neděle

NOVINKY: Je třeba se rozmazlovat v malých dávkách


Řekla jsem si, že se začnu rozmazlovat až po zkouškovém. Ale jelikož teď vypadám jak cvalík, chuť na nákupy oblečení se vůbec nedostavila. Proto jsem si koupila jen drobnosti, které váha nijak neovlivní. :D 


Silonky - H&M, Kabelka - Reserved, Hodinky - s.Oliver

SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Ačkoliv mi jako "cvalík" podle fotek rozhodně nepřipadáš, musím říct, že sis nakoupila bezvadně. V postech jako je tenhle vždycky lituju, že neumím nosit hodinky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Oh no :D Ty hodinky mam taky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsi cvalík! :) a kabelku ti asi ukradnu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty hodinky jsou krásné :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti dam cvalíka :D To není žádná pravda, Ceady ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní24/2/13 18:02

    můžu se zeptat, kolik stála ta kabelky? moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aj keby si bola cvalík, aj tak budeš vždy krásna žena :)
    A kabelka perfektná ♥

    OdpovědětVymazat
  8. ty hodinky jsou parádní:)

    OdpovědětVymazat
  9. Rozmazlovat se člověk za čas musí! :D :) Hezké kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. zrovna dneska jsem si chtěla koupit v hm silonky, ale průhlednější. Nakonec jsem si je nekoupila, ale příště si je koupím :D

    OdpovědětVymazat
  11. ...co chodím do školy nemám na utrácení vůbec chuť... hm... bude dost penízek na dovolenou... :D

    OdpovědětVymazat
  12. Že cvalík, ty si trubka ! :(
    Chceme outfit ! Šup

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní25/2/13 00:25

    Já ve stresu hubnu. Zkoušková období jsou tudíž pro moji peněženku likvidační. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. ta taška je moc parádní :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©