čtvrtek

CC cream od Clinique



Jakmile jsem se dozvěděla, že Clinique chystá CC cream, neuvěřitelně jsem se začala na novinku těšit. S bb creamem jsem byla vážně nadmíru spokojená, takže jsem čekala ještě nějakou vychytávku navíc. Jenže když jsem produkt poprvé vyzkoušela, zjistila jsem, že s BB creamem od Clinique to  nemá nic společného. Od barvy až po vlastnosti produktu. 
Tento produkt kryje opravdu minimálně nebo řekněme že vůbec. Přesto Vám pleť jemně zabarví, sjednotí. Myslím si, že tento produkt bude ideální na letní období, kdy je pleť v lepším stavu. Dalším důvodem, proč bude skvělý na léto je vysoký ochranný faktor (třicítka). I když není na pleti znát, mám celý den pocit, že je pleť hydratovaná. Šupinky se nedostavují. Zároveň i pleť zmatní, takže není třeba pudru. A co mě mile překvapilo je i to, že pleť o něco projasní. :) 
Přesto jsem milovnice bíbíčka od Clinique, které je hutnější. Nesplyne s pleti, ale za to kryje. A v zimě jsem ho používala opravdu často. Vlastně když se nad tím zamyslím, bb od Clinique jsem používala opravdu celý rok a celý rok mi také vyhovoval. Takže zatímco bb je moje top1, cc už tak skvělé není, přesto si nemyslím, že je to propadák. Jen je důležité si uvědomit, co vlastně chcete. :)


Bude k dostání od května za 850 korun! *
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Já mam také radči BB cream který víc zakryje. Od Clinique jsem ale ještě nevyzkoušela,tak na léto ho možná zkusím, ještě se rozhoduju mezi dalšíma značkama.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky BB od Clinique a taky jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. bb cream nepoužívám, ale tohle se mi celkem líbí, velké krytí nepotřebuji. Za tu cenu bych ale čekala něco lepšího..

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem zvědavá na další CC od jiných značek,co jsem četla některé recenze na zahraničních blozích tak zatím nic moc..
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak CC asi nebude nic pro mě :) já mám ráda BB krémy (ty pravé) právě kvůli krycím schopnostem.. ale třeba na léto to asi nebude tak špatné.

    OdpovědětVymazat
  6. Podľa mna sa ti video veľmi podarilo :) a ten prejav je veľmi pekný a určite super recenzia.

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní28/3/13 09:38

    Já mám od tebe raději články(fotky a super popisky) než videa, přijde mi,že tvůj projev je jako kdyby si říkala u tabule referát. Takový nucený, ne přirozený. Ale to je můj postřeh,jinak tvůj blog mám ráda,tak se nezlob ;-)
    Niki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, vůbec se nezlobím. Sama si myslím, že moje videa nejsou přirozená. A u tabule jsem vážně stejně nervozní. :D Takže jsi to trefila.

      Vymazat
  8. máš hrozně vtipný hlas.. :D ale v dobrém slova smyslu! :)

    OdpovědětVymazat
  9. wooow, ceady já z tebe nemůžu spustit oči:). krásný video, neuvěřitelné dobře popisuješ.. nic nevytákám!moc pěkné:).
    já si ho asi nepořídím, za to si koupím 50 v drogérii :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujal ma odtien CCka, vyzera, ze by mi mohol sadnut. BBcko od Clinique som testovala, nejak neohuril, ani zasadne nesklamal, taky priemer.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní28/3/13 10:39

    Abych pravdu řekla, tak jsem zatím BB krémům nepodlehla. Od těch, které jsou dostupné u nás, mě odrazují vesměs negativní recenze, a ty asijské nějak nemám potřebu zkoušet. A tenhle CC vypadá, že bude opravdu vhodnější spíš na léto, nicméně, v létě si pleť "patlám" jen málo, takže zase nic :D. Jinak video je fajn, neboj se toho :) Magda
    P.S. Jak se, prosím, jmenuje písnička, která hraje v závěru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, v létě makeupy nepoužívám, protože mi to teče po obličeje. To jsem zažila jednou takové super líčení v M.A.C, které mi teklo po tváři v autobuse. :D A to mi vizážistka tvrdila, že makeup vydrží všechno. :D V létě tedy dávám přednost pudrovým makeupům, právě můj nejoblíbenější je od Clinique a zatím ho žádný nepřekonal. :)
      Used to love od Neon Bicycles. :)

      Vymazat
  12. Anonymní28/3/13 10:48

    A co že potřebuješ zakrýt?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna na videu mi vlasy zakrývají akné. :D
      Náhodou minulý týden jsem vypadala jako puberťák. Až jsem byla zaskočená, jak mastnou a doslova "poďobanou" pleť mohu mít.
      Změnila jsem produkty...A ejhle...Pleť je v lepším stavu.

