neděle

Bydlím s muži...

Stále se mě ptáte kde žiju a v čem žiju. :D A tak jsem si řekla, že vyfotím pár částí bytu, abyste o tom měli představu. :D


Jak už řada z Vás ví, bydlím se třemi muži. Což dokazuje i to, že polovinu časopisů na záchodě tvoří Maxim. Musím se ale přiznat, že si ho čas od času taky přečtu. Jen mi nepřijde, že by byl pro pány, ale pro ženy. Naposledy jsem četla článek o tom, kdy se zdá žena pro muže tlustá. :D


Mám na potraviny celé dvě poličky. Jen je vtipné, že si vždy musím přitáhnou židli, abych vůbec viděla, co v nich mám. Vypadá to děsivě co? Musím se přiznat, že na čínské nudle jsem nesáhla od té doby, co jsem se nastěhovala. Tři balení melty jsou na tom také stejně. :D Asi bych mohla říct, že to jsou moje nouzové poličky, když už by mi náhodou došly peníze na jídlo. :D


Kuchyň je celá skromná. Vyfotila jsem Vám koutek s dřezem, kde se vždy rozčiluji nad tím, jak můžou považovat nádobí za umyté a dát jej do odkapávače, když je uvnitř zaschlý rajčatový protlak a podobně. :D


Jedna velká společná místnost, kde se sušší prádlo. Vpravo, za prosklenou části, se nachází můj pokoj. Proto mám v místnosti přes celou jednu stranu pokoje závěsy. :)

SHARE THIS POST

58 komentářů:

  1. Vypadá to dobře :) Ale já bych se asi zbláznila, kdybych měla bydlet se třema chlapama :D Jak jsou staří? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všem je třicet. :)

      Vymazat
    2. Tak to já ti to naopak závidím! :D

      Vymazat
  2. ja bydlela jednu dobu se šesti :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ještě napiš, že v jedné místnosti. :D haha

      Vymazat
    2. ne ne.....ale i tak to byla cenná zkušenost :D

      Vymazat
  3. vypadá to hezky,a musí to být i zábava ne?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný... ta dopravní značka :D
    Taky jsem bydlela se třema chlapama kolem 30... jeden se teda už odstěhoval, druhý z nich je přítel, tak toho aspoň můžu trochu cepovat :D Noční můry z jejich "umytého" nádobí budu mít napořád. Zábavné je, že i když má člověk doma tři chlapy, třeba ucpanej odpad si stejně musí uvolnit sám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :D
      Já to s tím opravováním domů vidím u maminky mého přítele. Vždy chlapy o něco požádá a nedočká se, protože je pro ně důležitější opravit motorky. A když už něco opraví, tak to za chvílí zase blbne. Takže jí nezbývá si to nakonec udělat sama. :D

      Vymazat
  5. Tak to jsi odvážná. :D Ale ono je to někdy lepší, než holky.

    OdpovědětVymazat
  6. skvelé fotky :D musí to byť zaujímavé bývať s troma mužmi :D
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. To tě obdivuji! Ale když je jim třicet, už asi mají trochu rozumu, ne? :) Jinak jak to nese přítel že bydlíš s muži? Musí to být obrovská důvěra mezi Vámi, což je úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak to by si tě měli pánové rozmazlovat :) a musím říct,že fotka ze záchodu mě pobavila, my tam máme zase sbírku létáků o foťácích :D.....

