čtvrtek

Den za dnem: Miláček


Můj kočičák se mě nerad vzdává, a tak mi každý víkend na protest mého odjezdu zalehne batoh, se kterým cestuji do Prahy z Prahy. Je mi jasné, že by to chtělo pořídit si něco stylovějšího, ale zatím jsem na žádný super sexy batoh za příjemnou studentkou cenu nenarazila. :D Ale kdybyste snad narazili i na nějaký dražší, který by za to stál, ocením tipy na všemožné eshopy nebo značky. :)

SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Já si nemůžu vynachválit batohy Dakine. Mám tento http://www.board-online.cz/cs/detail/batoh-dakine-campus-33l-newport-zdarma-postovne-darek/ (snad nevadí odkaz) akorát v kombinaci tmavě modrá + fialová + tmavě růžová. Asi není úplně sexy, každopádně loni v létě mě vyšel do nějakých 900,- a jsem s ním nadmíru spokojená. :) Kupovala jsem ho primárně do školy, takže mi ani tak nešlo o velikost úložného prostoru jako o kapsu na notebook, takže tady ten typ zrovna na moc věcí není, každopádně zkus pohledat, určitě nějaký větší pěkný najdeš. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě taky kapsu na notebook. :) Druhým důvodem byla i velikost.
      Ale asi mi nezbude nic jiného než si koupit krosnu. :D

      Vymazat
    2. Nebo, ale krosna už tuplem sexy nebude. :D;) Hlavně bych měla strach, že přepadnu. :D

      Vymazat
    3. Já právě teď viděla slečnu se zmenšenou krosnou, která přesto byla větší než batoh.
      Ve třinácti, když jsem jela na tábor s krosnou, jsem právě jednou přepadla. :D

      Vymazat
    4. Já mám taky Dakine - sytě tmavě růžovo hnědý a ta hnědá je jakoby manžestrová, ale vypadá to krásně:) :D tyto batohy jsou dobré, protože mají kvalitní zipy, které jen tak něco nepovolí... stál mě kolem 1300 Kč a je dost velký, je tam kapsa na notebook stejně jako má Gábi a spousta dalších kapes. Nosila jsem ho taky do školy a tahala v něm milion věcí..Navíc mají nejhezčí výběr barev si myslim:) tam si vybere snad každý:) a mají jak malé tak velké batohy:)

      Vymazat
  2. To je krásné! Je fajné, jak to zvířátka vždycky poznají, když se člověk chystá někam odjet :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ho v tom vůbec nerozeznala :D
    A Dakine vypadaj obvykle hezky, já většinou měla tašku přes rameno, ale to tahání je na nic no. Batoh sexy v nějaké rozumné velikosti... to chceš asi moc :D na převozy domů a do Prahy musíš být sportovně oblečená :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě vždycky pes blokuje dveře... A to třeba někdy přijedu hned druhý den...:)

    A kočka co jsme měli dříve, jakmile viděla, že se balíme, někam zalezla a my ji nemohli vydolovat (špatně snášela cesty v přepravce, později začala jezdit na sedačce a přenášela jsem ji sedící na krosně):)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám batoh odsud: http://www.a3sport.cz/shop/
    Ten tvůj mazel je úžasnej:)

    OdpovědětVymazat
  7. já když přijedu domů, tak naše kočičky si hrozně rády na můj kufr lehají a spí na něm.. :D moc se spolu nemají rády, tak ta jedna vždycky číhá, až ta druhá odejde, aby si tam mohla lehnout zase ona :D

    OdpovědětVymazat
  8. taky mám ráda batohy od Dakine, jako slečny nade mnou :) a kočičák je moc roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na první fotce si říkám, jestli je miláček ten batoh nebo taška. A hele, ona kočička. :D

    OdpovědětVymazat
  10. krásný :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní7/3/13 19:15

    Jejda, to je krásný :)........ a kdy vyhlásíš giveavay?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra. :)
      Doufám, že to nevadí.

      Vymazat
  12. To nechápu... Nemáš pár stovek na batoh, ale máš peníze na ty tuny kosmetiky? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní8/3/13 12:45

    tak neutrácej za drahou kosmetiku a kup si sexy batoh ;)))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©