sobota

Co nosím v kosmetické taštičce?


pudr proti červenání od Clinique... mám ho už rok a jakoby ani neubýval. Používám ho po sportu a nebo když doběhnu celá uřícená na přednášku. :D
 tvářenku od Revlon... jemná prášková tvářenka se štětečkem. Moje první Revloňácká tvářenka vůbec. Ale musím říct, že je to takový průměr. Lepší zkušenosti mám s M.A.C a ještě lepší s Clinique.
 korektor Afinitone od Maybelline... Podle mě jeden z top korektorů za pár korun, tento už je můj třetí v řadě.
chubby stick od Clinique... Zamilovala jsem si je. Přestože mám doma rtěnky, častěji sáhnu po tomto malém zázraku. Přestože označkujete cokoliv, na rtech vydrží i tři přednášky za sebou.
krém na ruce Nutriextra od Vichy... Tohle je moje druhé balení krému na ruce od Vichy a zase spokojenost. :)) Hlavně mám ráda vůně Vichy krémů.
 lak od Loreal Paris... Nikdy nevíte, kdy se Vám sloupne nebo poškodí lak na nehtu. Takže pro jistotu nosím s sebou odstín, který mám právě na nehtech.
balzám na rty, který byl kdysi k časopisu zdarma :D
 krém na pleť z Ladyboxu, který má super minibalení
 antiperspirant od Adidas... Beru si ho s sebou namísto voňavky, když se chystám cvičit.
 tyčinku k ochraně proti sluníčku od Clinique
makeup Toleriane Teint a hřebínek

SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. nosit si s sebou lak je chytrý. divím se, že mě to ještě neapadlo. když se člověku někde odloupne, nevypadá to hezky a dokáže to zkazit celý look...:/ takže se tebou rozhodně ispiruji :D

    OdpovědětVymazat
  2. já musím vždycky ve své tašce (kosmetickou taštičku asi ani nevlastním :D) krém na ruce a balzám :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten hřebínek je roztomilej :D A proti červenání bych taky něco potřebovala, jsem po čemkoliv úplně rudá :D

    OdpovědětVymazat
  4. jej..ten lak na nechty je skvelý nápad!neviem prečo som ho doteraz nenosila aj ja :D zvyšok mám tiež dosť podobný :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já se musm přiznat, kosmetické taštičky flákám a jen když jdu někam opravdu na celý den tak si s sebou vezmu třeba jen řasenku.. :D

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nosíš toho s sebou hrozně moc. Já mám u sebe většinou jen rtěnku, balzám na rty, krém na ruce a matující papírky.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Chubby sticks mě hrozně lákají :)
    www.lettertomywardrobe.blogspt.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jééééé! Odkud máš tu tvářenku Revlon, prosím? Toužím zkusit něco od Revlonu už hrozně, hrozně dlouho, protože o tom pořád slýchám mluvit americké beauty gurus na youtube! Máš od Revlonu ještě něco jiného? =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z eshopu kosmetickenebe.cz
      od Revlonu mam pouze tvarenku. :-)

      Vymazat
  9. pane jo, nosíš toho celkem dost. Já bych se asi měla stydět, protože mi stačí jen Roll-on na kruhy pod očima a mini balení řasenky :)

    OdpovědětVymazat
  10. krémiky od Vichy sú top! a ich vôňa aaach :D

    OdpovědětVymazat
  11. Bože, tolik věcí nosit s sebou :-) to bych mohla nosit už kufr :D Já nosím Carmex, krém na ruce a rtěnku :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem zredukovala svou kosmetickou taštičku na věci, které používám každý den a už v ní skoro nic není... :D protože díky tomu, že mi stačí krém, korektor, BBkrém, řasenka a tvářenka, a balzám na rty nosí ve školním batohu, tak má taštička je poloprázdná... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Podobný článek mám teď na blogu : http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2013/03/nezbytnosti-v-zavazadlech.html. Nosím to s sebou ale méně než ty :)

    OdpovědětVymazat
  14. jaky je ten make up od toleriane? libi se mi jak je svetly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na blogu recenzi http://thelifeofceady.blogspot.cz/search/label/larocheposay

      Vymazat
  15. Anonymní23/3/13 13:50

    Jé. Kéž by se mi všechno vešlo do takhle malé taštičky :D. To já v ní nosím minimálně 2 řasenky, 2 linky, Tužku, Krém, 2 rtěnky, 2 makeupy, pudr, color tatoo, pak takové ty stíny v kalíškách od essence (tky 2 :D), Balzám a Pigmenty :))).. (Ps: Nikdy nevím co mi kdy dojde, proto to nosím dvakrát :D.)...... A poslala by si mi prosím do odpovědi tvojí recenzy na řasenku od essence? (tu 2 v JEDNOM :)) Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vpravo je zalozka essence. Tam najdes recenzi. Jsem na internetu na telefonu a na kopirovani adres jsem.leva.:-D snad to pochopis. :-)

      Vymazat
  16. vdaka za ten puder Clinique - nieco take by sa zislo, hned som si vyhladala tvoju recenziu na tento produkt. Inak ako sa ti pozdava ten hydratacny krem z ladyboxu? Podla mna je slusny.

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní23/3/13 21:22

    Na co je "tyčinka k ochraně proti sluníčku od Clinique"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chrání pleť proti spálení. :)

      Vymazat
  18. Spíš místo laku si s sebou budu muset nosit odlakovávací ubrousky, občas začnu lak sloupávat a nehty vypadají opravdu příšerně a žádný lak by tomu už nepomohl :D.

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle nápad na článek se mi moc líbí, možná udělám taky takový. Inspirovalo mě to! :-D

    OdpovědětVymazat
  20. nosíš toho docela dost :))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©