úterý

Ryor balzám na rty s argananovým olejem


Minulý týden se mi povedlo nechat si popraskat rty až do krve. A jak toho docílit? Jednoduše. Zapomeňte si jako popletená babka kosmetickou taštičku, odjeďte na týden za rodinou na Moravu a každý den si dělejte v mínus pěti stupních sedmi kilometrové procházky do města. Rty budou tak zničené, že i když se vrátíte domů, jedno přetření rtů balzámem bohužel nepomůže. Zvláště si s rty nevěděly rady tuhé balzámy. Se vším si nakonec hravě poradila tahle novinka od Ryoru, kterou mám krátce. Jakoby snad někdo věděl, že si takhle zničím rty.
Na druhou stranu jsem si řekla, že mám rty dostatečně připravené na testování a ověřování si toho, zdali vůbec za to produkt stojí.
Už po dvou dnech, kdy jsem balzám aplikovala ráno a odpoledne a večer, byly rty zahojené. Byl to zázrak. Také oceňuji, že balzám na rtech vydrží dlouho dobu, i po hodině ho stále cítíte na rtech, jako byste ho právě nanesli.
Balzám je bezbarvý, takže bude vyhovovat i mužům. Konzistencí je řidší a také mastnější. A abych nezapomněla, moc hezky voní. 


Jaký balzám na rty používáte Vy? Máte s tímto zkušenosti? :)

SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Anonymní12/2/13 09:30

    Tak ten vypadá skvěle. Taky nemám ráda tuhé balzámy na rty. Tekuté jsou mnohem účinnější, to se musí nechat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ho možná vyzkouším! :) S tímhle pořád bouju a pořád nemůžu najít žádný balzám co by opravdu zabíral. Kolik stojí a kde se dá koupit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12/2/13 13:07

      mě ho objednali v lékárně

      Vymazat
    2. http://eshop.ryor.cz/x7904/ryor-balzam-na-rty-s-arganovym-olejem :)

      Vymazat
  3. ten by stál za hřích!
    já nedám dopustit na tradiční jelení lůj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím souhlasit, vypadá skvěle a také mám raději tekuté balzámy :) Zkusím se po něm podívat a když budu mít štěstí, rozhodně kupuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tenhle balzámek si dělám zálusk, a jak vidím je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já teď nejvíc používám tuhé Labello Hyra care a jsem spokojená, ale tenhle od Ryoru bych strašně ráda zkusila. Už se dá normálně sehnat v drogériích? :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, tak jsem ho v drogérii ještě nezahlédla. :)

      Vymazat
    2. Asi pro něj skočím do Ryoru, dík :)

      Vymazat
  7. Po dvou dnech rty v pohodě a ve složení není petrolatum? supr :) kolik stojí? Já používám Laveru repair :) a v nouzi Lipobasi repare

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, vypadá dobře, já jsem úchyl na balzámy, nevydržím bez něj ani deset minut :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mám jeden velice podobný balzám od jedné značky dekorativní kosmetiky. Je naprosto skvělý. Věřím, že tento je také. :)) V.

    OdpovědětVymazat
  10. Je to nejlepší balzám na rty, jaký jsem kdy použila (a že už jsem jich vyzkoušela). Ostatní přípravky mě na rtech pálí, nebo jsou mi i jinak nepříjemné a to natolik, že převážnou většinu balzámů a lojů musím ze rtů okamžitě setřít a ostatní jsou mi na rtech "jen" nepříjemné. Už jsem ani nedoufala, že najdu něco, co budu moct používat i já, ale tenhle balzám od Ryoru překvapil. Je naprosto bezproblémový a zároveň funguje, moc doporučuji. (Píšu to sem pro ty jenž mají podobný problém jako já)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní12/2/13 15:46

    najdu ho v rosmannovi?

    OdpovědětVymazat
  12. Teda to je super! Akorát nemám ráda tenhle aplikátor. >.< Já mám momentálně balzám Kleenex, který je zároveň i na nos, byla jsem nachlazneá, tak se to hodilo a je super. Po dlouhé době jsem s balzámem spokojená. A ještě jsou fajn takové ty kulaté z DMka. ^^

    OdpovědětVymazat
  13. cca 2 tydny zpatky jsem si koupila 2 vyrobky na plet od ryor a sou skvely tak jsem byla hrozne rada kdyz jsem videla tenhle clanek a zase se docetla ze jsi i ty spokojena. vazne se to vyplati popremyslim jeste o necem dalsim od nich! diky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to musím sehnat :)!

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní12/2/13 18:42

    Uff, tos to nechala zajit tak daleko? Proc sis tam neskocila do drogerie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože moc nepřemýšlím. :D haha

      Vymazat
  16. Ten pravý balzám pro sebe stále hledám. Nejlepší sice je Kosmín, ale ten používám jen při nemoci, to je zázrak. Tenhle možná vyzkouším, díky za tip. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to si musím někdy pořídit!

    OdpovědětVymazat
  18. Must have! To slozeni je boziii. V drogerce ho asi nesezenu, co ... :/

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá báječně, Ryor má celkově dost dobré věci, řekla bych Určitě ho vyzkouším, díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  20. Používám všechny možné balzámky!teď zrovna mám Astrid..Jinak mám moooc ráda ty od zn.Balea a mám objednaný Lipsmacker Cocacola-vanilla :) Už se na něj mooc těším.. ;)

    OdpovědětVymazat
  21. ja tento balzám mám, ale mne vôbec dlho na perách nevydrží, tým aký je olejovitý a úplne riedky a si nejak rozpija okolo pier pripadne mi niekde "zmizne" v priebehu par minut.. bol by uplne super, keby bola ta konzistencia ina, tuhšia. mne osobne až tak nevyhovuje :(

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní24/2/13 13:22

    Za me bohuzel jeden z nejhorsich,co jsem kdy vyzkousela ... :(

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní24/2/13 13:22

    ----- a smrdí po celeru!!! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, mohla bych se tě zeptat, kde jsi sehnala?:) Nemůžu ho totiž nikde sehnat, a hlavně nejde ani v lékarně,ani drogerii objednat.. tak nevím:(

    OdpovědětVymazat
  25. Zkus ho objednat přes https://eshop.ryor.cz/
    Při objednávce nad 1500 je poštovné zdarma. Takže je dobré domluvit se s kamarádkami, protože Ryor je značka levnější a jeden člověk se zase tak snadno na objednávku za 1500 nedostane. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní9/4/13 15:18

    Vcera jsem ho sehnala v drogerii, tak uvidime jak snim dale budu spokojena, ale verim, ze ano. Mam uz vyhlidle drogerie, kde maji stojany s vyrobky od ryoru, protoze patri mezi mou oblibenou znacku :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©