úterý

Ryor krém na ruce s aloe vera


Druhou novinkou od Ryoru, kterou Vám představím, je krém na ruce s aloe vera. (První novinka  TADY). Není to novinka v pravém slova smyslu, protože došlo pouze ke změně obalu krému. Původně byl krém pumpičkový, takže tak akorát vhodný na vystavení si ho vedle postele, ale do kabelky byl naprosto nevhodný. Teď už konečně dostal klasický kabát, který kabelku neopustí. A když už ano, tak proto, že si budu chtít nakrémovat ruce. A jak vypadal starý obal? -> foto
Musím se přiznat, že za změnu k tubě jsem ráda, ale stále mě obal krému příliš neuchvacuje.

Nejedná se o naprostý zázrak pro ruce, který by stačil nanést jednou týdně, díky čemuž by byla pokožka rázem hedvábná. Přesto je to podle mě produkt, který stojí za vyzkoušení, protože je na rukou moc příjemný a hlavně nezanechává mastnou pokožku. Myslím, že řadu lidí ke koupi přiměje jeho nízká cena, která se mi také líbí. Jediné, co mi moc nepřirostlo k srdci je parfemace krému. Naštěstí je jemná, nijak pronikavá, takže mi nebrání v tom krém používat. :) Avšak za vůni krému snížím nějaký ten bodík a bod dolů půjde i za nepříliš poutavou samolepku obalu.

krém na ruce
200 ml krém koupíte za 72 korun :)
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. S tím ryorem se nějak rozrhl pytel :) všude vidím ryor :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obal fakt moc neláká,ale zase mám slabost pro ryor,takže díky za typ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak bohužel, musím mít už jen věci bez parfemace :(

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní19/2/13 09:55

    Já krém mám a náhodou mi parfemace nevadí. A jak píšeš, je jemná, takže i kdyby nevoněla, tak nebude na rukou vadit.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá zajímavě ale podle obalu by mě taky nijak nepřitáhl :(

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, já mám obaly od Ryor ráda. Jsou něčím zvláštní a hlavně jiné než ty ostatní.
    Na krém se určitě podívám. Jak píšeš cena je skvělá a na vůni máme každý jiný vkus, takže očichám a uvidím.

    OdpovědětVymazat
  7. jako fanoušek ryoru se docela stydím že ho ještě nemám doma! i když si mě trochu zarazila s tou parfemací.. asi to radši otestuju v obchodě než ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nechápu, proč používat krémy na ruce O.o Nikdy jsem s rukama nic neměla, když se mažu tělovým mlékem nebo máslem tak se do nich taky něco dostane a jinak nevidím důvod je mazat.. :D Nedokážu si přestavit mít suché ruce, jsem asi moc mimo no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mívám ruce hodně vysušené z mytí nádobí. Spolubydlící stále jedí, takže myju a myju. A když nemyju nádobí, tak se najde něco dalšího. :D Takže během dne používám na ruce krémy. Nesnáším pocit sušenkových rukou. :D
      Navíc přítel mě stále upozorňuje na to, že mám ruce jak důchodkyně. :D Takže další důvod.
      Ale musím uznat, že při krémování těla si namažu i ruce. :-) Ale bohužel mi to nestačí.

      Vymazat
    2. Aha, no z mytí nádobí je to dost možné. My máme myčku, tak už si nevzpomínám, jaké to je :D Jsem ráda, že takový problém nemám :)

      Vymazat
  9. Mně se ty jejich obaly líbí, ale to záleží na každém, každopádně mě zaujal...jen je škoda že nejde z recenze i očuchat ;).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©