13:09

    To je miloučké, jak recenzuje i pan medvěd ;) Hezký nápad :) Super! ;)
    Jinak tenhle olejíček znám, mám ho v plánu pořídit, jak dopoužívám současný od NUXE. Já obecně oleje můžu, člověk prostě musí najít jen ten, co mu sedí a pak je to paráda ;)
    Iwi

    OdpovědětVymazat
  10. Zkoušela jsem různé oleje, ale spíše drogérkové anebo od Oriflamu. Mám tendenci se vším hrozně plýtvat, takže se mi do toho nechtělo moc investovat :D Do tohohle bych ty peníze ale klidně dala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pan Medvěd je skvělý recenzent a náramně mu to na fotkách sluší! ;-) Mě na oleje moc neužije, radši pořád zůstávám u krémů, ale tenhle olejíček bych docela ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikdy jsem oleje na tělo nepoužívala, používám jen olejíček na obličej a na vlasy.. ale nemuselo by to být špatné :).

    OdpovědětVymazat
  13. Někdy se na něj určitě podívám! :) A nápad recenzovat s panem Medvědem je roztomilý :).

    OdpovědětVymazat
  14. já používám dětské olejíčky a nedám na ně dopustit... tenhle vypadá pěkně, ale za tělovou kosmetiku nerada utrácím, tak bych ho za tu cenu asi nekupovala.

    OdpovědětVymazat
  15. Mám ráda věci, které se dají vše straně využít. :) A popravdě jsem čekala vyšší cenu.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní27/2/13 22:10

    Mně pan medvěd přijde značně infantilní...

    OdpovědětVymazat
  17. Olejíčky nepoužívám ani na tělo ani na vlasy :)
    Krásné fotky, super nápad!

    OdpovědětVymazat
  18. ten sprejový dávkovač je ale chytrá věcička.. já mám ho na svém oleji od The Body Shop nemám a vždycky si ho musím lít do dlaní a samozřejmě všechno zaprasím a lahvička je taky mastná, takže to moc chytrý není no...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©