pondělí

Sleek palet(k)a očních stínů - Supreme


Stíny od Sleek mám ráda. Je to určitě lepší průměr, který je dostupný na trhu za velice pěknou cenu. Paletek očních stínů jsem vyzkoušela několik a žádné z nich mě nenadchly. Nechtělo se mi do velkých palet investovat více jak tisíc korun, a tak jsem vlastně všechny paletky odložila a usoudila, že se jednalo o vyhozené peníze. Vždy jsem se vracela k "jednotlivým" stínům, kdy jeden stín stál někdy i to co ona paletka s mnoha stíny, za to ten jeden stín byl opravdu použitelný a nakonec využitelný na plno. Ale paletky od Sleek jsou jiné než ty, se kterými jsem měla zkušenosti. Tahle paletka se za onu cenu vyplatí. Sice se u těchto stínů se bez podkladové báze nebo alespoň korektoru na očích neobejdete, ale s bází na očích dosáhnete opravdu moc pěkného výsledku.
Co této paletce vytknu je pigmentace (alespoň na mé kůži), nejlépe pigmentované jsou tmavší stíny, zatímco některé světlé nejsou tak syté jak bych si představovala. Pokusila jsem se je nanést na ruku bez podkladové báze, abyste viděli sytost a samozřejmě barvu na kůži. Výdrž není vůbec špatná, pohybuje se okolo devíti hodin.
Paleta z limitované edice obsahuje jedenáct matných stínů a jeden lesklý, který dodá líčení šmrnc. Tuhle paletku jsem si vybrala právě proto, že mě lákala prostřední čtveřice stínů. :-)


paleta dvanácti stínů
paletu koupíte za 290 korun TADY :)
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Barvičky vypadají dobře, já bych je ale nevyužila :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já si jí tenhle měsíc konečně taky objednám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Již jsem četla recenzi na tuto paletu a byla chválena. :)) začínám o ni uvažovat. V.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké, ale pro mě takové málo využitelné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kde jsis paletku objednávala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz přímo na paletku http://bestmakeup.cz/sleek-makeup-paleta-ocnich-stinu-i-divine-ppq-collection-supreme-a-respect-p104

      Vymazat
  6. hezká recenze :) tato paletka mě láká v těch přírodních odstínech :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní18/2/13 12:58

    To je nádhera!

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní18/2/13 13:18

    Mám od Sleek 4 paletky a musím říct, že spokojenost :) Jestli někoho trápí, že nemá na paletku Naked od UD, doporučuju I Divine Au Naturel. Není to žádný rádoby DUPE, ale barvy jsou v podobném duchu. Naked (jedničku) mám a není to takový zázrak (ikdyž jsem s ní spokojená) - ale za tu cenu...no,... MUA jsem taky zkoušela a pigmentace není zas tak skvělá a opravdu hodně práší. Sleek jsou cenově dostupné (samozř. to není za "pusu" jak MUA), ale není to 50dolarů za UD. Pigmantace je velmi dobrá a práší opravdu jen málo. Navíc mají opravdu krásné kombinace paletek, vybere si určitě většina holek ;) Iwi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwi, lépe bych to nenapsala. :-)

      Vymazat
    2. Anonymní18/2/13 13:45

      Děkuju ;) Moc se mi líbí ta barevná kombinace paletky, co je v článku, vypadá opravdu krásně, nevšedně a k Tobě si myslím, že bude sedět perfektně ;) Iwi

      Vymazat
  9. Ono tahle kosmetika je původně určena pro černošky, takže ty světlejší stíny krásně vyniknou na tmavé pleti. Na webovkách najdeš paletky a jak vypadají na třech různých odstínech pleti. http://www.sleekmakeup.com/eyes/shadows/i-divine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem vůbec nevěděla. :)
      Utíkám se podívat. Děkuji za odkaz!

      Vymazat
    2. Strašně se těším na léto, až si svou paletku vezmu na dovolenou. Doufám, že dosáhnu aspoň toho prostředního odstínu. Mám tu paletku Oh so special a nejsvětlejší pleť. :o/

      Vymazat
  10. Paletka má krásné barvy, ale mně by bohužel moc neslušely:(

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka nádherná. Doufám, že bude i nějaké líčení :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem zvědavá na líčení s touhle paletkou:)

    OdpovědětVymazat
  13. páni, nečekala bych, že budou takhle pěkně pigmentované :)

    OdpovědětVymazat
  14. krásná:) já mám doma už dvě a jsem s nimi naprosto spokojená... radši si koupím jednu paletu od Sleek nebo třeba UD než 20 monostínů z drogérky, které stejně nebudu používat tolik jako ty moje paletky:) koupila jsem si dokonce i tu velkou paletu 180 stínů a stejně používám jen Sleek :D

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se z obrázku zdají pigmentované moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych většinu těch barev nevyužila, takže pro mě trochu škoda, ale miluju ten design Sleeku!

    OdpovědětVymazat
  17. Teda mají moc pěkné barvičky!

    OdpovědětVymazat
  18. Juuu, tak ty barvy vypadají šíleně, ale líbí se mi to :). Já obecně Sleek stíny mám ráda jen napůl, určitě bych je spíš označila za průměr.

    OdpovědětVymazat
  19. Teda barvy nejsou vůbec můj šálek,
    ale v natural odstínech bych ji uvítala : )

    OdpovědětVymazat
  20. ááá už o týhle paletce dlouho uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  21. moc hezké barvy má ta paletka, já bych si jí se svojí barvou očí dovolit nemohla ale tobě bude moc slušet :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě tedy okouzlily obě paletky. Vyhrála bych si, mít na to peníze. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Woow, to jsou krásné barvičky.

    OdpovědětVymazat
  24. Tiež ma láka viac paletiek od Sleek :) Vďaka za recenziu

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©