sobota

Únorové ladyboxování


Už i já jsem podlehla a objednala si Ladybox.
Máme  tu  pro  Vás  kromě  rozbalování   i   hodnocení   produktů   z   Ladyboxu   měsíce   února. Jak jsem se vypořádala s produkty uvnitř krabice? Dostavilo se nadšení nebo naopak zklamání? Přečtěte si recenze všech produktů a myslím, že na to přijdete sami. :)


RECENZE produktů zleva doprava ->

balzám na rty Lavera
Zatím jsem s Laverou měla zkušenosti jen v podobě korektoru, který za moc nebo spíše za nic nestál. O to mileji jsem překvapena z tohoto balzámu na rty, který moc pěkně voní. Přesto na rtech trošičku lepí. Ale vůně vosku je nepřekonatelná. Takže hodnotím produkt jako lepší průměr.
Obsahuje jojobový a mandlový olej, bambucké máslo a přírodní vosky.
HODNOCENÍ: 7/10

Krém Sans Soucis 
Krém celkem příjemně voní. Má lehkou konzistenci, díky které je na pleti příjemný a ihned po rozetření se do pokožky vstřebá. Tohle menší balení oceňuji právě proto, že se jedna o ideální velikost do kabelky. :) Takže za tento produkt má Lady Box u mě plusové body.
 HODNOCENÍ: 7/10


Tekutá rtěnka Fleur de Santé
Úplně nejvíc jsem byla nadšená při rozbalení právě z "lesku na rty" nebo jak uvádí popisek, tekuté rtěnky. Konkrétně jsem byla naprosto uchvácena barvičkou, která mi sedí jako ulitá. A ve srovnání s lesky na rty od M.A.C mi je tento příjemnější. :) HODNOCENÍ: 9/10

Smoklin 10 tobolek plus smoklin 2 tobolky detoxikačního čaje
Jakmile jsem otevřela ladybox a vykoukly na mě tobolky a text na krabičce "Když kouříš", ihned jsem si říkala, že tobolky poputují k mamince kuřačce. Ale jakmile jsem četla příbalový leták, uvědomila jsem si, že to bude skvělá ochrana pro mě před maminkou. :D Třeba mě rakovina plic potká v pozdějším věku, než kdybych tyto tabletky nevyzkoušela. :D Ale na to přijdu až v důchodu.
HODNOCENÍ: 5/10


čokoládový balzám Nobilis Tilia
Hodně mě zaujal popisek, kdy "Lady" uvádí, že je balzám jedlý a že se dá využít jako lubrikant. :D 
Ale já jsem jako hodné děvče, které čeká se sexem na svatbu, balzám využila na masáže přítelových zad. A musím se přiznat, že jsem opravdu měla namále, abych balzám nesnědla nebo ho vůbec neochutnala. Čokoládu miluji a ta parfemace k pojídání čokolády přímo vybízí. Asi právě kvůli mé neskonalé nenažranosti v letáku zmiňují jeho případnou jedlost.
Přestože se na první pohled zdá konzistence balzámu tuhá, při nabrání nehtem se na pokožce těla rázem rozehřeje a zolejovatí. :)
HODNOCENÍ: 9/10

micelární voda na oči a tvář od Lirene
Další milé překvápko. Nedávno jsem si pořídila své druhé balení a tohle třetí mám teď do zásoby. Jak jsem TADY a TADY zmiňovala, Lirene vyrobilo skvělou micelární vodu, která makeup podle mě hravě odlíčí. Jen musíte přijít na to jak. Proto jsem Vám natočila video.
HODNOCENÍ: 9/10


hedvábí na vlasy Biosilk 
Doposud jsem měla zkušenosti pouze s hedvábím na vlasy od Chi, se kterým jsem byla vážně spokojená. Oba dva "olejíčky" na vlasy mají podle mě téměř totožné účinky. Rozdíl je v názvu a také v parfemaci, kdy parfemace chi ženám příliš nevoní, a tak dává většina přednost Biosilku. A po vyzkoušení toho hedvábí už vím proč. Biosilk opravdu voní příjemněji. :) Přesto, kdybyste mě někdo chtěl obdarovat hedvábím od Chi, budu Vám za dárek vděčná.
HODNOCENÍ: 10/10

Vzorky
Málem bych zapomněla zmínit vzorečky, které se v únorovém Ladyboxu nacházely. Jak se říká vzorků není nikdy dost a tentokrát jich opravdu ani dost nebylo. Dokonce by mi stačila i krabice plná vzorků. Protože jsem opravdu vzorková královna. :D V krabici se ukrývaly tři vzorky omlazujícího krému od Lavery. A protože jsou "vzorky" omlazující, darovala jsem je mamince. :)  


Takto vypadala krabice po vyndání produktů. :) Na dně se ukrývaly jako vždy letáky. :)

