sobota

Intenzivní "ČABÍCI" od Clinique


Jak dobře víte, jsem milovnice Chubby Sticků od Clinique. Rtěnky pak používám výjimečně. Po vyzkoušení několika původních odstínů jsem přišla na to, že některé chubby sticky jsou sytější, jiné připomínají zase spíše lehce pigmentovaný balzám. A tak bylo třeba si odstín v prodejně ještě na rtech vyzkoušet, abyste se netrefily mimo mísu a byly s výsledkem spokojené. Ale teď už není třeba obávat se sytosti a odstíny nějak více na rtech zkoušet, protože na trhu byly uvedeny Chubby Sticky Intense, které jsou opravdu intezivní natolik, že z čabíků jsou najednou plnohodnotné rtěnky.

A musím se přiznat, že poslední dva měsíce na rty nenanáším opravdu už nic jiného. Teď už jsem jimi přímo posedlá a bez výrazných rtů už ani z domu nevycházím. :)
K dostání je osm intenzivních odstínů, z toho mám sedm z nich. :)


Přestože mám po dvou hodinách pocit , že na rtech už žádnou barvu nemohu mít, protože se stále obtiskává při pití, jsem pokaždé mile překvapena, že mám rty barevné i po neuvěřitelných šesti hodinách. A to vážně nekecám. :) Ale asi to bude také záležet na tom, že zdali jsem ve škole nebo venku a hlavně také jak moc baštím nebo jak moc popíjím vodu. :D Zuzanka má odstín 01, který je nejsvětlejší, což znamená, že je takový naked, ideální k výrazným očním stínů. Ale jak víte, já si nepotrpím ani tak na výrazné oči jako rty, proto mě tento odstín neoslovil. A jak se svěřila Zuzka, má pocit, že ta 01 na rtech zase tak dlouho nevydrží. :D Takže to vypadá, že čím sytější barvička, tím i lepší výdrž. :)
*
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. To je sbírka! jsou nádherné ;)

    OdpovědětVymazat
  2. O Chubby "rtěnkách" jsem už slyšela, ale rty si nemaluji. Každopádně mně se moc líbí ten odstín 02 a 06 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle jsou všechno krásné barvičky. Já vlastním ten nejčervenější a také ho na rtech nosím nejraději. Je to to jediné, co mi rty nevysušuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, takových barviček, brala bych je všechny!!! :)))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  5. nadhera..postupne prechadzam od ruzov k ceruzkam na pery,najma kvoli vydrzi,pretoze klasicky ruz mi vydrzi na perach asi 20 minut...a ceruzka je navyse nadherne matna...najviac sa mi pozdava odtien 01 curviest caramel,ale cena je dost vysoka :(..nastastie mam za neho perfektnu nahradu...Alverde Lip Pencil 020 Nude,ktora ma takmer identicky odtien...ale mozno mi moja marnovost neda a kupim si aspon jeden chubby stick :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, mně se líbí ta osmička. Nádherná barva. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ja by som si vybrala 04..:)

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o clip in vlasy 60 cm a Dermacol vyrobky: TU
    Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám doma ještě pár chubby sticků z toho vánočního setu, ale další si asi kupovat nebudu. Klasické rtěnky mi vyhovují víc. I když... Možná si ještě nějaký ten chubby stick intense na zkoušku koupím, 03 a 05 vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím přiznat, že vánoční set mě vůbec nenadchnul. Takže se ani nedivím, že bys neměla chuť si pořídit další. :)

      Vymazat
  9. no tak mě jako rtěnkovému maniakovi by se líbily všechny! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Čabíci, pojďte k Adélce! =D

    OdpovědětVymazat
  11. Přemýšlím nad 3 nebo 4, zatím nevlastním žádný chubby stick, ale blogy mě jimi bombardují, takže asi brzo podlehnu:)!

    OdpovědětVymazat
  12. Mne sa najviac páči 03, 05 a 06, inak pekná zbierka :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadají krásně, zvláště ten poslední odstín... ach! A jestli fakt vydrží šest hodin? Měla bych je aspoň omrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jedna barvička hezčí než druhá, asi bych měla problém si vybrat jen jeden :D Taky si začínám zvykat spíš na výrazné rty než oči :)

    OdpovědětVymazat
  15. hodně se mi líbí odstín 6,8 :) na jakém principu tato "tužka" funguje? jakmile se spotřebuje hrot, už nejde nijak vytáhnout víc, či dokonce zastrouhat? přijde mi, že to, co jde ze sticku vidět, musí být hnedka pryč, a potom je mi líto dávat takové hříšné peníze za něco takového.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S výdrží máš pravdu. Rtěnka vydrží rok (i déle), pokud ji používáš téměř denně. Zatímco chubby stick vydrží takového čtvrt roku. Ale tedy pokud používáš zase jeden a tentýž odstín denně, když ne denně, tak Ti ten půlrok vydrží. Navíc hrot se mění podle toho, jak jej nanášíš. Takže nejjednodušeji se nanáší na začátku, kdy je "ostrý". Nijak se neseřezává, jen se na druhém konci pomocí otáčení vysunuje.
      Už jsem se naučila chubby stick nanášet, abych ho měla v co nejlepším tvaru. Ale mám dvě kamarádky, které vždy hrot zničí hned v počátku a mají tuhu jakoby zlomenou/tupou. Nevím, jak lépe to popsat. :)

      Vymazat
  16. Ách jo, taky bych aspoň jeden chtěla :( Jsou opravdu úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jedna barva hezčí než druhá, páni :) Já jsem ještě chubby stick neměla možnost vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná barvy!.) a nevíš prosimtě jak dlouho Chubby Stick vydrží? rok?
    Děkuji ?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom jak často ho používáš. Pokud ho používáš častěji, tak toho půl roku. :)

      Vymazat
  19. Tyhle vypadají opravdu moc pěkně :) u těch starších mě právě odrazovala menší sytost a výdrž. Ale tyhle jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  20. mě se moc líbí 02,06,07,odstíny vypadají docela syté

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasné barvy ! :)) Nejvíce se mi líbí 08. Taky bych chtěla jeden Chubby stick vlastnit :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tomu říkám výrazná barvička!! Musím se na to hned mrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Prosím 05 a 06 a klidně i ostatní, děkuji :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  24. nádherně šťavnatý barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  25. Oblíbila jsem si už ty původní, Strawberry už mám druhou. Ale teď jsem se nadchla pro Roomiest Rose z téhle nové intenzivní řady. Barva, konzistence i výdrž mi stoprocentně vyhovují :-)



    http://www.makeupazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©