sobota

Co se chystá?


Na jaké recenze se můžete v nejbližší době těšit? :)
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. zrovna jsem dneska ráno přemýšlela, jestli jsi tu někdy zmiňovala rtěnky Kate od Rimmel :-)
    Jsou totiž moje nejoblíbenější, nejvíc zbožňuju jak voní! :-) tak jsem zvědavá jak vyhovují Tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. těším se. Hlavně na krém od Vichy. Používám od nich jiný a dochází mi :)

    OdpovědětVymazat
  3. na rtěnky a řasenky se těším!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co tak koukám, všechno jsou to značky, které znám a mám je ráda.
    Nejvíce mne láká rtěnka Rimmel od Kate. Chci si už dlouho koupit Maybelline Color Sensational, - jak se to sakra píše?! :D - ale tahle mě hrozně moc láká. Prý ale vysušuje a to já z celého srdce nesnáším. :O
    Používám dvě tmavší od Astor a to je hrůza. Balzám na rty používám (když nemám rtěnku) asi tak šestkrát denně a i přes to jsem měla pocit, že mi rty za chvíli prasknout. :O

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na tu Fix&Perfect bázi, budu si nějakou muset pořídit... :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to se těším :-)
    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem zvědavá na bázi a na Kate rtěnky :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se těším na Chi a La Roche Posay! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jsem zvědavá na olejíčky. zatím mi žádný na 100% nevhovoval, takže sjem na každou rcenzi o ich moc zvědavá

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se těším na řasenky Clinique a Loreal. Taky se moc těším na rtěnky Kate Moss, protože si chci nějakou koupit, tak mě třeba inspiruješ. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už se moc těším, nejvíc na rtěnky Rimmel London by Kate Moss a pak taky na řasenky od L'Orealu, které jsou podle mě moc fajn :) Aji na CHI se těším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem moc ráda, že se na recenze těšíte. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se těším na recenzi Vichy Ideália, láká mě už dlouho a pořád nevím, jestli si ho mám koupit. Doufám, že se na blogu objeví co nejdřív.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©