pátek

NOVINKY od Biodermy


Bioderma si pro nás přichystala novinky, a to celkem tři produkty z řady Sensibio AR. Prvním produktem je nová micelární voda, druhým produktem je kompaktní makeup a nakonec sjednocující bb krém. Musím se přiznat, že na dekorativku od Biodermy jsem byla opravdu natěšená. O to více jsem ráda, že mám možnost ji testovat.

Celá řada je určena pro všechny ty, které trápí červenání pleti. 
Micelární voda Sensibio H2O AR - má sloužit k omezení červenání pleti, má zklidňovat pocit pálení (a to díky Aloe Vera a extraktu z okurky) CENA: 399 korun

Kompaktní make-up Sensibio AR - tento kompaktní makeup, má za úkol působit proti intenzivnímu, ale také přechodnému začervenání. Má tedy pomoct jak těm, které trápí stejně tak jako mě červenání díky emocím, změnám teplot nebo vlivům počasí, tak i těm, které trápí rozšířené žilky. CENA: 449 korun


BB krém Sensibio AR - sjednocující krém, který kryje nedokonalosti (díky oxidu titančitému), má ochranný faktor SPF 30, má rozjasnit pleť, ale také zároveň zmatnit, obsahuje jemnou parfemaci. CENA: 449 korun

Moje hodnocení přijde teprve až produkty pořádně otestuji. Možná bych i natočila video právě o všech třech produktech. :) Uvidíme, jak se s tím vypořádám. Zatím nebudu předbíhat. :)

Jak se Vám líbí novinky? Máte na nějakou zálusk?
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. také testuji.. bb a make-up jsou na mě neskutečně tmavý, jsem holt bledule :/

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní8/2/13 10:19

    Tak honem honem testuj, ať tu máme co nevidět recenzi. Zvláště mě zajímá bb krém.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to zaujímavo,hlavne od Biodermy,teším sa na recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se těším na ten BB krém!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám micelární vodu a masku a s maskou jsem velice spokojená, ale micelární voda mi trochu popravdě zapáchá.

    OdpovědětVymazat
  6. jejej tu micelárku bych brala všema deseti! :)))

    OdpovědětVymazat
  7. já mám zálusk na ten BB :) ale celá tahle řada je zajímavá. Těším se na tvé recenze, které mi doufám, pomůžou v rozhodování :)

    OdpovědětVymazat
  8. Přítel mi ted koupil k svátku krém na citlivou plet od Biodermy, ááá ted mám zálusk na ten maku-up :)

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že jsi zatím alespoň neukázala odstíny :-) .

    OdpovědětVymazat
  10. přesně tak,už aby byla recenze,hlavně mě zajímá bb cream,pořád hledám takový co by mi sednul :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní8/2/13 15:01

    Ahoj. Zajímalo by mě, jak bude na pleti vypadat ten kompaktní make-up, tak kdybys sem po vyzkoušení prosím mohla dát fotku tvého obličeje i s názvem odstínu, byla bych moc vděčná;).

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí! :)) že se vůbec ptáš :D... Už se těším na recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní8/2/13 16:34

    Vzpomínám si, jak jsi k jednomu článku psala, že ti lidé často píší že jsi blbá. Nemyslím si, že jsi blbá. Podle mě jsi chytrá. Ale rozmazlená. Nikdy v životě jsem neviděla nikoho, kdo by měl pořád tuny a tuny nové, drahé, značkové kosmetiky (když pominu celebrity). Nechápu kde na to bereš peníze. Taky nechat si donést domů jídlo jen proto, že nerada stojíš ve frontách.. Tomu už se jenom směju. Nechci tě urážet, můžeš být fajn, ale tohle musí hodně lidem lézt na nervy. To jsou asi rodiče bohatí, že... Nějak to nechápu. Neměli by psát, že jsi blbá. Spíš marnivá, rozmazlená, nevážíš si ničeho a všechno dostaneš tak nějak samozřejmě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmazlená možná jsem, ale s kosmetikou to nesouvisí, protože většinu kosmetiky mám ze spoluprací. Snažím se to u recenzí uvádět.
      Pracuji ještě na designu, takže doufám, že u každého sponzorovaného článku bude dole automatická lišta s tím, že jsem si produkt nezakoupila. :) Ale třeba v tomto článku jsem to uvedla už v úvodu.
      A kde jsem napsala, že si nechávám donést jídlo domů? V životě jsem nevyužila žádné donáškové služby. :D Takže muselo dojít k nějaké mýlce. Takže pokud najdeš článek, ze kterého by to tak vyznělo, tak to tam ráda uvedu. :)

      Nespletla sis stránky?

      Vymazat
    2. Keby Cready používala jednu špirálu, jeden lesk a make up pol roka každý deň dookola, tak by sme si asi veľa o novinkách v kozmetickom svete neprečítali...nechápem...

      Vymazat
  14. určitě vyzkouším tu vodu, ale taky by mě hodně zajímal ten bb krém :)

    OdpovědětVymazat
  15. BB som vyskúšala, je skvelý...písala som o ňom aj blogu, ale musím počkať trošku nech ma slniečko opáli, lebo nepomôžem si, predsa aj keď sa prispôsobil pleti, nie je presne môj odtieň

    OdpovědětVymazat
  16. pak dej učcitě vedět jaké mají účinky, červenání pleti mě fakt hodně trápí a žilky pod očima taky:( stačí aby o mě někdo chvilku mluvil, nebo když mám něco přečíst ... okamžitě červená jak rak :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©