      Vymazat
  13. Pěkná recenze :) a příjde mi, že bys mohla okamžitě dělat průvodkyni někde na zámku nebo tak :) máš takový "průvodcovský" projev :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  14. Bohužel se mi video seká :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to bude asi jedině dobře. Tak rychle vypnout a už se k němu nevracet. :D Aspoň nebudeš mít noční můry. :D

      Vymazat
  15. video bylo pěkné,a nevadí že to neokecáváš 20 minut,mě to kolikrát nai nebaví tak dlouho poslouchat,mám problém se dýl soustředit a mám radši pár minutový video,kde uslyším to důležité,nepotřebuju omáčku kolem :D takže za mě tohle video je príma a délka akorád :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem chvíli používala BB, ale pořád jsem fanouškem make-upů :) V

    OdpovědětVymazat
  17. Bouhžel,podle tvé recenze by mi CC cream vůbec nesedl...:( Díky ti,že nemusím vyhazovat zbytečně 850Kč..

    http://lovekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Jak koukám, nic pro mě. Odstín by zase takový problém nebyl, ale já očekávám také nějké krytí a v tom by mi CC asi moc neposloužil :/

    OdpovědětVymazat
  19. jééé ten cc má naprosto úžasný odstín přesně moje pleť

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní28/3/13 20:49

    Tak pleť máš podle mě perfektní jako modelka! :) Kéž by ta moje vypadala taky tak, ale to bohužel asi nehrozí.xD Jana xxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále. To je vážně jen zdání. :)

      Vymazat
  21. Anonymní31/3/13 18:59

    Ahoj, no hezké video :-). Jen jsem se chtěla zeptat, není to podobné jako City block sheer od Clinique? Jinak clinique bb krém jsem si koupila na Tvoje doporučení, když to byla ještě novinka před rokem a byl vážně fajn, rozhodně ne jen tónovací krém nebo něco jako evropský bb krém. Funkci plnil velmi dobře a po delším užívání pleť hezky vyspravil. s pozdravem Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, jsem moc ráda, že jsem neporadila špatně.
      Vidíš, city block sheer měl obdobnou barvu. Přesto mám z těchto produktů odlišný pocit. City block už jsem dlouhou dobu neměla, ale pokud se dobře pamatuji, zdál se mi být mastnější a nematoval.

      Vymazat
    2. Anonymní31/3/13 22:33

      ... tak to máš pravdu City nemůžu nosit samotný, dávám ho pod make up a převážně teď v zimě:-). No ale je fakt, že na léto něco lehčího se unosí :D.. no pouvažuji o něm :-).

      Vymazat
  22. bez něho se asi určitě obejdu, potřebuji spíše to vyšší krytí :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak vám nevím. Mám doma 2 BB v plném balení, dalších ai 5 vzorků, mám jít do CC? Nebo si počkat na DD, protože nejsem už dvacítka? Článek o DD zde:
    http://fashiontasteshop.blogspot.cz/2013/05/dd-cream-ano-je-uz-na-svete.html

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní28/5/13 16:31

    Zdravim Vas damy, cc cream je neco noveho, tak bych se rada podelila i o sve zkusenosti. V Sephore mi dali vzorek jak cc, tak bb od clinique, takze jsem mela moznost srovnani. Taktez jsem bledule a brala jsem nejsvetlejsi variany. Ac kazda trochu jina, obe se rozetrou do prirozena. Co maji spolecne bych jeste rekla, ze jsou oba neobycejne hutne. Nemely jste taky takovy pocit? S trochou snahy rozetrit jde, ale myslim, ze to vede ke zvysene spotrebe. Jinak BB pro me osobne velke zklamani. I po trech hodinach jsem byla maska a dele se mi to nechtelo snaset. CC pekne rozjasni, sjednoti. To je sice asitak vse, ale pusobi to opravdu zdrave a tak nejak optimisticky, rekla bych. Me supinky na obliceji to nijak nezvyraznuje. Mam tedy jasno. Az bude v Sephore sleva - jdu do CC. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co člověk to názor, já jsem zase nadšená z bb krému od Clinique, protože zakryje vše a je srovnatelný s těmi asijskými bb krémy. Takže pokud jsi zvyklá na bb krémy z drogérie, tak chápu, že to nebylo ono.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©