pondělí

Jak jsme vybíraly podprsenky


Znáte to. Nabídka spolupráce s eshopem, který nabízí spodní prádlo, se neodmítá. Jenže jakmile jsem začala vybírat prádlo pro ženy větších rozměrů, (Ano, pokud máte prsa velikosti D, už jste označeny za ženy s většími přednostmi...) uvědomila jsem si, že prádlo není navrhováno zrovna pro dvacetileté. Původní zúžená kolekce Like You nabízela pouhých 7 vzorů. Neříkám, že by se mi ani jeden nelíbil, ale když jsme doma u přítele na prádlo koukaly s jeho maminkou, bylo mi jasné, že jí udělám tímto prádlem radost. A tak jsem se rozhodla nepořídit si podprsenky pro sebe, ale pro přítelovu maminku.
Výběru přes internet jsme se obě bály. Kromě toho, že prádlo může ve skutečnosti vypadat jinak, tak se nemusíte trefit do velikosti i přesto, že se snažíte samy doma přeměřit podle návodu. Nakonec tak dorazily podprsenky po nesprávném měření o velikost možná až dvě větší. 
A tak jsme podprsenky zase zabalily a poslaly hezky zpátky. Do čtrnácti dní nám byly poslány velikosti, které už seděly jako ulité.


Podprsenka vpravo je jiné značky. Přidala jsem ji k těmto dvěma pro srovnání. 

Tento článek píšu až po měsíci, kdy přítelova maminka nosila obě dvě podprsenky a ani jednou si nestěžovala. Právě naopak. :) Navíc, přestože má slušnou zásobu prádla, nosila hodně často právě tyto podprsenky Like You.
Byla jsem ráda, že to nebylo šlápnutí vedle. Což dokázalo hned první zkoušení (už padnoucí velikosti), kdy uznala, že jí tento typ košíčků hezky nadzvedává prsa. Což jí opravdu vytvořilo hezký dekolt. Manžel samozřejmě přes triko nic nehodnotil a šel si ji prohlédnout hezky do ložnice.
Hodně jsem se těchto podprsenek bála, protože se nejedná o pushupky. Přesto prsa nadzvedly a dobře vytvarovaly. Vzhled prádla vypadal totožně jako na stránkách Like You. Kde si můžete ověřit i to, jak prádlo sedí modelkám. :) Dokonce se po mé objednávce nabídka prádla na stránkách rapidně rozrostla, takže teď po podprsenkách začala pokukovat ještě moje maminka. :D
V závěru článku bych chtěla říct, že s podprsenkami  je přítelova maminka spokojená. Takže pokud máte větší přednosti a hledáte dobrou podprsenku, podívejte se na Like You. Nebudete litovat.
P.S.: S cenou podprsenky se vejdete do 1000 korun. :)
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Přítelova maminka musela mít rozhodně radost, když jí podprsenky sedly a ještě jí hezky vymodelovaly dekolt ;) Stránky ukážu i své mamince, věřím, že by si na nich vybrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si tím u ní šplhla. :D Ale musím říct, že jsem moc ráda, že je s nimi tolik spokojená. :)

      Vymazat
  2. no nevím, já bych minimálně tu černo-tělovou, s černýma křivkama na košíčkách, nosila, a jak ráda! a to mi bude prosím pěkně taky 20 :D nepřijdou mi , že by je mohly nosit starší ženy, na proužky a kytičky na podprsenkách sice moc nejsem, ale klidně si je na dvacítce umím představit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono spíš jde asi o můj pocit. Právě ta černo-tělová byla jediná, která by se mi líbila. :)

      Vymazat
  3. Manžel samozřejmě přes triko nic nehodnotil a šel si ji prohlédnout hezky do ložnice.

    Tahle věta mě rozesmála :D. Ale podprdy vypadají moc pěkně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jsem totiž hrozně vtipná. haha

      Vymazat
  4. Tak to jsem zvědavá. Hezký výběr. :)) V.

    OdpovědětVymazat
  5. a co teprv když ti padnou podprsenky F-G :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No právě... Měla bych být ráda z své D-E. :D

      Vymazat
  6. Tos ji musela udělat radost! A vypadají krásně :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. týmto príspevkom si mi ulahodila, pretože mám väčšie prednosti a veeľmi ťažko sa mi hľadá správna podprsenka..
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám taky košíček D a nejlepší podprsenky najdu vždy v obchodě Etam. Některé modely si kupuju dokonce bez zkoušení, popadnu velikost 70D a utíkám k pokladně. Navíc tam jsou v období slev velmi příjemné ceny.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní18/3/13 12:58

    Tak já si kupuju podprsenky velikosti 80F. Což prostě nikde není. Pak jsem objevila Marlies Dekkers a zůstala jsem tam. Doporučuji taky zamířit někam, kde tuhle návrhářku mají. Její Triangle nebo Madamme Paris nosí nejedna hvězda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní18/3/13 14:43

    Ty vypadají náhodou skvěle. Moc děkuji za tip. Jdu se na stránky podívat.

