středa

Rtěnky COLOR RICHE


Rtěnky Color Riche od Loreal Paris jsem si oblíbila asi před rokem, kdy jsem přišla na to, že za poměrně nízkou cenu získáte dost muziky. 
Jedná se o hydratační rtěnku, která bohužel nevydrží hodiny. Takže při pití kávy Vám krásně označkuje hrníček. A pokud políbíte přítele na tvář, tak si odnese dokonalý otisk Vašich rtů, zvláště je to znát u červených svítivých odstínů.
Ale i tak se dá na špatnou výdrž vyzrát. Doporučuji před nanesením orámovat a zároveň i vykreslit rty konturovací tužkou. Rtěnka pak vydrží i několik hodin na svém místě, aniž byste se musely stále prohlížet v zrcátku nebo v odraze svého telefonu. :) Kromě konturovací tužky pomůže i přepudrování (klidně i práškovými stíny).
Doporučuji tedy nejprve nanést konturovací tužku, poté rtěnku, rty obtisknout do kapesníčku, přepudrovat a nakonec znovu nanést rtěnku.
Jelikož se jedná o hydratační rtěnku, rty máte krásné bez popraskání a zalézání barvy rtěnky do rýh.
Rtěnka tedy není top produktem na trhu, ale parádu s ní určitě uděláte. :)

CENA: 230korun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HODNOCENÍ: 8bodů z 10možných! :)
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Tak tu 328cku a 285ku musim ist omrknut, velmi sa mi pacia!

    OdpovědětVymazat
  2. 285 vypadá dobře..tu bych chtěla vidět nanesenou na rtech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda odstín na rtech doplním. :)

      Vymazat
  3. trochu mě rozčiluje jak je všechno očíslováno jinak :/ a zajímala by mě na rtech ta 408 :)

    OdpovědětVymazat
  4. práve zháňam červený ruž ale netušim či by sa mi tento odtieň hodil :) no vyzerá super

    OdpovědětVymazat
  5. no barvy má ale nádherné...

    OdpovědětVymazat
  6. nejhezčí je ta růžová :D ale já si kupuji jen růžové rtěnky

    OdpovědětVymazat
  7. Ta 328 vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) I follow you!
    www.mvesblog.com

    OdpovědětVymazat
  9. páni ta je super výrazná 373 :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta 328 by mě vůbec nezaujala, ale na rtech vypadá moc pěkně, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní6/2/13 16:57

    Tak ty sou BOŽÍ!!!! a ta červená ti sluší, Ceady :*

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí odstín 285 :).

    OdpovědětVymazat
  13. jéé ceady moc Ti to sluší.. hlavně ta 377.. fakt vrr :)) jinak přítele taky značkuji, přijde si totiž pro pusu vždy, když si nanesu rtěnku.. nechápe, že ta aplikace je složitější než to vypadá ve filmech a že se člověk soustředí pomalu jako při rýsování, kord když nanáší nějakou výraznější rtěnku.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :D
      A děkuju za pochvalu, Káťo. :)

      Vymazat
  14. hezký barvičky,včera jsem byla nakoupit odstín 102 a 328 fakt hezká barva,abych řekla pravdu mě stejně rtěnka na rtech dlouho nevydrží,zatím ani jedna nesplnila dlouhé trvání

    OdpovědětVymazat
  15. mám ich aj ja, sú naozaj celkom fajn, pekne hydratujú a ešte ako bonus je aj pekný obal..

    OdpovědětVymazat
  16. na loreál sa mi páči ich pevný obal na rozdiel od maybelline a iných..
    výdrž nie je najhoršia ale určite sa nájdu aj lepšie,myslím že su to tie z naj čo možeme v drogerii kupiť :) jeden vlastním a možem povedať že čoto vydrží, ale nenahovárajme si že pri takýchto výrazných farbách treba trošku investovať aby sa nám nevytvorili škaredé ryhy.

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní7/2/13 15:17

    vypadáš jak upír :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D A třeba tak pouze nevypadám, ale taky možná upír jsem. Takže bacha na mě.

      Vymazat
    2. Anonymní8/2/13 19:14

      To byl kompliment ;) měla bys jít na nějaký casting na roli sexy upírky-s tou červenou rtěnkou :)

      Vymazat
  18. 328 vypadá skvěle! moc ti ten odstín sluší:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©