neděle

Just...


Mám tady pro Vás další informační článek o novince na trhu. :)
Jsem vůněmi přímo posedlá. Očichávám stále dokola otřelé vůně a zároveň pátrám po nových. Dočetla jsem se, že by tato vůně od Roberta Cavalli měla vyhovovat mladším ženám, žijícím ve velkoměstě, které rády flirtují a svádí muže, které jsem se dočetla na oficiálních stránkách (TADY). Na popisky moc nedám. Jak se říká, co je psáno, to je dáno. Ale u vůni to tak být nemusí.
Když jsem zjistila, že se jedná o květinovou vůni, bylo mi jasné, že se budu muset brzy podívat do blízké parfumerie. Ale nemyslete si, že naběhnu do parfumerie pokaždé, když zjistím, že se na trhu objevila nová květinová parfemace. To ne.
Musím se přiznat, že druhým důvodem, který mě přesvědčí k tomu, abych hlava nehlava naběhla do obchodu, je ten, že mě zaujme vzhled produktu. V tomto případě se mi flakónek voňavky zalíbil na první pohled. Nemám ráda přehnané parfémy, které mají namísto klasického "špuntového" uzávěru obří plastovou květinu. Za takových okolností by tu ani tento článek nevznikl, protože bych o takové voňavce neměla potřebu informovat. I když by možná takováto kuriozita stála za zmínku.
Teď už mi jen zbývá vůni očichat. A přesvědčit se, zdali za to stojí.
Ještě než ji začnu hledat v parfumeriích zajímalo by mě zdali s ní máte zkušenosti.

A co vy? Už jste tuto vůni očichali? :)

P.S.: Pokud byste chtěli vyhrát vůni zdarma, máte šanci skrze facebook -> TADY
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. už jsem ji před nějakou dobou ovoněla a myslím si, že v tomto případě je lepší flakon jak vůně, i když vůně není až tak špatná. Mám od Cavalli tu minulou vůni, přijde mi lepší. Teď si brousím zuby na YSL Manifesto

    OdpovědětVymazat
  2. Keď som si strekla na papierik tú vôňu som sa do nej zamilovala) Asi najkrajší parfém aký som kedy cítila!! ))
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Slyšela jsem o ní, ale jak přesně je cítit bohužel nevím :(
    Ale je děsná náhoda, že zrovna mám spadeno na nějaký luxusnější parfémek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám od ní vzoreček a moc mě teda neoslovila!Neříkám, že nevoní, ale určitě bych si ji nekoupila :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní3/3/13 20:53

    Je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  6. v MarieClaire byla parfémovaná strana,voní nádherně orientálně-květinově ...tak to alespoň cítím já...taky jsem celkem úchyl vůně.

    OdpovědětVymazat
  7. Great blog! :D





    JOIN MY GIVEAWAY
    http://finalexpectation.blogspot.com/2013/03/my-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Já nějak nezkouším vůně, mám ráda tu svoji, ale to bude tím, že jsem líná změnit svou vůni na jinou :D...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©