neděle

RECENZE: Bioderma BB krém


na pleti maminky

BB krém byla novinka od Biodermy, na kterou jsem se opravdu moc těšila. O to více jsem byla zklamaná, když jsem zjistila, že světlý odstín není zase tak světlý. Hodně jsem se tohoto bála.. Mé obavy se naplnily. Řekla bych, že se jedná o odstín třicet, kdy já bych pro svou světlou pleť zvolila desítku. V první moment mě dokonce napadlo, zdali jsem nedostala tmavší odstín. O to více by mě zajímalo, jak by vypadal právě tmavý odstín.
Tento odstín sice nevyhovoval mně, ale řekla jsem si, že krém věnuji mamince, která právě volí tmavší nebo řekněme střední světlé/tmavé odstíny makeupů. 
Navíc jsem si řekla, že testování bude objektivnější, protože maminka pleť už tak dokonalou nemá. Doufala jsem tedy v to, že bude znát, zdali krém něco zakryje nebo ne. Což je stoprocentně znát z fotografie výše.  
Tento bb krém dokazuje, že drobné vrásky ani rozšířené póry nezakryje, i kdybyste se snažily sebevíc. A tak bych jej určitě nedoporučovala starší pleti. Avšak i když nezakryje drobné vrásky, dokáže skrýt drobné nesrovnalosti pleti.
Ve srovnání s jinými bb krémy mohu potvrdit, že ty klasické z drogérii (jako je bb krém od Garnier nebo Loreal Paris) určitě předstihne, přesto to stále není to, co bych si přála. Lepší zkušenosti mám s Clinique a s Erborian bb krémem.
Krém je tedy hutnější, a tak se může zdát že při větším množství hezky zakryje nesrovnalosti.
Čeho jsem si všimla u maminky, ale i při nanášení u sebe, bylo horší rozetření. Nemyslím to v tom smyslu, že by se krém na první pohled špatně na plet nanášel a roztíral, ale i když jsem vyfotila svou pleť i tu maminky před a po detailně, obě dvě jsme měly na pleti čmouhy, nebo jak to nazvat. A to musím říct, že jsem se krém snažila rozetřít rovnoměrně. Tak nevím, jestli obě chybujeme při roztírání krému nebo je to u mě také více znát, protože je krém o několik odstínů tmavší (třeba bych u světlounkého neměla problém).
Krém tedy bude vhodný pro mladší pleť (mastnější a smíšenou), kterou trápí špatná tolerance makeupů, zarudnutí, ať už permanentní nebo způsobené změnami teplot a emocemi. A proč pro smíšenou pleť? Protože se mi zdálo, že pleť matuje. Jenže k čemu by mi byl, i kdyby měl vlastnosti sebelepší, když ho nemůžu použít, protože bych vypadala jako pomeranč? A nebudu tu psát, že třeba v létě se opálím, protože já se nikdy neopálím, naopak mám pleť tak akorát spálenou. 



INFO... CENA: 449 korun , OBSAH: 40 ml krému, ODSTÍN: světlý
Tento BB krém bohužel používat nebudu a to právě díky tmavému odstínu. Navíc se mi nezdá, tak dobrý. Možná jsem příliš kritická, ale na má oblíbená (již zmiňovaná) "bíbička" nemá. Další, co mi vadí je to, že se obal,  který není lesklý, ale naopak matný, dříve opotřebuje a hlavně zašpiní. Cena produktu také není nejnižší.
Dávám mu tedy pět bodů z deseti možných. A to proto, že má léčivé účinky a zakryje drobné akné a zmatní mastnou pleť.
Jak jsem tak pročítala recenze ostatních bloggerů, tak jsem asi jediná, kdo z tohoto produktu není uchvácen.


HODNOCENÍ: Pouhých pět bodů.


Máte s tímto bb krémem zkušenosti? Pochlubte se. A pokud máte na blogu recenzi, tak přiložte odkaz. Ráda bych si přečetla Vaše názory. :)
A jak to vlastně vůbec vypadalo na mně? I když jsem se snažila nanést na pleť minimum krému kvůli barvě, vypadala jsem stále jako pomeranč. I když zrovna na této fotce to tak zle nevypadá. Ale musím uznat, že černé tečky na nose zakryl. :)
Foceno večer. Věřím, že na denním světle by bylo více znát, že pleti jednoduše nesedí.

na mé pleti, žárovkové světlo
foto vlevo: před, jen s korektorem  /  foto vpravo: po, s bb krémem
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. Přemýšlela jsem nad jeho koupí, ale mám taky hodně světlou pleť a jak vidím je hodně do oranžova. Super, že jsem našla i jednu z mála negativních recenzí