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé tak kuchyňka mě rozesmála! :-) ..Jinak si nedovedu teda představit bydlet jen s klukama. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. ale stejně to musí být skvělý! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já také bydlím s muži (2), kolem 30 let. Jsou samé bio a eko (já také, alene tak ortodoxně). Někdy si připadám jak jejich matka a sponzorka. Kdo koupí toaleťák, když dojde? já. A mýdlo? já. A mop, abychom si nemuseli ohýbat hřbety? já!!! Kdo je student ane pracující jako někho? já.
    Takže mě někdy docela se*ou :-D Jinak fotky super, miluju tyhle nakukovací!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy to bio a eko mají svobodní muži ve třiceti společné. :D
      Já jsem vytvořila hezky rozpis na nákup i na úklid. A jediný, kdo se na něm škrtá poslední tři měsíce, jsem já. :D

      Vymazat
    2. Já to nechápu, já se vždycky snažím abych byla co nejmíň problémová, vždycky raději se starám více než méně.. A jsou lidi kterým je to úplně jedno, prostě nezájem.. :-(( Každopádně to musíme nějak zvládnout, než si najdem bydlení jen s lidmi které opravdu chceme /přítel/, že? :-D

      Vymazat
  12. snad jste přátelé :D, protože jinak bych tam asi nebydlela :D, ale třeba na to, že jsi žena dávají pozor a před tebou se chovají slušně :D.. jsi každopádně hodně dobrá :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta značka je super :) Já bych si bydlet se třemi chlapi asi netroufla :D I kdž co já vím, třeba bych si zvykla :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych teda radši taky bydlela s klukama, kor když píšeš, že jim je třicet a musí už mít docela rozum... :) (v tom mytí nádobí a podobně si myslím, že chlapi jsou furt stejní :D) Na té poslední fotce mě rozesmála ta značka :D Co ta tam dělá?
    Parádní článek :D

    OdpovědětVymazat
  15. Máš můj obdiv, já už skoro tři měsíce bydlím s přítelem a nepřestávám být na infarkt :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Docela tě lituju :D ale na druhou stranu to musí být docela sranda! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. wau já tě teda obdivuju,že tam s nima bydlíš,jako chlapy 3 a ještě v tomhle věku,no nevim jseš odvážná docela,jak si psala kdysi že přítel z toho není nadšený,tak to docela chápu,časáky tak nějak jsem to tušila,ale že ti přenechají poličky na jídlo až tak nahoře to jsou teda gentlemeni,ale pravda lepší chlapy v tomhle věku než ty mladý trdla kolem 20 let :D

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní17/3/13 10:35

    ty jo 30 let a to sou jako studenti nebo co dělají? :) ja bych chtela bydlet s chlapama, rozhodne lepsi nez pomlouvacny ženský :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. ještě, že máš svlj pokoj, kam se můžeš schovat a oni tam nemůžou :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tak na tom záchodě by se sedělo jedna báseň, Maxim miluju, pro ten dokonalý humor, takže když ho u kámošů objevím, není se mnou řeč! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Neumyté nádobí znám taky dobře z bytu. Mužům zkrátka asi stačí to opláchnout a myslí si, že je to čistý :D.

    OdpovědětVymazat
  22. Na to že tam jsou 3 chlapy tak jsi na tom dobře znám i horší

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní17/3/13 11:57

    krást dopravní značky je trestné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to říkat nemusíš. Já nekradu. :)

      Vymazat
    2. Anonymní17/3/13 18:40

      ale vystavuješ se s kradenými věcmi na netu

      Vymazat
    3. Neni to moje a ani netusim., kdy a vubec jak se to v byte obkevilo. Ale treba tomu prijdes na kloub.

      Vymazat
  24. Ta dopravní značka je tam vtipná za tebou :D Určitě je to občas super a občas i děs, že bydlíš se 3 chlapy :D :) Super článek, poslední dobou mám tvůj blog čím dál radši♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  25. Zajimávé ale pěkné :D

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. A ti muži jsou jen spolubydlící cizí nebo rodina ?? jinak hezkej článek :))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou příbuzní ani známí. :) Poznala jsem je až díky bytu. Nebo jak to nazvat. :D
      Všichni tři jsou náhodou Slováci. Ale ani oni se neznali předem. :)

      Vymazat
  27. na to,že bydlíš s muži, tak jsou teda klobouk dolů pořádný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je něco dvacetiletý muž a třicetiletý. V tomto věku už je snad většina pořádných. :)

