středa

VIDEO: Odličování s micelární vodou


Asi   všechny   milovníky   Biodermy   zklamu. Troufám   říct,   že   jsem   našla   něco,  co   se   "micelárce"   od   Biodermy   vyrovná. :)
Na fotografii je mé už druhé balení Lirene micelární vody...  A to už o něčem vypovídá.   No ne? :)
Už to tak bude. Našla jsem micelární vodu, která není od Biodermy, se kterou jsem opravdu spokojená.  Když jsem ji dostala poprvé do ruky, byla jsem zaskočena celkem silnou parfemací, která ve mně vyvolala strach z toho, že by mě mohly pálit oči. Do té doby jsem byla zvyklá jen na neparfemované micelární vody. Takže jsem čekala raději to nejhorší. Ale první použití mě vyvedlo z omylu. Žádná vyrážka, ani žádné pálení očí se nekonalo, dokonce nenastal ani ulepený pocit. Odlíčená jsem byla rychle, srovnatelně s vodou od Biodermy. A navíc jsem měla po odlíčení pocit jemňounké pleti. Někde jsem na tuto vodu četla negativní ohlasy, ale vůbec nechápu proč. Protože jsem s ní vážně spokojená. Stále si říkám, jestli to není typem pleti. Já osobně mám pleť suchou a nelepím se. :)
To nejbáječnější na této vodě je právě její cena, která je přímo pohádková, srovnám-li ji právě s cenou Biodermy, která je o hodně dražší. Možná proto mám tendenci vykřikovat, jak je tato voda skvělá. Holt cena je cena.
TIP: Také jsem z komentářů pochopila, že některé řasenky se Vám odličují s touto micelární vodou hůře. Ale pokud namočíte tampónek, přiložíte jej k oku, necháte chvilku působit, řasenku poté jednoduše tahem odlíčíte.



Můj verdikt zní: "S touto levnou micelární vodou dosáhnete totožného odlíčení jako s vodou od Biodermy. Jediné v čem je rozdíl, je parfemace a samozřejmě cena. A právě díky té ceně jsem z produktu tolik nadšena."

micelární voda, pro všechny typy pleti
Koupíte ji za 75 korun :)
HODNOCENÍ: 9/10
 

Uděluji devět bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. já s tím řasenku v klidu odlíčím, ale když mám stíny a pod nima bázi tak mi to jen rozmaže všude po obličeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tohle se mi právě taky stává. Když mám trochu víc řasenky nebo tu bázi pod stíny, tak tahle micelárka šmudlá a šmudlá, ale ve výsledku to nakonec dolů dostane, jen to trošku trvá.

      Vymazat
  2. Tak jsem zjistila, že každou mojí řasenku odličuje vážně jinak i když nechám tamponek působit, každopádně aspon vůbec nedráždí a nepálí i když je tak navoněná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám na ní už delší dobu zálusk, tak jsi mě asi právě přesvědčila ke koupi :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja si riasenku dávam dole vždy vodou (teda samozrejme keď nie je vodeodolná;) ) a ide to ľahučko dole. značku Lirene poznám a počula som na ňu veľmi dobré ohlasy, takže si ju možno skúsim kúpiť. doteraz som používala mic. vodu od Avene a teraz skúšam od Biodermy.
    inak toto video je strašne zlatéé!! podarilo sa ti :)
    xoxo, Ivy

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem teď micerálku získala z Ladyboxu a taky jsem s ní moc spokojená! :) Ceady prosím, jak se jmenuje písnička co máš ve videu?Je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MP3: Princess Chelsea - Ice Reign :)

      Vymazat
  6. Práve mi došla pleťová voda od Alverde, s ktorou som bola spokojná, ale aj toto znie celkom zaujímavo. Len u nás je Lirene menej dosputná značka, ale snáď ju niekde objavím :)

    OdpovědětVymazat
  7. prosím prosím, kde ji koupím? :D :D je to zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj,kde se dá koupit Lirene?V lékárně?drogérii typu DM,Rosmann?Dík za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmannu ji mají určitě. Alespoň jsem ji tam viděla. :)

      Vymazat
  9. Ona není špatná ale odlíčení s ní chvilku trvá...a navíc já po ní fakt lepim, né moc sice, ale moc příjemný mi to teda není :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem normálně zjistila, že mi Lirene vůbec nevyhovuje a celkem mě to zaskočilo. Zlatý ryror pro mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit, že na odličování očí je opravdu RYOR dvoufázový odličovač top, co jsem kdy vyzkoušela. Ale nepoužila bych ho na celou tvář kvůli tomu, jak je mastný.

      Vymazat
  11. Anonymní20/2/13 14:09

    Mám ji a je super. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem jí vyzkoušela podle této recenze a mně vyhovuje , tamponek trošku více namočím a řasenku v pohodě odlíčím , a zanechá mi trošku takový film, jako bych se něčím namazala..takže za ty peníze jsem spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Teď na ní je akce v tetě tak jí asi pořídím :).

    OdpovědětVymazat
  14. Tak už vím co přidat do košíku až půjdu kupovat odličovač Ryor :)

    OdpovědětVymazat
  15. Teda vypadáš dost jinak bez nalíčení, ale stejně ti to sluší. Jsi takový zvláštní typ a to je zajímavé a hezké. x)

    OdpovědětVymazat
  16. A divní lidi jsou nejkrásnější! ;D

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní20/2/13 21:51

    Odporucam este lacnejsiu variantu- Kaufland miceralnu vodu Blanchette B za 30 korun, dobre odlici a nepali.

    OdpovědětVymazat
  18. Prosím ťa, čo je to za pesničku čo hrá v pozadí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MP3: Princess Chelsea - Ice Reign :)
      Je to uvedeno i na youtube pod videem. :)

      Vymazat
  19. Takle se odlicit na kameru, ty mas teda odvahu, tleskam! :D ja kdybych udelala to samy, tak by mne asi praskla cocka u fotaku :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky, já mám taky tuhle vodu pak odličovací mléko aaa pak jsem neodolala a koupila jsem si ještě tonikum.. S tady tou vodou mi jdou těžko odličovat řasenky (takže ji kombinuji s jiným odličovačem) jinak make up odstraní krásně. Mléko hezky odstraní i řasenku, ale pálí mě po ní oči a tonikum je hodně dobrý.. obličej mám po něm heboučký a krásně provoněný (voní mi podobně jako nějaký výrobek od Dove)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©