úterý

Skladování a převážení štětců


Nedávno se mě jedna ze čtenářek ptala, v čem a jak "schovávám" štětce.
Na nějaké spešl skladování kosmetiky jsem nikdy moc nebyla. Nedokážu uchovat pořádek a srovnávat produkty podle toho k čemu slouží. Stejně je tomu tak i v případě štětců. Vedle zrcadla mám skleněný stojan na kytky, který jsem využila k ledabylému skladování štětců. A když cestuji domů, a mám potřebu brát si s sebou štětce, převážím je hezky v pouzdru oddělené od zbylé kosmetiky, aby se mi náhodou neponičily. 


A jak "skladujete" štětce Vy? :)

SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Ahoj :) Zvu tě ke mně na GA. Není to nic velkého, ale potěší
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/2013/02/my-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Každý někde jinde :D
    To pouzdro je úchvatné, něco takového by se hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám štetce asi tri, takže ich mám tiež v podobnej vázičke spolu s riasenkami a ceruzkami na oči :)

    THBoxes.com GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem na tom ještě hůř. Taky mám štětce ve sklenici, ale když někam cestuju, tak se většinou snažim ušetřit co nejvíc místa a hodim štětce do taštičky s líčením...

    OdpovědětVymazat
  5. máš nějaké doporučení, kde pořídit slušné štětce za nějakou normální cenu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ty, co nejsou za tu "normální" cenu, z prodejny M.A.C na Václavském náměstí.
      Ale věřím tomu, že se dají sehnat na Ebay nebo přes internet http://mac.nabizi.cz/

      Vymazat
  6. Já moc štětců nemám a ani je nijak speciálně neskladuju.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mám štetce v prázdnej sklenenej nádobke od sviečky :) Vypadá to pekne a aby mi tie štetce mali v čom stáť, tak som tam nasypala malú bielu fazuľu :) Ale tieto stojančeky majú nevýhodu, lebo sa na štetce stále práši :/
    Na mojom blugo je Ga, ak chceš, zapoj sa :)
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/search/label/GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám asi štětec jeden. Zasouvací do víčka, z oriflame. Takže až na to, že jsem promáčkla trochu víčko, tak se mu nic neděje:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty štětce od mac jsou boží! :-)
    Já je mám v takovém spešl stojanu.

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. krásne púzdro :)) ja mám štetce v púzdre,ale plánujem si nakúpiť nejaké jednotlivo,tak budem potom riešiť kam s nimi:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. Taky bych chtěla vyzkoušet štětce od Mac ! :( :D
    Máš opravdu krásné fotky !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. to pouzdro i stetce od macu jsou nadherny!

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám taky ve váze/skleničce. Musím říct, že mi to vyhovuje. Jinak na cesty samozřejmě pouzdro :)



    http://anesagill.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  14. Asi bych se měla stydět když koukám kolik jich máš.. já mám pouze jeden malý, ani nevím na co je a nepoužívám ho :D.

    OdpovědětVymazat
  15. To pouzdro je krásné :) já je skladuju podobně jako ty a přavážím buď v kosmetické taštičce nebo v krabičce od pera :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Máš krásný pouzdro na ně! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  17. podobně jako ty :) v plechovém stojánku z Ikey. na cestování speciální pouzdro nemám, vždycky je přihodím do taštičky mezi kosmetiku, což taky asi pro ně není nejlepší.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©