    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Na recenzi se teprve chystám, ale zrovna ty třeba víš, jak vypadá má pleť a zcela upřímně - pro mě to taky není hvězda všech hvězd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se mnou souhlasíš. :)

      Vymazat
  3. Ten odstín je v ČR tak trochu mimo mísu. Jak píšeš, jak asi musí vypadat ta tmavší varianta? Když jsem se doslechla, že i má drahá bioderma bude mít své bíbí, měla jsem radost a plánovala, že to vyzkouším. Tohle ale vážně zkoušt nebudu a raději zůstanu u asijských bíbíček, která mi odstínově vyhovují asi nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  4. S těmi odstíny je to někdy zvláštní. x\ Mě se to stávalo u pudrů, než jsem si vychytala ty pravé. Potřebuju 001 a některé 001 mi stejně dělají tmavé fleky. Naštěstí už to mám otestované a takové nekupuju.

    OdpovědětVymazat
  5. No tak hlavně ten odstín je jen tento jeden,označovaný jako světlý. Máš to asi popletený s tím kompaktním makeupem,tam jsou odstíny dva.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi na ty recenze taky dobrá :) Měně trvá celou věčnost, než něco vymyslím.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě dost vyhovoval růžový BB Cream od shopu bbcream.sk (teď přesně nevím jak se jmenoval) ale skvěle kryl a chytla jsem i dobrý odstín.

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi pěkná recenze, mé názory jsou stejné, je na mne příliš tmavý :-(. Ale jinak celkem matoval a byl na pleti velmi příjemný. Myslim, že je vhodný pro smíšenou pleť.
    Pokud byste měl někdo zájem ho odkoupit (jednou vyzkoušený) napište mi klidně na mail :-) petra.obdrzalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Je to škoda, že je na tebe tak tmavý. Těmi odstíny moc Bioderma nezabodovala a mohli si dát víc záležet a trošku u toho přemýšlet :) 2 odstíny neuspokojí nikdy nikoho... Ale myslím že ses s tím poprala dobře a je fajn že tě napadlo ho dát mamče a my jsme se mohli o něm něco i tak dozvědět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za komentář.
      Právě jsem přišla na to, že odstín je dostupný jen jeden a to tedy tento, který je označen světlý. :) Tak ať nematu.

      Vymazat
  10. Tenhle make-up od Biodermy už chci vyzkoušet strašně strašně dlouho!:)

    OdpovědětVymazat
  11. tiež ešte len pracujem na recenzii a ten odtien je niečo prišerne :( ja som veľmi svetlá a je to hrozne tmave:(

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní10/2/13 11:55

    Světlý odstín? AHA. Docela tmavé, a to já mám celkem tmavou, do olivova pleť, ale tohle je taková docela škaredá oranžová. Recenze super, určitě pomůže hodně slečnám, které chtěly zainvestovat do podle mě super značky. Tohle se jim asi bohužel moc nepovedlo, no.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta barva je teda mega tmavá, se zbláznili?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano. Ale třeba v budoucnu udělají odstín "bělostná pleť"... To už by se mohli trefit. :D :)

      Vymazat
  14. Ach jo to mě mrzí :/ též mám světlou pleť a když mi kosmetička jednou řekla ''Ne, vy máte střední odstín make-upu'' a napatlala mi na pleť odstín 003 tak se mi chtělo brečet, mamka mě málem nepoznala a přítel si myslel že sem se ''připálila na sluníčku''...no nic :( škoda...Mám alespon krém na citlivou pleť který zkouším a snad mi zabere :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty tmavé odstíny jsou má noční můra.. když vedle sebe postavím deset Češek tak tyhle tmavé odstíny sednou maximálně dvěma z nich tak nechápu, proč se v naší zemi raději nezaměří na prodej světlejších odstínů.. Právě toto mě naštvalo, když jsem si koupila Nivea BBkrém, který mi svými vlastnostmi vyhovoval, ale opět odstín na nic.. NESNÁŠÍM TMAVÉ ODSTÍNY!! GRRR!!

    OdpovědětVymazat
  16. tak tenhle bb cream bych i určitě nekoupila! je vážně hodně tmavý a navíc mi přijde hodně do oranžova... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ach jo, takže opět světlý odstín, který pro mě světlý odstín bohužel není... :(

    OdpovědětVymazat
  18. To mě mrzí že to je až tak tmavý odstín já sama mám právě světlou pleť takže s tím by jsem asi moc nepochodila :D ale jinak by se mi teda hodil protože nemám zrovna nejlepší pleť :))

    OdpovědětVymazat
  19. Já s Tebou musím naprosto souhlasit, také jsem si nejprve myslela, že mi přišel tmavý odstín. Momentálně si ho míchám ze Skin 79 a jsem spokojená, ale když si ho dávám samostatně, musím si pod něj dát ještě krém, protože mám hodně suchou pleť a bez krému se hodně špatně roztírá. Škoda, taky jsem na něj sázela...

