čtvrtek

RECENZE: VICHY AQUADESTOCK



Nikdy jsem krémům na hubnutí, zbavení se celulitidy nebo strií nevěřila. Vyzkoušela jsem ve čtrnácti jeden a zařekla se, že nebudu zbytečně vyhazovat peníze. A tak, když jsem dostala tento produkt od Vichy, byla jsem dost skeptická. Ale tahle zkušenost mě přesvědčila o tom, že není třeba být tak nedůvěřivá. Tento gel slouží jako zeštíhlující vyhlazující kúra proti nadměrnému zadržování vody v celulitidou postižených partiích. Produkt funguje hlavně díky obsahu KOFEINU, který má podporovat spalování tuku, měl by vyhlazovat celitidu a také bojovat proti nadměrnému zadržování vody. O výsledku se můžete přesvědčit z fotografie, která není zrovna příliš kvalitní, ale věřím, že i tak bude rozdíl znát. 


Gel jsem používala dvakrát denně a výsledek se opravdu dostavil. :) Zázraky se dějí.
Gel je lehce lepivý a chladivý.
CENA: 699 korun


Celá zeštíhlující řada od Vichy obsahuje celkem tři produkty.
1. tento, proti zadržování vody, 200 ml
2. Destock Ventre - Zpevňující vyhlazující kúra proti přetrvávajícímu 
nadbytečnému objemu v oblasti břicha, 150 ml, 845 korun
3. Celludestock - Zeštíhlující vyhlazující kúra proti nadměrnému zadržování 
vody v celulitidou postižených partiích, 200 ml, 699 korun
Péče proti celulitidě a proti ukládání tuků v problematických 
partiích

Máte s produkty s bojem proti celulitidě zkušenosti?
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Tak to ovšem vypadá nadějně! Díky za recenzi, mrknu na něj, příležitostně.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, když je fotka PŘED/PO, a navíc v ní opravdu vidím výsledek.. Hned mám chuť si to běžet koupit! :-) Ale možná počkám na nějakou akci v lékárně na VICHY. Pokud se teda dočkám ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,poněkud si tohle asi nechám na starší věk,né že bych takovým to kémům věřila,já radši dodně piju a sportuju

    PS:ozveš se mi na email?Včera jsem psala.dík

    Terry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moc se omlouvám. Na blogu jsem měla přednastavené články a od pondělí jsem neměla přístup k internetu.

      Vymazat
  4. Anonymní7/2/13 09:10

    zázrak :O okamžite kupujem !

    OdpovědětVymazat
  5. Takýmto krémom proti celulitíde a striám neverím, ale výsledok vyzerá dobre. Určite niekedy vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  6. No teda, super změna :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem vůči podobným "zázrakům" skeptická, ale tobě věřím a asi i vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní7/2/13 12:13

    ja nevidim ziadnu fotku...miska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Misko, zkus stránku aktualizovat. Třeba se Ti načtou.

      Vymazat
  9. Ochh! Krém co má konečně výsledek. I když ho nepotřebuju tak mám konečně tip na dárek. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem měla mlíko od Dermacolu, to mi vůbec nepomohlo, teď mám zeštíhlující od Garnieru a zatím teprve testuji, ale i tak to vypadá, že s celulitidou si neporadí :(.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní7/2/13 16:04

    Na hubnutí pomáhá nežrat, na zpevnění sportovat a na celulitidu a strie mít dobrý genetický základ, aby vás to nepostihlo. Je to smutný, ale je to tak. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. No tak to vypadá docela dobře:)

    OdpovědětVymazat
  13. škoda, že je to docela drahej výrobek, určitě bych si ho pořídila... jsem sice hubená ale celulitida se mi na stehnech objevila :(

    OdpovědětVymazat
  14. Nikdy jsem nevěřila, že tyhle různý produkty opravdu fungují, takže mě fotka překvapuje!:) Něco takového bych potřebovala:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám nějakej drogérkovej, mám pocit, že je to Nivea Good Bye Cellulite a ve spojení se zdravou stravou a sportem pomáhá :) Trošililinku :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jasně, za 6 dní téměř zmizí strie a celulitida. Takže děvče, budeš mi za to ručit svými penězi? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen vyfotila rozdíl. Nevím, proč píšeš tak kousavě?

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©