      Vymazat
  28. Týjo, obdivuji Tě :)) Jinak fotky jsou moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Já bydlím s dvěma (20 a 22). Ten starší je můj přítel, který je kupodivu ještě pořádnější než já, ale jeho bratr?? Nad jeho činy a výroky jen kroutím hlavou :D Co se týče jídla, tak nám nepůjčí ani kečup, to by radši umřel..ale naše jídlo si bere automaticky. Když peru, tak logicky vše co je v koši. On pere zásadně jen svoje věci, takže třeba 2 trička, kapesník a 3 trenky, a samozřejmě na to spotřebuje tak 4 odměrky prášku a půlku aviváže (oboje samozřejmě kupuji já). Tak ob den si dělá toasty v toastovači, který nemyl ani jednou od tý doby co jsem se nastěhovala (asi 3 měsíce) a nechci ani tušit jak dlouho ještě předtím. Prostě takový klasický bydlení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha. To mi něco připomíná. :D Přesně jak píšeš, klasické SPOLUbydlení. :D

      Vymazat
  30. jé, zajímalo by mě jak vypadá celý byt. A kde ten byt vůbec máte?

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní17/3/13 15:51

    Já bydlím s pěti, všichni 24 - 25 let :) ale dá se to..

    OdpovědětVymazat
  32. ta značka je top! :D a velké zrkadlo má tiež plus :)

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych se zblánila :D...mě stačí když uklízím po přítelovi :D

    OdpovědětVymazat
  34. Haha, to je drsné, bydlet se třema chlapama. Ale zas asi lepší, než se samýma holkama, to byste se furt pomlouvaly nebo něco si myslím. Fotka ze záchodu pobavila a dopravní značka taky :D

    OdpovědětVymazat
  35. Anonymní17/3/13 21:24

    A ty s nima spíš nebo normálně platíš nájem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde Ti to jako normální dotaz? Trochu trapné, nemyslíš?

      Vymazat
  36. skvělý článek! pobavila jsi :D ale ani nevíš jak ti závidím! mám přímo dvě spolubydlící na pokoji(ty jsou v pohodě, hodný a pořádný) a dvě sousedky(otřes) se kterými sdílím koupelnu, řeknu ti, ty s těma chlapama máš na záchodě větší pořádek než já s holkama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony holky bývají většinou nepořádnější nežli kluci.
      Já jsem toho příkladem. :D Ale musím se pochlubit..:D.. Už měsíc se snažím udržovat si jakžtakž pořádek. :D

      Vymazat
  37. Já si zase myslím, že některý ženský umí být větší čuňata než kdejakej chlap. Kromě toho je lepší, když není babinec. Moc ženských dlouho pohromadě na jednom místě nedělá dobrotu.

    OdpovědětVymazat
  38. To bych asi nezvládla, obdivuju tě :D.

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní23/3/13 18:45

    Kamarádka bydlela na privátě taky s chlapama a bylo to podle ní utrpení. Mysleli si, že když je ženská, tak po nich má přece uklízet. Když jednou přijela, zjistila, že týden nesplachovali. Když se s nimi pohádala, vyhrožovali, že jí vymáchají kartáček na zuby v záchodě. Tak si pro jistotu koupila hned ten den nový, zamkla ho u sebe v pokoji a co nejdříve se odstěhovala.
    Ale je pravda, že to nemusí být otázka pohlaví. Člověk musí mít prostě štěstí, aby natrefil na dobré spolubydlící.
    H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ja posuzovala z rozhovoru nez jsem se rozhodla nastehovat. Mam odhad na lidi navic uz pri prvni obhlidce bytu zjistis jeatli jsou poradni nebo ne. Ale s tou kamaradkou se mi ani nechce verit. Neznam normalniho cloveka, ktery by po sobe nesplachoval zachod nebo ktery by takto doslova trapne vyhrozoval. To bydlela s psychopaty. Chudinka

      Vymazat
  40. Ježiš mě úplně stačí ten můj jeden !!! :D
    M.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©