pátek

S Wellou proti krepatění vlasů

Od dětství se potýkám se suchými vlasy, kudrlinami, chemlonem namísto vlasů. Proto jsem si začala vlasy již ve třinácti dennodenně žehlit, abych vlasy nějak uhladila. Jenže jakmile jsem vyšla ven do vlhka, na hlavě se mi udělala svatozář a o krepatění ani nemluvě. Po pár letech jsem měla vlasy natolik zničené, až jsem si uvědomila, že na krepatění nepomůže žehlička, ale kvalitní vlasová kosmetika. A tak začalo velké pátrání, zkoušení. Proto není divu, že jsem byla opravdu natěšená, když jsem měla možnost tuhle řadu vyzkoušet.... Zajímalo mě, zdali je to vážně zázrak nad zázraky nebo další produkt, který chce jen ze zákaznic vytáhnout peníze za klamnou reklamu. Zvláště mě udivila množství šamponu a kondicionéru za tak nízkou cenu.
O to více jsem byla překvapena výsledky.

Když jsem si pročítala zahraniční recenze, názory žen se lišily, některé byly s výsledky neskutečně spokojené, jiné šampon označily za obyčejný šampon, který tak akorát hezky voní.
Po téměř měsíci používání mohu o produktech říct, že vlasům o něco pomohly. Neříkám, že by to byl zázrak nad zázraky. Ale i tak vlasy jsou o něco jemnější, také lesklejší a navíc... produkty krásně voní. 

S krepatěním v tomto případě bojují silikony a polymery a vážně se jim to daří, vlasy jsou o poznání vyhlazenější.

Na fotografii si můžete všimnou všech třech produktů, které tato řada Pro Series Frizz Control obsahuje. Šampon, kondicionér a nesmývatelný krém na vlasy.
Mohu potvrdit, že v tomto případě máte za málo peněz hodně muziky. Ale pokud chcete opravdu dosáhnout kýženého výsledku, doporučila bych pořídit si celou řadu. :)


CENA šampon 120korun, kondicionér 120korun, nesmývatelný krém také 120korun

Máte s těmito produkty zkušenosti? :)
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Já naštěstí takovéhle problémy s vlasy nemám , mám vlasy rovné ale i tak celkem nadýchané ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten istý problém s vlasmi ako ty a tiež si s tým neviem rady a to som už vyskúšala naozaj hocičo.
    Asi vyskúšam aj tieto produkty od Welly, za vyskúšanie nič nedám, cena je veľmi fajn.
    Dúfam, že mi to pomôže. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já přes rok používala Syoss, který také sliboval výsledky jako od kadeřníka. Ale žádnou velkou změnu jsem za ten rok nezaznamenala. Nevím kde je chyba. Teď mám dva Gliss Kury, které jsem dostala na testování tak uvidím. Kdyžtak vyzkouším i Wellu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gliss Kur jsem měla vždy ráda, zvláště jsem si zamilovala spreje. :)

      Vymazat
    2. To máš pravdu, bezoplachové spreje Gliss Kur jsou skvělé.
      Před chvílí jsem zveřejnila článek o 5ti oblíbených blozích a tvůj je tam také. :)

      Vymazat
    3. Jé, jsi zlatíčko. :)
      Moc děkuju.

      Vymazat
  4. Já bych docela potřebovala vlasy uhladit, mám je hrozně rozlítaný :) možná vyzkouším právě tuhle řadu, za tu cenu ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám stále vlasy velmi vysušené dosť sa lámu tak snad by to pomohlo ,dakujem za článok určite vyskúšam:)

    OdpovědětVymazat
  6. wellu jsem ještě nezkoušela, ale je pravda, že slyším jen kladné ohlasy na jejich produkty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní1/2/13 11:42

    Já si tyhle produkty přivezla z Německa a mám je moc ráda. Hlavně ta cena je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  8. Vážně pěkná cena za takové množství :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wella má dobré výrobky. s těmito zkušenost nemám, ale vypadají slibně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. taky používám tuto řadu a jsem nadmíru spokojená. A můj typ? Když se šampon trochu naředí, myje ještě stokrát líp :)

    OdpovědětVymazat
  11. hm on je super, ale po dlhšom používani akoby prestal fungovať, iba vlasy sa začali častejšie mastnieť, ale aj tak patrí k mojim obľubeným, len je potrebné ho striedať s iným šampónom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připomenulo mi to radu mé paní učitelky, která vždy říkala, že je třeba měnit prací prostředek, aby bylo prádlo stále krásně čisté.

      Vymazat
    2. Anonymní1/2/13 18:11

      Co to je za blábol?

      Vymazat
  12. já mám spíš hrozně jemné vlasy, které si musím mýt každý den :( a taky jsou úplně, ale úplně rovné :D takže takovou péči nepotřebuju. Já mám nejraději pantene aqua light

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pantene Aqua Light mi také vyhovoval. Ale je to zvláštní, protože řada je určená na typ vlasů, jaký máš Ty.

      Vymazat
  13. tiež mám krepovité vlasy a používam TIGI, snáď nabudúce vyskúšam Wellu :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je něco pro mě, mám stejný problém jako ty, nejhorší jsou ty nově rostoucí vlásky kolem hlavy, ale když si je uhladím nějakým krémem, připadám si strašně přiblble :D Určitě ten šampon vyzkouším, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  15. S týmito výrobkami nemám skúsenosti, ale tá cena a veľké balenie, ešte k tomu si spokojná, tak sa to naozaj oplatilo :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  16. Jak jsem tak četla, tak máme podobné vlasy. Něco takového by se mi taky hodilo, ale já už jsem toho vyzkoušela tolik, že tomu moc nevěřím.. :/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©