čtvrtek

Vzorků není nikdy dost (plus vyhlášení Giveaway)


Dnes mě překvapilo, když mamince přišla obálka od Biodermy. Po otevření jsme objevily vzoreček s přáním krásného Valentýna. :) Škoda jen, že vzorečků nebylo víc. Protože vzorků není nikdy dost. Kromě toho, že otestujete kosmetiku, jsou ideální na krátké cesty, když se Vám nechce brát si plná balení produktů, která se pronesou. :) Takže já jsem zaručeně vzorková. 
A co Vy? Také máte rádi vzorečky nebo Vám přijdou jako zbytečnost?



Kdo vyhrál antibakteriální gely od Crabtree&Evelyn?

Výherkyním gratuluji. Ozvu se Vám během dneška. :)
Vy ostatní se netrapte, ještě dnes vyhlásím novou soutěž, také o kosmetiku.  A abych Vás nenapínala, bude se jednat o cestovní taštičku s kosmetikou Cowshed.

SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Taky nám tento vzoreček přišeeeel :) a je fakt, že tam mohly být aspoň dva :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi tento vzorek od Biodermy přišel :) Mě i mamce :) Absolutně roztomilé! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se do vzorků momentálně pustila, páč jich tu mám spoustu! :) Tahle obálka od Biodermy mi taky udělala ohromnou radost, je to od nich milé! Před chvílí jsem ji otevřela a zůstala jsem koukat s očima navrch hlavy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už chci taky něco vyhrát. x( :D Ale u tebe je to těžké, protože to tu obdivuje strašně moc lidí a tím pádem se jich i strašně oc účastní soutěže. :D No, snad mě někdy to štěstí taky potká.

    OdpovědětVymazat
  5. Potěšil mě taky vzoreček :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi dopis došel.
    Forever alone lvl 9999, jediná valentýnka, kterou jsem dostala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo,vzorečky jsou super!!! http://www.votocvohoz.cz/forum/prani-komentare-a-otazky-k-votocvohoz/103935-vzorecky-zdarmaaktualni-2013 Vyhlášení tý soutěže o polštářky už bylo?? ;) Asi mi to uniklo...Stejně jsem ale nevyhrála,no nevadí.. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. I mě přišel, a souhlasím s tebou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Akorát včera mi také přišly tyto vzorečky a rovnou 4 obálky:D Moc jsem to nepochopila, ale tím lépe:)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem našla ve schránce ten vzoreček, potěšil mě:))

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju vzorečky :) Hlavně ze Sephory, teď třeba Clinique :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je pěkný..:))
    Jinak výhercům velká gratulace! :)

    OdpovědětVymazat
  13. taky mi tahle Biodermácká valentýnka přišla a strašně mě potěšila :-)

    OdpovědětVymazat
  14. mám ráda vzorečky:) přesně jak říkáš, jsou super na cesty ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem tenhle vzoreček dnes dostala :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mi tento vzoreček přišel. Je to letos můj jediný ,,valentýnský dáreček". Moc milé od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  17. vzorky su super - zvlast na cestovanie. mna potesia vzdy :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©