čtvrtek

GIVEAWAY s Mary Kay


Díky stránce Blogerky.cz a hlavně díky značce Mary Kay mám možnost pro Vás uspořádat soutěž o odličovač očí značky Mary Kay, který je nejpoužívanějším produktem této značky . Obvyklá cena toho odličovadla se pohybuje okolo pět seti korun. Bohužel jsem tento produkt doposud nevyzkoušela, a tak Vám nemůžu prozradit, zdali je to top1 na trhu. To nám ale třeba prozradí některá z Vás, která tuhle giveaway vyhraje. :)

JAK ODLIČOVAČ VYHRÁT?
1) lajkujte moji facebook stránku

2) napište do komentáře svůj email, abych Vás mohla v případě výhry kontaktovat.

Pokud máte chuť zasoutěžit si přímo se značkou Mary Kay, podívejte se SEM.

SHARE THIS POST

286 komentářů:

  1. olikeované, mail: alliknowaboutcosmetics@gmail.com a samozrejme po prípadnej výhre sa rada podelím o dojmy z odličovaču MK na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji tě na fb jako Deni Rožanská:))
    rozaska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. janescolours@gmail.com

    na facu sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli je to ten odličovat na silikonové bázi, tak za sebe můžu s klidným srdcem říci, že je očím (alespoň těm mým přecitlivělým) velice příjemný. :)

    helena.dbala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. D.a.y.s.y@seznam.cz

    Facebook lajkuju už dávno. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Suprr :)
    adela.no@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. už jsem o něm slyšela, ráda bych ho vyzkoušela :)

    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá úžasně!!Byla bych šťastná kdybych ho vyhrála! :) langerova.mag@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Lajkla jsem!:))

    hanous31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. to je bombový :)
    tesi.cerna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní28/3/13 17:53

    s touhle značkou bohužel ještě žádné zkušenosti nemám takže bych byla mooc ráda :)
    klaraondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. kristine.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. lajkuju :)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  14. odličovač mi zrovna dochází, třeba se na mě poprvé usměje štěstí :D
    sweet.rozarie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. lookatmu@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zirafka.Bara123@seznam.cz
    :) :)

    OdpovědětVymazat
  17. Lajknuto a tady tě sleduju už dlouho :)
    rehakova.natalie@seznam.cz
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Cez FB sledujem ako Veronika Kseňáková :)
    veronika.ksenakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jo, možná budu první, jestli ne, tak nevadí :D
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. na tento odličovat jsem někde četla chválu, takže bych určitě ráda vyzkoušela :P
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. wendouchle@seznam.cz od téhle značky jsem měla zatím pouze balzám který byl naprosto úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  22. Supeeeer :-)

    k.fritschova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. FB: Lilien OM
    Mail: obsidian-butterfly@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní28/3/13 18:42

    snad se na mě konečně usměje štěstí :)
    anicecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji už nějakou dobu :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. kristynapotocna@seznam.cz

    :))))

    OdpovědětVymazat
  27. Značka Mary Kay je jedna z mých oblíbených :)
    nemesis25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Na FB sledujem ako vik ppop
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkná výhra Ceady, podmínky splňuji a také si dovolím pozvat tě na mou GIVEAWAY o tělové máslo Alverde a deodorant Balea

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. by-yourself/zavináč/seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Jsem blázen, že se stále snažím vyhrát. Ono se to ani jednou ještě epovedlo. Ale tak co, jednou sedne štěstí i na... :)
    Sleduji jako Zuzka Kloudová, mail je zuzlik.zuzla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. zuzkahoferikova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  33. karaskova.peta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. super giveaway :)
    natilacna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Tak tuhle značku jsem ještě nikdy nezkoušela, tak bych ráda...
    kejtymai@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. deeczko@gmail.com
    To by bylo ale štěstí :) Zatím jsem nenašla žádný odličovač, který by mi odlíčil uplně vše. Vždycky ze sprchy vylezu jako panda a ráno mám ještě rozmazané zbytky pod očima :( A to nepoužívám voděodolnou řasenku.

