neděle

Co týden dal a vzal?


1) Počasí bylo tak nádherné, že jsem chodila stále do města a z města jak šílená. Takže se mi z nových bot vytvořily puchýře, které jsem s radostí propíchla. Byl to velký omyl, což mi došlo o den později, kdy jsem mohla došlápnout bez bolesti pouze na špičky chodidel. :D 
2) Moje kosmetická taštička už nejde ani dopnout. Ale ve srovnání s mými zanícenými puchýři je to opravdu hloupost.
3) Přítelova rodina si pořídila nového pejska. Na podzim jim po patnácti letech umřel voříšek, takže si pořídili nového. Teď jen tipujeme velikost, protože by rádi malého prďolu. 
4) Foto z procházky. Na xichtění jsem expert
5) Testuji teď šampony od Garnier.  A jelikož mám na napsání recenze jen 14 dní, zapojila jsem celou rodinu a teď neděláme nic jiného než, že si myjeme vlasy. :D
6) Konečně mi přišel reklamovaný stativ. Takže se bude točit o sto šest. :)
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Těším se na recenze, puchýře au au, ať se brzy zahojí :) A pejsek je rozkošnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mažu je a přelepuji jako divá. :D
      Ještě publikuji fotky, kde není pejsek rozmáznutý. :)

      Vymazat
  2. ta tvoja rysava, strasne ju obdivujem!

    OdpovědětVymazat
  3. nechápu, proč Garnier dává tak málo času na recenzi, je přece třeba abys to všechno pořádně otestovala, ne? :-)
    ten pejsek je ňuňu :-)
    a ty puchýře, to musí být strašný, nezávidím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tomu nerozumím. Říkala jsem si, zdali to není nějaká sranda. :D

      Vymazat
  4. Líbí se mi ta bílá kosmetická taštička.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. fuha, dufam, ze coskoro to prestane boliet... a kozmeticku tasticku treba vacsiu :D

    steniatko je krasne, urcite vam bude robit vela radosti ;)

    OdpovědětVymazat
  6. :) já si chci taky pořídit nového pejska, ale pořád přemýšlím jestli je to dobrá volba nebo ne...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme hodně váhali, kterého vybrat. A nakonec to vyhrál tento prďola. :)

      Vymazat
  7. Ten pejsek je roztomiloučký :) Jen ať se to počasí zase vrátí!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. hezký článek! Mám tyhle deníčkovo-fotkové články moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní10/3/13 10:56

    Jak sháníš ten batoh ;) http://www.slevomat.cz/sleva/94009-moderni-designove-batohy-x-over?_pos=7&_src=undefined

    OdpovědětVymazat
  10. Ten hafan je krásny <3 strašne sa podobá na môjho, keď bol maličký :)
    A na videá sa teším! :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  11. taky by se mi hodil novej stojan!!:)

    OdpovědětVymazat
  12. :D neděláme nic jiného, než si myjeme vlasy! pěkné
    :D

    hodně štěstí s novými videi :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé ten pejsek je slaďouš :))

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní10/3/13 13:20

    Juu, roztomilý psík.
    Takže se můžeme těšit v blízké době na nějaké nové video? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jee, kde je focena ta ctvrta fotka, nekde na Petrine? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to foceno hned vedle Štefánkova mostu. :)

      Vymazat
  16. Ty tvoje vlásky to je krása, ještě na sluníčku :33
    Já chci červené, ale mám je tak na 2 umytí a pak je zpátky moje hnědočervenozrzavá hlava :/ :D Závidím ti, že tě nic takového jako barvení nemusí trápit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnědozrzavá je moc pěkná barva. :) Hezčí než červená. :)

      Vymazat
  17. ten pejsek je roztomilej, těším se na recenzi :))

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní10/3/13 14:57

    sledujem naozaj veľa blogov, slovenských, českých a zahraničných, napriek tomu ma každým článkom presviedčaš, že si asi tá najmilšia blogerka, akú poznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále... To není možné.
      Ale věř, že je tak hezké něco takového slyšet. Teď se tu usmívám od ucha k uchu. Děkuju.

      Vymazat
  19. everything you do is so good.

    OdpovědětVymazat
  20. Ten maly havo je zlaty, podla mna velky nebude, da sa to urcit podla labiek, ak ich ma mohutne, bude to velky pes, ak su utle a uzke, mal by ostat celkom maly, max. stredna dlzka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to z něj bude prďola. :)
      Přítelova sestra chodívala vždycky ráda na procházky s pejskem. A tak mají rodiče strach, aby z toho nevyrostla nějaká "obluda", aby za sebou přítelovu sestru jednou nevláčel. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©