JAK HODNOTÍM ÚNOROVÝ LADYBOX???
Moc se mi líbí matná černá krabice Ladyboxu, kterou využiju ke skladování kosmetiky. Protože na skladování kosmetiky v krabicích jsem opravdu expert. :D
Ale krabice není všechno, že? Tákže... Z obsahuje jsem opravdu nadšená, protože mě ani jeden produkt nezklamal. Možná tak tobolky proti kouři, které jsou podle mě trochu zbytečné, když očekávám kosmetiku. Ale to říkám jen proto, abych měla co vytknout. Protože žádný kosmetický produkt mě nezklamal, právě naopak. :)



Ladyboxu uděluji devět bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Anonymní23/2/13 08:10

    milujem tvoje hodnotenia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem za to moc ráda. :)

      Vymazat
  2. Teda, strašně krásně ti fakt sedne ten lesk, ta barva se k tobě moc hodí! x) Taky pomalu uvažuju, že bych někdy zkusila objednat krabičku ladyboxu. Ale asi bych si to nenechala jako překvápko, ale první bych se k tobě podívala, co tam je. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní23/2/13 08:54

    Ale Chi a Biosilk jsou od téže značky :) mně právě vyhovuje víc parfemace Chi, mám ráda vůni pánské kolínské.

    OdpovědětVymazat
  4. Supr článek! Já si žádný boxík ještě nikdy neobjednala (a zatím nelituju, vždy se mi opravdu hodí jen třeba 2 produkty které si raději sama), ale hrozně ráda čtu hodnocení na blozích. A moc by mě zajímalo, jak tu krabici pak zaplníš, takže se přikláním k update článku "jak skladuji kosmetiku" ! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu parádní recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta tekutá rtěnka ti fakt strašně sluší :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teď lituji že jsem si ho neobědnala :/ velice se mi zamlouvá ten biosil. Jinak skvělá recenze.

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj,tekutá rtěnka vypadá dobře a odstín ti fakt sedne,já jsme si zatím jednou objednala senzabox a ten mě zrovna moc nenadchl,ale ladybox vypadá celkem přijatelně možná to taky zkusím,děkuji za tvé recenze,protože jsem člověk který se drží pořád těch samích věcí,protože nerada vyhazuju peníze do vzduchu a díky tobě vím,kterou kosmetiku můžu vyzkoušet a nebude to propadák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, kdybych neměla blog s recenzemi, tak věř, že bych se do zkoušení novinek nehnala a držela se stále stejných produktů :).
      Jsem tady divná, že jakmile mi produkt nesedí nebo to není naprostá bomba, tak namísto toho abych si kosmetiku syslila, produkty skončí u kamarádek. :) A doma mám nakonec své stálice. :D

      Vymazat
  9. Mňa Ladybox ešte nikdy nesklamal a aj keď to vyzerá na prvý pohľad nie moc zaujímavý obsah, postupným testovaním vždy zistím, že určite zas raz stál zato!

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní23/2/13 11:44

    Ta rtěnka ti hrozně moc sluší. Můžeš napsat jaký je to odstín?

    OdpovědětVymazat
  11. Mě láká ta micelární voda od Lirene.. ale teď obecně k celému obsahu.. tenhle měsíc mě zaujal jak LB tak SB.. povedlo se jim to oběma :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní23/2/13 17:43

      v drogerii za 49,-...

      Vymazat
  12. Ahoj, v tom videu jsi roztomilá ;) a chválím výběr hudby.

    Anna

    OdpovědětVymazat
  13. Musím se přidat a pochválit odstín rtěnky - pro Tebe jako dělaná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hned příští týden běžím pro tu micelárku :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Musím říct, že ta micerálka od Lirene moc dobrá není. Obličej odlíčí spíš jen tak, aby se neřeklo. Když jsem se s ní odlíčila, a poté použila ještě odličovací vodu, kterou normálně používám, na tamponky byly stále nečistoty. Takže jsem z ní trochu zklamaná. Jinak ostatní produkty z Ladyboxu jsou super, hlavně ten krém od Sans Soucis a Biosilk:)

    OdpovědětVymazat
  16. vypada to moc hezky! to video je super :) já zatím ladyboxu odolavam, tak uvidime jak dlouho to jeste vydrzim. Jestli to bude takhle pokracovat tak moc dlouho ne :D :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní23/2/13 18:13

    to opravdu čekeš se sexem až do svatby? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to myšleno jako sranda.
      S přítelem jsem více jak čtyři roky a už po 4 měsících jsem na něj skočila. :D

      Vymazat
    2. Anonymní24/2/13 19:15

      jsem si říkala že se mi to k tobě nějak moc nehodí. :-D

      Vymazat
  18. these products look awesome!! xx

    OdpovědětVymazat
  19. Ceady, platila jsi za tenhle Lady box, nebo Ti ho zaslali zdarma? ..Myslíš, že by mi ho taky zaslali ke zrecenzováni? Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  20. SB i LB se tento měsíc fakt povedly :) Micelárku od Lirene mají i v dorgérce, tak se na ni chystám!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©