    OdpovědětVymazat
  37. Miluju tvůj blog :) všechny články hltám a nejlepší jsou videa :) Jen tak dál**

    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. lucik.hroch@seznam.cz
    jeden doma máme, myslím že je na vysoké urovni :)

    OdpovědětVymazat
  39. velmi by ma zaujimalo, co je na nom take skvele, ze stoji 500, mozno je naozaj taky bozii :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. To bych byla moc šťastna, FB i GFC sleduji pod jménem Nikol Káchová.

    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Anonymní28/3/13 19:49

    petrahrancikova@seznam.cz
    Blog sleduju už nějakou chvilku, a i když se na mě štěstí nejspíš neusměje, chci ti alespoň popřát hodně štěstí - při blogování, studiu a tak vůbec :-) Jedna dávka energie (až ze Švýcarska) pro tebe!

    OdpovědětVymazat
  42. nevyskúšala som síce túto značku, ale som zvedavá na jej kvalitu :D
    mia.pieronova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Anonymní28/3/13 20:01

    dancamarkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. karin.musilova@seznam.cz

    !!!

    OdpovědětVymazat
  45. vendula.calabkova@seznam.cz

    proč se nezapojit? :)

    OdpovědětVymazat
  46. veronika.bejdova163@gmail.com

    lajkujem ako Veronika Bejdova

    OdpovědětVymazat
  47. eliska.zebrakova@seznam.cz

    Snad se na mě usměje štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Skvělá cena! :)
    k.dobruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tenhle odlicovac pouzivam a mam ho opravdu moc rada!..takze verim,ze slecna,ktera ho vyhraje (klidne i ja :D) bude spokojena

    OdpovědětVymazat
  50. Tenhle odličovač jsem měla možnost zkusit a byl opravdu příjemný =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Zbožňuji tvé GA :) třeba se usměje štěstí tentokrát :)
    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Anonymní28/3/13 21:46

    ivik.ma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Super soutěž :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Mary Kay je výborná kozmetika. Mám doma pár vzoriek a mini balení a je vážne skvelá. Škoda, že pre mňa aj dosť drahá... Takže skúsim šťastie v tvojej GA :)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. gabriela.drobnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Super, vypadá lákavě:)

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. IvanaPaulusova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Anonymní28/3/13 22:54

    jitus.graciasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. verca.sterbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Anonymní28/3/13 23:07

    Od Mary Kay nic nevlastním, ale poslední dobou nějak shromažduji odličovače, připdám si jako blázen, odličování je ted asi můj nový koníček...:-D
    fial.alena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Hodil by se:)
    Lbdkv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Velmi pěkná GA
    hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. olikovane už dávnejšie aby mi nič neušlo
    monikabullova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Anonymní28/3/13 23:58

    Floowe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. snad tak užásně voní jak vypadá!
    jinak lajkla a
    mejl: te-ju-ska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Drzim vsetkym palce :) livkamala93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  69. To by bylo super :)
    miska.greplova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Anonymní29/3/13 07:48

    ka.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. terrynqa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Anonymní29/3/13 09:01

    marianka112@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  73. ja som ho mala a je vážne perfektný :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. monicka.kudlickova@seznam.cz
    Má takovou povzbuzující, skoro letní barvu :) odličovač by se mi teď hodil :)

    OdpovědětVymazat
  75. katerina.kulhava3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Kate Knightley29/3/13 10:35

    Zatím jsem ho také nevyzkoušela :)
    kacenkasykorova001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. tuhle značku znám sama některé výrobky používám ale odličovač jsem ještě nevyzkoušela jestli bych vyhrála určitě bych své dojmy na svůj blog napsala :))

    zuyzanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Anonymní29/3/13 11:03

    KamilaKuchynkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Anonymní29/3/13 11:20

    Facebook likuju jko Luciáš Geierová.
    luckageierovavod@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Olajkováno :) Na FB jako Verča Hadačková.
    Od MK si pamatuju z dětství, že mamina ji používala a já s nějakou jejich vodou jednou omyla boty :D TO bylo řevu :))

    hadackova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  81. tak to jsem zvědavá jak by odličoval :)
    T.svadlenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Anonymní29/3/13 12:19

    mar.navratilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. lajknuto už dlouho :)
    Jana.A1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. hlouskova.bara@gmail.com

