pátek

FRIDAY MAKEUP: 1/3/2013


Po delší době jsem se rozhodla znovuobnovit páteční články Friday Makeup. :) Pro dnešek tady nemám žádné šílené líčení, ale jedno z těch mých pravidelných, které nosívám poměrně často.
Líčení se stíny od Loreal Paris je přímo pohádkou. Barvy stínů jsou vysoce pigmentované a vydrží na očích opravdu celý den. Takže pokud nad nimi váháte, neváhejte a vyzkoušejte. Já mám doma už několikáté balení a počítám, že si brzy pořídím všechny, které jsou u nás k dostání. :)


Použila jsem: BB krém Erborian, rtěnka/balzám Clinique, řasenka Clinique, štětce na líčení očí Zoeva, stíny the Colour Infaillible Loreal Paris, Higlighter M.A.C

SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, je to hezky přirozené :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. ty stíny mě vážně zaujaly, vypadají moc dobře. Mám nejoblíbenější od Mabelline Collor Tatoo a tyhle jsou asi s nimi srovnatelné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oči máš fakt hezky nalíčené :) zvýraznilo ti to tvoji barvu očí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti tohle líčení sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásne, takéto líčenie ti svedčí úplne najviac :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to :) Máš cit pro líčení a hlavně skvělý vkus :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle líčení ti hrozně sluší! :)

    http://missbeautifulll.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. TOhle líčení ti moc sluší, je to takové jemné a není to umělé :) Tak to má vypadat :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. takto by si sa mala líčiť stále,veľmi ti to pristane! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super, tenhle přirozený makeup ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. jak píšou všichni přede mnou, neskutečně ti to sluší!! Přirozený, přitom ne nudný, a svěží :))

    OdpovědětVymazat
  14. tak tohle ti opravdu moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Holky, děkuji Vám všem moc za hezké komentáře. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné líčení, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  17. Se stíny Loreal mám podobné zkušenosti. Jsou spolu s UD jsou to snad jediné stíny, které mi vydrží i bez primeru téměř celý den....:)) Jinak make-up moc povedený, sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  18. Sluší ti to a děkuji za tip na stíny :).

    OdpovědětVymazat
  19. dobrý tip na stíny vážně, jsem zvědavá jestli vydrží :P

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©