úterý

Řasenkovaná


Vždy mi přišly modré řasenky laciné, ale na této modelce Caře Delevingneto vypadá tak nějak jinak, než jsem zvyklá vidět modré řasy na ženách v ulicích. Přesto se přehlídkami inspirovat nenechám a zůstanu u černé, případně hnědé řasenky. :) Ale abych se přiznala, ve třinácti jsem dostala od maminky svou první řasenku, byla to zelenomodrá voděodolná řasenka od Avonu. Pyšně jsem ji nosila měsíc. A už půl roku poté, když jsem se podívala na fotku s onou super řasenkou, jsem se málem hanbou propadla. :D Nechci na to vzpomínat. Tím mé experimenty v líčení skončily.

Používaly jste nebo používáte barevné řasenky?

SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. moja prvá bola fialová voeodolná z Avonu a použila som ju asi 3 krát. vôbec, vôbec to nebolo cool :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nedávno viděla v autobuse holku, která byla obarvená na zrzku a řasy měla nalíčené zelenou řasenkou. Kdyby tmavě zelenou, tak asi nic nenamítám, to si myslim, že by se celkem i hodilo, ale tohle byla světle zelená a moc dobře to opravdu nevypadalo :D NA té modelce to vypadá pěkně, já jsem ale hrozná konzerva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále, v tomto ohledu bude konzervativních většina žen. :-)

      Vymazat
  3. :D takhle vypadala moje první řasenka a byla to fakt hrůza, když jsem tak ve 12 letech běhala po venku:D ale takhle se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. jednou jsem měla modrou řasenku z Bravíčka, bylo mi asi 9 :D...na řasech se mi nelíbila tak jsem si s ní jednou udělala modrý pramínek vlasů :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak na caře vypadá dobře všechno... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle hrůzu jsem používala někdy ve 14 letech. Tedy před rokem 2000. Na modelce to vypadá zajímavě a s tím se také spokojím :) Na sebe bych to už nedala. Modrá barva mi obecně vůbec nesluší. Jímá mě hrůza, jak jsem s tím musela tehdá vypadat. Fuj.

    OdpovědětVymazat
  7. moje první řasenka byla tuším ze šťastný třináctky a byla průhledná :D barevnou jsem nikdy neměla, byla jsem těžký emo,takže u mě jela černá.Na téhle slečně ta modrá vypadá ale super a dost mě to láká pořídit si nějakou barevnou a zkusit to.Jak se ale znám, chodila bych s modrýma řasama jen po bytě a mezi lidi s tím nikdy nevyšla.Tak to mám snad s veškerou mojí kosmetikou typu stíny,barevné linky a rtěnky. ..NAvíc už slyším stupidní poznámky okolí.Minulý týden jsem si nalepila kamínky na čelo - bindi, a hned miliony řečí proč to tam mám, co mě k tomu dovedlo a nevím co ještě, lidi jsou hrozně netolerantní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám. :D
      Já se zase vždy "skvěle" nalíčím večer před spaním, ale ráno si netroufnu vyjít nalíčená mezi lidi. Protože... co kdybych během dne zjistila, že jsem na jedno oko nanesla více stínu. :D
      A emo období ke mně přišlo právě hned po té barevné řasence. :D

      Vymazat
  8. Na fotky je to pěkný, ale na normální den asi ne. :D

    OdpovědětVymazat
  9. taky jsem měla modrou voděodolnou od avonu. společně s fialovámi stíny a leskem na rty jsem musela vapadat vážně vtipně. přijde mi, že k nahému líčení to ale nevypadá vůbec špatně!

    OdpovědětVymazat
  10. Nepoužívám. Na běžné nošeni se mi to nelíbí teda vůbec. Maximálně tak na nějaké umělecké fotky a podobně.

    OdpovědětVymazat
  11. tak na focení je to myslím geniální věc. Taky mám v šuplíku modrou řasenku a chystám se ji použít právě na ně :)

    OdpovědětVymazat
  12. krááásne! Cara je nádherná žena :))

    OdpovědětVymazat
  13. Na ní vypadá všechno krásně:D!

    OdpovědětVymazat
  14. Mne sa to nepáči, teda takáto výrazná modrá nie...nedávno som videla fialovú a zelenú, ale také tmavšie a tie vyzerali celkom v pohode.

    OdpovědětVymazat
  15. ja myslím, že je to individuálne. Niekomu sa také hodia, niekomu nie. A Care sa rozhodne hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikdy jsem to nezkoušela a upřímně mi to přijde strašné :D.

    OdpovědětVymazat
  17. já si zas pamatuju modrý a růžový řasenky z Bravíčka :D Byla to temná doba :D

    http://triangleworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. V 8. třídě na základce jsem měla období modré řasenky. Koupila jsem si jednu od Avonu a nenosila jsem žádný jiný makeup, jen tu modrou řasenku...to byly časy! Asi bych si měla zas nějakou pořídit...

    OdpovědětVymazat
  19. Má první řasenka byla taky modrá, ale naštěstí jsem se s ní neodvážila vyjít mezi lidi :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to buď jedině ráda. :D Teď se za sebe nemusíš stydět tak jako já. :D

      Vymazat
  20. vypada to super, ale asi jak na kom) cara je superstar

    OdpovědětVymazat
  21. ja si myslím, že pokiaľ niekto vie nosiť modrú riasenku tak sa to dá samozrejme sú vyslovene typy ktorým sa nehodí :-) ja osobne ju rada ale len zbežne nosím a zatiaľ (musím si poklepať) som nezaevidovala žiadne námietky :-) samozrejme čierna je klasika nr. 1 :-)

    http://someonedifferent-denise.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Nikdy mi to nic neříkalo a asi ani nebude.. :) V.

    OdpovědětVymazat
  23. Já teda nevím, mně se to nelíbilo, nelíbí a snad ani líbit nebude :D Působí to na mě strašně lacině.

    http://anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní19/2/13 23:41

    Mně se to docela na té modelce líbí a dovedla bych si to představit, samozřejmě ne na běžné denní nošení. Spíš tak někam na diskotéku. O co je to nepřirozenější, než vlepený vějíř umělých řas. Problém je ten, že většina žen potřebuje líčením zkorigovat nějaké nedostatky a málokterá má modelkovsky tvárný obličej, aby s nahými líčením nevypadala jako když se zapomněla dolíčit, no a v kombinaci s modrou řasenkou je klaunský efekt, jak když ho vyšije. Modelka je modelkou proto, že se na ni dá "namalovat cokoli", aniž by to vypadalo blbě. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Taky si modré řasenky pamatuju z dětství, ale už tehdy mi přišly ošklivé a chtěla jsem vždycky ty černé :D A asi mi to i zůstane, i když třeba nedávno na Adéle (heels in prague) vypadala ta modrá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  26. na těch fotkách se mi to moc líbí ale normálně bych si to taky nevzala :D černá klasika je prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem jeden čas nosila růžové stíny a fialovou řasenku a celkem se mi to líbilo :).

    OdpovědětVymazat
  28. Nevíš kde bych koupila hnědou rasenku?

    OdpovědětVymazat
  29. Na fotomake-up skvělé na běžné nošení to už ne.

    OdpovědětVymazat
  30. :D moje mamka dřív používala takovou příšeru fialovou z Avonu :D před pár lety jsem jí to naštěstí vymluvila

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©