čtvrtek

Hydratace pro citlivou pleť



Od Biodermy jsem si zamilovala červenou řadu, která je určena na citlivou pleť. U řady produktů mám problém, že při použití pleť zarudne. Nejprve jsem podlehla micelární vodě, se kterou pleť neměla nejmenší problém. Ta mě přiměla ke zkoušce dalších produktů z této řady. (Pokud nemáte pocit, že by Vám klasická červená pomohla od červenání, je k dostání novinka, která má proti zarudlosti pleti bojovat účinněji. Sensibio AR. Mohu jedině doporučit.)

Jakmile se objevila novinka, krém Sensibio DS, musela jsem ji mít. Kromě pomoci pleti od červenání, slibovala zatočit se šupinkami. Zvláště v chladných zimních dnech mě trápilo šupinaté čelo, a tak jsem si od produktu slibovala, že mě zaručeně a rychle zbaví suchých míst. Zázraky se podle mě neděly. Tento krém není určen pro léčbu červenání jako pro citlivou pleť, která špatně reaguje. V tomto případě nezklamal, pleť po nanesení nebyla nijak podrážděna. Tento krém jsem nakonec využila jako dobrý podkladový krém pod tekutý nebo pudrový makeup. :) Není to podle mě zrovna top krém, ale špatný také nebyl. Takže dostane...  6/10

Druhý produkt, který bych Vám určitě doporučila , je maska Sensibio. Konzistencí hodně připomíná krém. Na rozdíl od krému při nanášení nešetřím. Aplikuji ji ve větší vrstvě, která se do pokožky velice rychle vsákne. Zbytek smyji vodou. Maska je hydratační a má zklidňující účinky. Určitě bych ji tedy nedoporučila Vám s mastnou pletí, ale naopak Vám "sušenkám". :) 8/10

Máte s těmito produkty zkušenosti?

SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. Já používám Micelárku z této řady a vyhovuje mi, nic jiného jsem zatím neměla možnost vyzkoušet. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle řůžová řada je moje stálice, nedám na ni dopustit. Ráda bych se zeptala, pokud to nevadí, zda s La Roche a Biodermou spolupracuješ nebo si produkty kupuješ sama?

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na ten krém moc kladné recenze nečetla. Všichni po odkzkoušení micelárky čekají zázraky, které se prý nedějí. Ale já sama mám zkušenost jenom s micelárkou, takže nemůžu hodnotit :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem si sundala sensibio Mask, bylo to moje druhé použití ale, že bych zaznamenala nějakou změnu to ne. Každopádně máš pravdu, že na suchou pleť je skvělá, řekla bych, že nahrazuje krém, jelikož vždy po masce se mažu ale po téhle ne.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní7/3/13 11:51

    Podle mě se hodí mít kterýkoli krém Sensibio doma. kdykoli mám pocit pnutí, začervenání, svědění pokožky, natřu se krémem AR nebo Riche a moje pleť je okamžitě zklidněná. investice stojí za to! :) Simone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš. Naprostý souhlas :)

      Vymazat
  6. Tak to ja som vyskúšala Sensibio Riche a nič neúčinnejšie som v živote nemala.
    Krém sa odmietal vpiť do pokožky a v hydratácii vyslovene trapošil.. :(

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vyhovoval jako podkladový krém pod makeup. Je to zvláštní. Kamarádka ho má a ta je z něj zase přímo nadšená.

      Vymazat
  7. zajímavé produkty, ale ten krém bych si asi nepořídila :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©