sobota

trendy pro JARO 2013


S oblevou přišla i jarní nálada a těšení se na teplé jarní dny, na květiny, na odhalování se a v neposlední řadě se objevila i chuť zjistit jaké budou jarní trendy, ať už trendy v líčení nebo v oblékání. Jedno souvisí s druhým. A když už jsem tak pátrala, narazila jsem na www.vogue.co.uk na jarní beauty trendy, odkud jsem si ony fotografie vypůjčila.
Nejsem si tedy moc jistá, zdali zrovna růžové stíny budou právě oním hot trendem, ale nude rty už tady byly a věřím, že se stanou zase velice oblíbenými. :)


LÍBÍ SE VÁM JARNÍ TRENDY?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. fuuu tak ruzovu mam sice rada, ale mne nepristane taka farba na viecku :/ takze ostanem pri klasike a to su hnede,telove, zemite farby :D tie ja zboznujem :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mě výrazné oči a rty na prvních dvou obrázcích. Nude rty nejsou nic pro mě, to už bych raději vyzkoušela i ty růžové stíny. Přes zimu se mi nakupilo množství rtěnek, které hodlám využívat i na jaře. Naštěstí koukám, že i my, milovníci výrazných rtěnek, si přijdeme na své - viz. http://www.vogue.co.uk/beauty/2013/02/pop-lips-spring-summer-2013-beauty-trend-matte-lipstick.:)

    OdpovědětVymazat
  3. mně se líbí nejvíce "nahé líčení" a k tomu nude rty jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí všechny, ale je jasné že v tady bude 99% lidí chodit stejně :) A i ty růžové se mi líbí, ale všichni by čučeli a nepochopili jak je to úžasný :/:D

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní2/2/13 10:06

    Jsem jediná, komu všechny ty modelky přijdou strašně ošklivé? :-O
    Gabča

    OdpovědětVymazat
  6. Nude rty, to je něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně se mi líbí jen první z prvního obrázku a první z druhého obrázku :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Za mňa nič moc, až na tie nude pery :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak té druhé slečny jsem se vyloženě lekla :D nevím, nevím.. tyhle trendy z módních přehlídek jsou vždycky moc přehnané :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nude rty mám ráda. Ale jinak se mito vůbec nelíbí. >.<

    OdpovědětVymazat
  11. krasa, nude je furt nejhezci a nebo zvyraznit rty:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  12. 5. obrázek je nejlepší!¨:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to hezky a docela i tak, že bych v tom taky zvládla chodit :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Pár věcí z toho mi přijde takové.. že je to divné :D. Ale každý má svůj názor :).

    OdpovědětVymazat
  15. trend výrazné rty/nahé oči a naopak se mi hodně líbí :))

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní26/2/13 10:41

    aaaaa paráda :)) 1 , 2 , 3 jsou nejlepší ...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©