sobota

Kde se dobře najíst?


Vždy, když jsem měla potřebu najíst se v Palladiu, dopadlo to tak, že jsem skončila ve fastfoodu, kvůli nízké ceně. Nejsem v obchodním centru tedy pečená vařená, ale čas od času se stane, že lítáte po městě, poté se setkáte s kamarádkou, která pronese tu magickou větu:"Mám hlad." Po této frázi automaticky následuje další,"Nezajdeme někam na jídlo?". A tak ze zdvořilosti řeknete ano. (Jsem totiž takový podivín, který se rád stravuje sám, aniž by ho někdo u toho viděl. A když mluvím u jídla, stále si držím ruku před pusou, jako bych snad někoho měla poprskat. A to mám sousto dávno dokousáno a spolknuto. :D) 
A právě tohle se přihodilo tento týden, když jsem se setkala se Zuzkou. Vyjely jsme tedy po eskalátorech do nejvyššího patra, kde jsme měly na výběr buď jít do drahé restauračky a nebo...skončit ve fastfoodu a počítat s tím, že nás během hodiny zastihnou žaludeční potíže. 
Když tu jsme si všimly, že namísto bývalé čínské restaurace, která byla v levém rohu patra od fastfoodů, stojí něco jiného, nevšedního, Deli kantyna. A tak jsme se prošly k tabuli jen tak nezávazně prozkoumat ceny. A ejhle, pokrmy z denního menu jen za sedmdesát korun? Byla to jasná volba. 


Obě dvě jsme si daly škubánky a už v polovině porce jsme byly nacpané. Já jako vždy jedla o půl hodiny déle než Zuzka. Nevím, jestli je Zuzka takový žrout nebo já takový slimák a nebo je tu ještě jedna možnost. Když viděli z kuchyně drobnou Zuzanku, "naložili" jí mnohem méně. :D
Ale nebudu Vám popisovat, jak jsem jedla škubánky a jak jsem si následně kontrolovala mák mezi zuby. :D 
Chtěla bych Vám jen tuto restauraci doporučit. Obě jsme měly pocit, jako bychom nebyly v Palladiu, jako bychom ani nebyly v Praze. Nic nás nerušilo. Malebná restaurace měla opravdu své kouzlo. :) A hlavně zde měli výborné škubánky. :) 

SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Ale okolo Palladia, v Soukenické a Truhlářské je spousta restaurací za docela dobrou cenu :) takže už nikdy fastfood! :D

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, mám hlad a to jsem mela před chvílí snídani :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jídlo vypadá dobře. x)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tam jsem v týdnu také byla, ale jen na čaji, který byl ovšem taky fantastický. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článeček, to jídlo vypadá dobře :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já v do Palladia pojedu v pátek a už se těším až tam půjdu do pizzerky co tam je(fakt teď nevím jméno:D), tam mají skvělé lasagne!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam... toto bych si dala, dlouho jsem neměla od maminky šišky s mákem... :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo, doted jsem nevěděla, že tomuto jídlu se říká škubánky :D celý život to mám za "šišky s mákem"
    a jinak jít jen tak na skok někam na jídlo, pokud to dřív nebylo v plánu, a vyhraje to nakonec fast food... to už je u mě celku běžné :D

    OdpovědětVymazat
  9. škubánky mám ráda mňam,miluju vše s mákem

    OdpovědětVymazat
  10. Někdy se to hodí víc než fastfood..toho jsem dost přejedená :/

    OdpovědětVymazat
  11. my tomu doma říkáme šlejšky nebo ušúraný (jako špinavý) regiment, že jsou to takový vojáčci popadaní :-D a škubánky říkáme úplně jinému jídlu :-/ :-D
    ale dobrý tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tomu zase doma říkáme šišky s mákem. :D

      Vymazat
  12. tohle jídlo je dobrota, miluju to

    OdpovědětVymazat
  13. mňáám,to mi nedělej tak po ránu :D ja tomu říkám buď šišky s mákem nebo šulánky s mákem :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní16/3/13 12:49

    Opravdu bezva doporučení, když chybí název restaurace. Levé rohy jsou dva, resp. čtyři, podle toho, z jaké strany jdeš. Výrobní cena škubánků je tak 5 Kč, takže za 70 Kč mi to nijak výhodné nepřijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ale neradila, že je lepší dojít si na jídlo do restaurace nežli si ho udělat doma.
      Což dokazuje, že nečteš moc pozorně. Navíc jsem nenapsala jen, že je v rohu. :)

      Vymazat
  15. mňam, vyzerá to dobre :) hneď by som si dala.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní16/3/13 18:46

    My říkáme šulánky s mákem :D Mám je ráda, docela zajímavé, v restauraci jsem je ještě neviděla. :) Ale jelikož "hubnu" tak mám asi smůlu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jo a zrovna jsem přemýšlela co bych si tak zítra udělala k obědu! xD MŇAM!! http://calmeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Drobná Zuzanka se nezdá, ale sežere víc než by si člověk mohl myslet :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní17/3/13 17:46

      si nerekla ze kamaradka je tak fesna rusalka, bych sel s tebou :) a skubanky ja rad takze si tam zajdu

      Vymazat
  19. S tím jídlem to mám podobné. Nemám ráda když se na mě při jídle někdo dívá. =D Nejraději jím o samotě, kdy o tom nemusím přemýšlet. =D

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní16/3/13 20:35

    Můžu se tě zeptat kolik tě stál grafický tablet? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ho v Alze za dva tisíce. :) Jen ho teď nemám tady, abych Ti prozradila značku. Ale po Vánocích jsem ho fotila, takže když koukneš do historie na prosinec 2012, tak se dočteš i značku. :)

      Vymazat
  21. Tyhle mňamky mám také ráda. Jinak ti moc sluší ty linky :) Dělej si je častěji :) V.

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsme ho se ségrou objevily náhodou když jsme nechtěly už žádný fast food a bagety.Já měla svíčkovou a sestra si dala pečené brambory s balkánským sýrem a obě jsme si pochutnaly. A taky jsme si připadaly jako kdyby jsme už nebyly v Palladiu...A mají tam hezký záchody :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©