    OdpovědětVymazat
  20. Nemůžu celkově sehnat nějaký opravdu světlý makeup ani BB cream, my bledule s tímhle budeme mít asi vždycky problém. :/ Na druhou stranu nechápu, proč se vůbec prodávají odstíny třeba čtyřka a podobně tmavé, když i dvojka mi kolikrát příjde jak na mulatku :S

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, odstínově mi nejlépe seděl bb od Clinique a Erborian, které kryjí líp než makeup. Ale ta cena už je zase vyšší.

      Vymazat
  21. Anonymní10/2/13 21:37

    Nespul vsade tak divne tie pery:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je ale nešpulím. Narostly mi tak. :)
      Ale neboj, pokusím se fotky sebe omezit. :)
      Snad se tím zavděčím.

      Vymazat
    2. Anonymní5/3/13 10:12

      Tyhle hloupé komentáře opravdu nechápu. Pochybuji, že je kdokoliv z nás dokonalý. A navíc tyhle odlišnosti dělají člověka unikátním.
      Náhodou má Ceady hezké rty, je taková panenkovská.

      Vymazat
  22. Anonymní11/2/13 01:53

    a on nějaký make-up snad zakryje vrásky? :D jsi blbá nebo co? :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbá možná jsem. Ale vím, že asijské bb krémy drobné vrásky a póry zakryjí hravě. A najdou se i makeupy, sice dražší, ale najdou.

      Vymazat
    2. Anonymní5/3/13 10:18

      Divil by ses, anonyme, co některé připravky dokáží, např. vyplnit jemné vrásky. To, že o takových přípravcích nevíš, neznamená, že neexistují.

      Vymazat
    3. Anonymní20/4/13 13:48

      Transmat od Sisley je přesně takový, neviditelný, přitom zakryje vrásky i póry... nej make up co znám, jen je docela drahý.

      Vymazat
  23. Škoda že BB krém má zase tu klasickou oranžovou barvu, čekala jsem od něj víc :(

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky, mohla bys mi prosím poradit dobrý BB krém? Hledám světlý a ne hutný :))). Děkuji za případnou radu :).
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru,
      mým nejoblíbenějším je Erborian (koupíš ho v parfumerii Marionnaud) a bb krém od Clinique. Jsou si hodně podobné. Oba dva jsou tedy dražší, ale vyplatí se do nich investovat.
      Na oba jsem napsala recenzi
      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/10/recenze-bb-cream-erborian.html
      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/04/review-bb-cream-spf-30-by-clinique.html

      Vymazat
    2. Děkuji moc za radu, vyzkouším :)).

      Vymazat
  25. Anonymní2/4/13 11:44

    Dobrý den, nemohl by mi tu někdo poradit, jestli Bioderma BB krém opravdu může likvidovat respektive léčit červené žilky v obličeji, případně i rosaceu. V popisu krému se píše, že ano, ale moc tomu nevěřím. Pokud by to fungovalo, přežila bych snad i tu oranžovou barvu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem pocit, že bb krém nezmírnil ani zarudnutí pleti. S žilkami problém nemám, takže v tomto ohledu bohužel neporadím.

      Vymazat
    2. Anonymní2/4/13 12:19

      Bioderma BB krém je na to super. Ale ja používam aj Sensibio AR krém od Biodermy a pochvaľujem si.

      Vymazat
  26. Pokud budeš souhlasit,velmi ráda odkoupím..

    OdpovědětVymazat
  27. Tak nevím ač jsem taky bledule která se neopálí navíc mě trápí červené žilky občas nějaké akné tak tento bb od biodermy mi 100% vyhovuje jak barvou tak krycímy schopnostmi a že jsem toho vyzkoušela hodně tak bych neměnila

    OdpovědětVymazat
  28. Určitě ti je nevyléčí,ale drží je pod kontrolou a nejsou zak výrazné ovšem chce to používat delší dobu mluvím z vlastní zkušenosti s rozaceou se léčím.A ta oranžová barva není pravda já jsem bledule a udělá mi barvu dobrou kdyžtak můžeš přes to použít hodně světlý pudr čímž to zesvětláš

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©