pondělí

NOVINKA: Lancome Teint Visionnaire


Od Lancome jsem doposud žádný makeup nevyzkoušela. A tak jsem netušila, zdali čekat za onu cenu příjemný výsledek nebo naopak se připravit na zklamání. A jak to dopadlo?
Ještě před samotnou recenzí bych mohla upozornit, že tento makeup je určen spíše pro starší pleť, kterou trápí vrásky, a tak tento makeup není můj, ale maminky. Přesto jsem ho vyzkoušela na sobě, abych zjistila jestli je to vážně takový zázrak, jak mi o něm maminka básnila. V parfumeriích je k dostání devět odstínů, v prodejnách Lancome narazíte i na patnáct. Což je slušný výběr, nemyslíte? :) Maminka z devíti dostupných odstínů v parfumerii vybrala číslo 01. Docela jsem se divila, protože jsem na mamince ještě nejsvětlejší odstín makeupu neviděla. Avšak díky Rendy jsem se dozvěděla, že světlejší odstín má označení 010. Už při vyzkoušení na mé pleti mi  bylo zvláštní, že by tento odstín byl nejsvětlejším, protože byl na mé pleti oranžový. Pro bledule to tedy nebude ten pravý odstín. Ale nechme to být... Když zvolíte správný odstín, věřím tomu, že si tento makeup zamilujete. Maminka z něj byla nadšená, skvěle jí na pleti zakryl rozšířené póry a vrásky. Protože i s drobnými vráskami si tento makeup dokázal poradit. Jeho krycí schopnosti jsou opravdu velice dobré. Přesto na pleti nepůsobí jako maska. Nemá tendenci zalézat do vrásek a ani nevytváří na pleti šupinky. Musím se přiznat, že makeup je natolik krycí, že už by ani nebylo třeba korektoru. Ale máte-li i tak na pleti nějaké vady, které by makeup nezakryl, korektor si s nimi hravě poradí.


 Pro pobavení mám tady foto bez makeupu a s makeupem na sobě. Myslím, že rozdíl je znát zvláště mezi krkem a pletí.


Pro starší pleť (vrásky, rozšířené póry)
30 ml balení koupíte za 1470 korun 
HODNOCENÍ: 9/10
 

Maminka uděluje devět bodů z deseti možných. :) Já bych za odstín zase strhla hodně bodů, ale jelikož to není můj makeup, nechám to hodnocení na ní.

SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. tak to ja bych byla taky oranzova, aspon, ze mamce vyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Toto na fotkach 01 beige Albatre? Ja by som ti urcite vybrala skor 010tku, Beige Porcelaine. Nema v sebe zlto oranzovy pigment.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá pěkně, ale proč všude dělaj oranžový make-upy? Ach jo... Zase mám smůlu :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá na pleti opravdu krásně! Líbí se mi,že skvěle sjednocuje a kryje, škoda toho odstínu :( Já měla od make-upů Lancome jen vzorečky a odstínově mi neseděl žádný.Ono obecně my, bledší lidé, máme s tímhle problém :/

    OdpovědětVymazat
  5. tiez ho mam, ale 'odbornicka' v parfumerke mi odporucila odtien 03 (!!!), tak ho budem moct nosit az v lete.

    OdpovědětVymazat
  6. Ceady, ale tohle není nejsvětlejší odstín :) 010 je nejsvětlejší :) Nevím, proč to značí jako 01 a 010, ale ta 010 je fakt světlejší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že Tě mám.
      Ihned to opravím :).

      Vymazat
  7. Přesně tak, každý má jiný odstín pleti :-) Potřebovala bys o hodně světlejší :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ceady, tenhle makeup jsem taky zkoušela a je super, ale i ten nejsvětlejší odstín (ten 010 myslím) byl na mě prostě tmavý :/ Mám opravdu hodně světlou pleť, ale řekla bych, že ty ji máš ještě světlejší, takže tobě by na 100% taky nešel :(

    OdpovědětVymazat
  9. Připomíná mi makeup od Dermacolu, takové dražší dvojče

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle opravdu není ten pravý odstín pro tebe :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsem nedávno jeho vzoreček a byla jsem s ním naprosto spokojená, kupodivu mi sedl i odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  12. já mám Lancome Idole Ultra 24 h (010 - nejsvětlejší) a je to nejlepší make-up jakej jsem kdy měla, odstín mi sedí perfektně, i když na přechod mezi krkem a obličejem používam Dermacol Cover ten nejsvětlejší, protože mám hodně bílý krk. Stačí ho hrozně málo a krásně kryje a přizpůsobí se, krom toho úžasně voní. Přežil výjezd na hokej a podobný akce, nebo celej den v kuchyni restaurace, těžká dřina u sporáků nebo u nádobí, do toho ta pára..:))

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní3/4/13 11:27

    Mám vzorek 010 (perfektní odstín na neopálenou pleť), dle mého názoru jeden z nejpovedenějších make-upů pro starší pleť (od 40), skvěle kryje, hydratuje, relativně dlouho vydrží a na obličeji vypadá přirozeně, žádná maska. Určitě si tento make-up koupím. Jediná tečka na kráse je cena, v e-shopu od 1.170,-Kč, v obchodě cca 1.500.
    Ten, co má slečna na obrázku, je příliš oranžový, faktem je, že naše prodavačky, "odbornice" na kosmetiku, neumí vůbec poradit, mně nutila odstín 3, prý nejprodávanější, ten bych si v zimě nikdy nedala, je moc tmavý.
    Jednoznačně doporučuji, ale od 40 let výše.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©