    MK používá hodně kamarádek kolem mě a hodně si ji chválí, ale já pořád váhám jestli zkoušet za ty peníze něco, o čem nevím jestli mi pomůže. Takže kdyby byly i nějaké další recenze na kosmetiku od MK a řady na akné, byla bych moc a moc ráda:)

    Díky

    OdpovědětVymazat
  85. domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Mary Kay odzkoušenou nemám, ale ráda bych vyzkoušela, třeba budu mít to štěstí :)

    Lucka.Janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. fb sleduji :) Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Mary Kay odzkoušenou nemám, ale ráda bych vyzkoušela, třeba budu mít i to štěstí :)

    Lucka.Janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Anonymní29/3/13 12:28

    anatalinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. S touto značkou mám jen příjemné zkušenosti. :)
    veronikamomse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Vypadá dobře :) Zrovna mi dochází můj krásně skořicovo-jablíčkově vonící, připomíná mi Vánoce :( :D je čas najít nějakou alternativu.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Anonymní29/3/13 12:37

    na FB sleduji ;)
    terkac.privat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Dianahauptova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  94. Já ho zkoušela, je fajn :)

    fialovadriana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Tvoju facebookovú stránku mám už dlho lajknutú :)
    stay.weird@atlas.sk

    OdpovědětVymazat
  96. Anonymní29/3/13 12:46

    JanaRektorikova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  97. ZamecnikovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Mary Kay je skvela znacka :) smolkovakarla@seznam.cz
    lajk jako karla smolková :)

    OdpovědětVymazat
  99. Splněno už dáávno :-)

    cristtiii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Anonymní29/3/13 13:09

    zyky123@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Anonymní29/3/13 13:20

    Super, miluji tyto soutěže :)a moc ráda bych ho vyzkoušela.. Tak třeba se štěstí usměje :)

    Nicol.10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Tento odličovač milujem :) Rozhodne odporúčam vyskúšať :)
    likeujem všetko už dávno! :D
    linda.hornungova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Anonymní29/3/13 13:26

    martinakralic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Anonymní29/3/13 13:37

    katusha2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Anonymní29/3/13 13:44

    Bittersweet17@seznam.cz Jinak tvůj blog je super:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní29/3/13 13:54

      jinak tě sluduji na Fb jako https://www.facebook.com/#!/monca.zajicova.7

      Vymazat
  106. sleduji jako Andrea Mocková
    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Anonymní29/3/13 13:46

    Popelkovamarketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Taky jsem od nich ještě nic nezkoušela, ráda bych to pribla =)
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. terezia.herberkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. terezia.herberkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. husakova.klara@centrum.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  112. dvorakova.karolina@email.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  113. paaja.pokorna@seznam.cz
    držím si palce:D

    OdpovědětVymazat
  114. MK jsem nikdy nezkoušela.. tak třeba se poštěstí ;-)
    simkovagabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Anonymní29/3/13 16:37

    Andrea.L5@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  116. american-eulogy@seznam.cz
    tebe já přece lajkuju už dlouho.. :)

    OdpovědětVymazat
  117. Anonymní29/3/13 16:39

    jana.korkova@email.cz :)

    OdpovědětVymazat
  118. simona.grincova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  119. simona.grincova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  120. alzbetasimickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. 95.Katinka.95@seznam.cz
    vypadá to slibně, když vyhraju, tak budu určitě moc ráda, že vyzkouším :D :)

    OdpovědětVymazat
  122. petra.smrzova@email.cz :)

    OdpovědětVymazat
  123. lehnertova.eva@gmail.com
    Chci vyhrát, prosím prosím:D

    OdpovědětVymazat
  124. Anonymní29/3/13 17:09

    zborilovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Anonymní29/3/13 17:28

    tu čest jsem už měla, sice pouze u kosmetičky MK, ale byla jsem nadmíru spokojená :-)
    good.Petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. icanwearmyconverse@yahoo.com :)

    OdpovědětVymazat
  127. icanwearmyconverse@yahoo.com :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©