neděle

Dyzajn Márket


V sobotu jsem se rozhodla jít se Zuzankou na Dyzajn Márket, kam jsem taky dorazila. Ale díky neuvěřitelné zimě, kdy jsem v rukou neudržela ani fotoaparát, jsme místo brzy opustily...a skončily v blízké bageterii :D.  Je to hrozné, ale ta zima je příšerná. Nemohu se dočkat toho červnového, kdy už bude určitě dokonalé počasí a já namísto 20 minut vydržím prohlížet si zboží dlouhé hodiny. :D


P.S.: Ty batůžky neměly chybu! :) A horká čokoláda v bageterii jakbysmet. :P
Přítel už si ze mě dělá srandu, že si vždy objednávám zvláštně. Což dokazuje i to, že na příklad ve steak-baru si dávám čínu a v bageterii horkou čokoládu se šlehačkou. :D
P.S.1: Vítr nečekaně způsobí, že vypadáte, jako byste netušili, k čemu slouží hřeben. :D A déšť zase to, že máte na hlavě svatozář. 
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Taky jsem byla fotit a prostě se to nedá udržet v ruce, za chvilku mám ruce zmrzlý že je ani necítím :/
    Moc se mi líbí ta kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi tu čokoládu s chilli? Já už se na ní tak dlouho chystám a vždycky skončím u bagety! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene chilli mě neláká. Jednou jsem ochutnala klasickou čokoládu s chilli a fuj, nic dobrého to tedy nebylo. :)
      Takže namísto chilli vyhrála šlehačka. :D

      Vymazat
    2. Já měla čokoládu s pepřem a mňamka! :D

      Vymazat
    3. čokoláda s chilli je boží!!! už jen kvůli filmu Čokoláda

      Vymazat
  3. Ale když v bageterii mají tu horkou čokoládu tak dobrou, úplně tě chápu, že sis jí tam dala :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní24/3/13 19:20

    Otázkou může být i to, proč mají proboha ve steak-baru v nabídce čínu...

    OdpovědětVymazat
  5. tie botohy sú najlepšie! :O

    OdpovědětVymazat
  6. Ty batůžky jsou vážně krásné!!!A tobě to taky moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky <3

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Potešila by som, keby si sa stala i mojou followerkou- http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Love the bags :-)

    Aldo's Clutch GIVEAWAY is up on my blog right now:
    http://mystylerecipe.com/2013/03/24/aldo-red-lips-clutch-giveaway/

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda,že jsem tam nemohla být, takové trhy mě hrozně lákají :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tak některý ty kousky jsou vážně skvělý :) V.

    OdpovědětVymazat
  11. aký rúž máš na tej druhej fotke?? vyzerá skvele :)
    a hej tá zima komplikuje život :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chubby Stick Intense. Odstín 02 pokud se nepletu. :)

      Vymazat
  12. Tato rtěnka Ti vážně moc sluší :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©