    OdpovědětVymazat
  11. ta proužkovaná s černou krajkou je boží, moc se mi líbí :) a bohužel je fakt, že v normálních obchodech málokdy narazím na takovou,aby mi vážně dokonale sedla :/ jdu se hned mrknout na jejich stránku, díky za tip, opět jsi nezklamala - nápaditý článek! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Hm.. no já mám košíček D, ale obvod 60:D Takže je to ve výsledku mrňavý a shánět to je lahůdka.

    OdpovědětVymazat
  13. Nevím jestli se mi to zdá, ale ted si mě utvrdila v tom, že vezmeš opravdu jakoukoli spolupráci, jen když je to zadarmo. Docela bych u článků uvítala označení, jako to má např. Lili, kde bys řekla, jaký produkt sis koupila a jaký dostala. Neříkám, že pak nejsi objektivní, ale bohužel mám pak u každého článku pocit, že nam píšeš jen o věcech co dostáváš. (schválně sem napsala bohužel, ptž mě mrzí, že to tak na mě působí, a vbc to tak nemusí být).
    promin, ale musela sem to napsat. měj se hezky a nenech se mnou rozhodit, jen sem potřebovala říct svuj názor.;)

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vždyť to uvádím. Na začátku tohoto článku se právě vyjadřuji k tomu, proč jsem spolupráci přijala.
      A recenze a hodnocení je vždy subjektivní. Co člověk to názor. Ale pravděpodobně nečteš moje stránky tak pravidelně, protože pokud bys je četla, tak bys věděla, že produkty nevychvaluji, ale píšu to, jaké jsem s nimi měli opravdu zkušenosti. Potom mě tohle nařčení vážně mrzí.
      Myslela jsem, že když píšu spolupráci na úvod a ještě k tomu napíšu "rádoby" vyjádření se, je to příjemnější, než kdybych u každého článku měla ten samý text, který nevysvětlí, proč jsem spolupráci přijala.

      Ale jestli chceš, budu všem produktům dávat 10 bodů z 10, ať Ti udělám radost.

      Vymazat
  14. Já nevím, cos četla, ale v mým komentáři není jediná věc o tom, že bys darovaným produktům dávala samá vysoká hodnocení. Napsala sem, že neříkám, že nejsi objektivní, jen se mi zdá, že nám píšeš jen o produktech, který dostávám. Že i když je pak hodnocený negativně, stejně mám z toho článku pocit no a co, dyt sem si to nekoupila a bohužel mám takový pocit u více věcí. Rozhodně u tohodle článku to bylo milý, žes to řekla narovinu, a já neříkám že se o tom máš v každém článku rozepisovat. Jen třeba u názvu produktu dát hvězdičku nebo já vm co a tim, by se např. označilo, jestli ti to bylo podarováno. Já ti to přeju, že ty věci dostáváš, taky odvádíš na blogu dobrou práci (a ano, chodím sem už víc jak rok denně a bavíš mě), proto nevim, že ses hned tak obořila. Napsala sem ten vzkaz v dobrým, ale vidím, že zas hned kopeš kolem sebe s tím tvým "Ale jestli chceš, budu všem produktům dávat 10 bodů z 10, ať Ti udělám radost. ", o co mi vůbec nejde, ani sem to v mém komentáři nic takového nenapsala. Ale asi to nemá cenu, radši se nebudu vyjadřovat (a to že píšu i pozitivní komentáře převážně), jenže to tu pak bude co nevidět článek, že ti to lidi málo komentují atd.

    Nevadí, nemusím sem přispívat, byl to jen můj názor a vůbec se necítím pohoršená, jestli si produkty kupuješ nebo dostáváš, akorát když jednou za týden máš novou řasenku/y (řečeno s nadsázkou, tak se toho nemusíš chytat), tak by mě jako čtenářku zajímalo, jestli to děláš pro nás, že furt zkoušíš nové, nebo jestli máš své ozkoušené a nějaké dostaneš, tk na ně prostě uděláš recenzi. Tj vše.

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 80% produktů, které jsou na blogu jsem dostala ke zrecenzování. Z toho většina produktů ze spolupracích je vybíraná mnou. Takže to není, tak že bych musela recenzovat něco co bych nechtěla.

      Já jen netušila, co Ti konkrétně vadí. Zdali to, že recenzuji něco, co jsem dostala nebo to, že sponzorované články nejsou dostatečně označené.

      Vymazat
  15. Spíš mě jen zajímalo, které výborky dostaneš a které si koupíš, třeba proto, že už je máš osvědčené. Vůbec mi nevadí, že něco dostaneš a jestli tu nabídku produktu přijmeš, i když se ti třeba nelíbí nebo nehodí (jako ty podprsenky), tak to je čistě tvoje věc.

    Tímto bych to uzavřela.;)

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty podprsenky jsem právě přijala proto, že se líbily mamince přítele. :)
      I když se to může zdát, že příjmu vše, tak to vůbec není.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©