úterý

Voňavé tělo ráno i večer


Zbožňuji parfemované krémy a tělová mléka. Intenzivní parfemace hravě nahradí parfém a máte-li parfém ve stejné vůně, ideálně podtrhnete onu líbeznou vůni. 

Vlastním dva takové krémy, o kterých mohu říct, že jsem si je zamilovala přímo při prvním "natření" pokožky. Obě parfemace vydrží na těle velice dlouho a hydrataci také splňují na jedničku. Přesto je tu jedna věc, ve které se krémy liší. A to příležitost nebo řekněme spíše doba, kdy je používám. 
Korres krém s vůní vanilky a švestek používám pouze večer po koupeli, nádherně se mi poté usíná, je to taková hřejivá vůně (Nevím, jak jinak bych to popsala.). A navíc...voní i mému příteli, který se ke mně poté celou noc tulí. A já si samozřejmě myslím, že to bude určitě jen a jen tou skvostnou parfemací. 
Naopak druhý krém s avokádem od Crabtree&Evelyn je ideální po ranní sprše jako nakopnutí do nového dne, nejlépe slunečného a veselého. :) Tahle parfemace je svěží, a tak Vás přiměje pořádně otevřít oči, uvědomit si, že je tu nový den a hurá s čistým a voňavým pocitem do školy. :)

CENA Korres krému: 320 korun / CENA Crabtree&Evelyn krému v PLNÉM BALENÍ: 560korun

Máte své oblíbené parfemované krémy? 
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Anonymní5/2/13 09:53

    Mňam ! Já mám vanilkový od Manufaktury, ten voní skvěle (i hydratuje) ! A potom nějaké (kokos, borůvky nebo tak něco) od M&S, ale ty bohužel jen krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  2. JÁ tak nějak zbožňuju sladký vuně, nejvíc mi zatím vyhovuje Balea, ikdyž nějaký ty jejich limitky (třeba makronky) se nedají vydržet, protože strašně smrdí. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hm ten avokadovy zneje dobre,kde si to kupila?

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně ten první musí moc hezky vonět :o.

    OdpovědětVymazat
  5. Olíky ty já můžu! A takovéhle nádherně parfémované krémy určitě stojí za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já mám nejoblíbenější Atoderm od Biodermy a kokosový olej, kdybych na sebe v zimě namazala něco tak parfémovaného a ihned to neumyla, tak jsem do čtvrt hodiny rajče :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Já je taky miluju, ale nemůžu :(

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní21/2/13 13:55

    Mě osobně v poslední době překvapil Paco Rabanne XS Black for Her tělové mléko. Dostala jsem ho společně s toaletkou v dárkové sadě od manžela. Samozřejmě i on už moc dobře ví kde nakupovat. Moje nejoblíbenější a ze zkušeností s ostatními i nejspolehlivější e-parfumerie je parfemgroup.cz!

    Mrkněte na:
    http://www.parfemgroup.cz/paco-rabanne/paco-rabanne-xs-black-for-her-darkova-sada-50-ml-toaletni-voda-100-ml-telove-mleko

    Lucie

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©